Bibliotheek
+9
Printje
Happydobby
Annemie
Spring
Liadan
RYW
Tania
Susan
Floor
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bibliotheek
N. heeft sinds twee weken haar eigen pasje Ging voorheen op mijn pasje voor haar al wat boeken lenen, we lezen elke dag aan haar voor nu sinds een maandje. Ik leen vooral grote prentenboeken met grote kleurrijke plaatjes.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bibliotheek
Ik heb dus echt precies hetzelfde, onze bibliotheek is een hele open ruimte met allemaal kasten vol boeken, en ik ben mijn zoon daar wel eens kwijtgeraakt. En aangezien de bibliotheek echt heel groot is heb ik doodsangsten uitgesraan. Nee, ik ga er nu niet graag meer heen met kind.Susan schreef:Yrsa vond het eerst ook altijd heel leuk in de speelhoek, maar de laatste keren ging ze zich vervelen en stoute dingen doen, zoals de hele tijd achter de balie of in het kantoortje proberen te komen, afgeschreven boeken in de inlevergleuf proberen te gooien (ik grijp dan in), heen en weer rennen langs de rij met tafeltjes waar volwassenen rustig zitten te lezen (ik grijp dan ook in). Soms zijn er even kinderen om mee samen te spelen, maar die blijven vaak maar een paar minuten en als ze dan naar huis gaan dan is ze het daar helemaal niet mee eens en dan wil ze ze het liefst achtervolgen tot buiten. Ik ga nu dus liever alleen naar de bibliotheek, over een tijdje ga ik wel weer met Yrsa.
En ook om de dingen die jij zegt, telkens stoute dingen doen enzol.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: