Lekker zwemmen!
+17
luenca
Eris
Bliss
Stuiterbal
Gympie
Shisha
VeryCherry
Summerlovin
Rush
Susan
Joontjuh
Sarah1985
Jeanette
Niekske
Tania
Lonely Goatherd
Caribbeanlover
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Lekker zwemmen!
Caribbeanlover schreef:Kan me niet voorstellen dat mensen er niet van houden zeker met dit weer wil je toch verkoeling?
Ik hou er wel van maar als je geen tijd hebt of niet de hele dag aan zee of bij het zwembad kunt liggen vind ik het een beetje zonde.
Gast- Gast
Ik blijf lekker thuis, heel Nederland zal wel op Scheveningen gaan liggen, dus mij niet gezien. Bovendien ga ik maandagnacht op vakantie dus ik heb nog genoeg te doen
Gast- Gast
Wij gaan vandaag, morgen en overmorgen.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Wij gaan zaterdag waarschijnlijk naar het strand, maar het ligt eraan wat voor golven het zijn of ik ook het water in ga. Ik hou niet van 'babygolfjes' dus al die er zijn ga ik niet.
Veel plezier. Schijnt niet zo slim te zijn je staat uren vast en het is er retedruk.
Dankje ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik durfde jaren lang niet goed te zwemmen omdat mijn schouder dan steeds uit de kom ging. Als ik volgend jaar wél weer mag zwemmen zal ik het in het begin ook vast nog eng vinden denk ik
Ik zet morgen het zwembad wel op achter in de tuin, kan ik daar lekker in afkoelen!
Ik zet morgen het zwembad wel op achter in de tuin, kan ik daar lekker in afkoelen!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Kan me niet voorstellen dat mensen er niet van houden zeker met dit weer wil je toch verkoeling?
Als ik op vakantie ben en het is écht heel warm spring ik er af en toe wel even in ja. Maar ben dan met een minuut of 5 dan ook wel weer uitgezwommen eigenlijk. En tot nu toe heb ik het nog niet echt heel warm gehad deze zomer hier in Nederland. Heb nog niet de behoefte aan afkoeling gehad. Maar ben dan ook een koukleum.
Gast- Gast
Die tentactie doet 't zeker niet meer bij de Hema. Ik zie niks grappigs
Ik ga pas zwemmen als het plus 30 graden is. Heerlijk is het dan, even koelen, maar voor die tijd vind ik 't te koud. Als ik rustig zit te lezen vind ik die hitte voelen juist heerlijk, dan hoef maar af en toe af te koelen. Helaas zal ik er deze vakantie wel heel vaak ingegooid worden door m'n vriend en schoonvader
Ik ga pas zwemmen als het plus 30 graden is. Heerlijk is het dan, even koelen, maar voor die tijd vind ik 't te koud. Als ik rustig zit te lezen vind ik die hitte voelen juist heerlijk, dan hoef maar af en toe af te koelen. Helaas zal ik er deze vakantie wel heel vaak ingegooid worden door m'n vriend en schoonvader
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vraag me echt af of het echt zo warm wordt. Soms zitten ze er gewoon echt naast!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Marin schreef:Die tentactie doet 't zeker niet meer bij de Hema. Ik zie niks grappigs :(
Ik ga pas zwemmen als het plus 30 graden is. Heerlijk is het dan, even koelen, maar voor die tijd vind ik 't te koud. Als ik rustig zit te lezen vind ik die hitte voelen juist heerlijk, dan hoef maar af en toe af te koelen. Helaas zal ik er deze vakantie wel heel vaak ingegooid worden door m'n vriend en schoonvader :laughcry:
Waarom niet onder de 30? Wanneer ga je op vakantie, Frankrijk toch!?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Die tentactie doet 't zeker niet meer bij de Hema. Ik zie niks grappigs
Waarom niet onder de 30? Wanneer ga je op vakantie, Frankrijk toch!?
Omdat ik 't dan nog niet warm genoeg heb om te af te moeten koelen. Ik kan vrij goed tegen die hitte, vind het heerlijk juist. En nee, we gaan naar Spanje. Nog twee weekjes wachten!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Die tentactie doet 't zeker niet meer bij de Hema. Ik zie niks grappigs
Precies, als de temperaturen écht hoog worden wil ik ook wel, maar eerder niet.
Gast- Gast
Ik zwem alleen tijdens vakanties, verder krijg je mij echt niet in zwemkleding.
Moet het hele weekend ook werken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:Ik zwem alleen tijdens vakanties, verder krijg je mij echt niet in zwemkleding.
Leuke forumnaam heb je dan
Marin- Lady Post-a-lot
Hehe hoeft niet alleen op zwemmen te slaan
Ben ook niet vies van regen
Ben ook niet vies van regen
Caramba- Ratel
Haha ja dat is waar. Het stond er zo grappig
Marin- Lady Post-a-lot
Kenya schreef:Marin schreef:Die tentactie doet 't zeker niet meer bij de Hema. Ik zie niks grappigs
Precies, als de temperaturen écht hoog worden wil ik ook wel, maar eerder niet.
Nou dan bof je dit weekend.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ga dit weekend niet zwemmen hoor Maar op het terras zitten lijkt me een uitstekend idee!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ga heerlijk in de tuin zitten dit weekend. Verkoeling heb ik echt niet nodig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hebben 2x bbq dit weekend dus lekker de tuin in idd! (en morgen nog sportief doen ook in die hitte).
Gast- Gast
Met die hitte moet ik eerst maar zien en dan geloven. Ze zeggen dat het de hele week warm is, ik geloof het wel, maar valt hier, hier is friesland, nog wel mee.
Caramba- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: