Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Woensdag....

+73
yes1984
Annemoontje
Happy
May
RYW
Sjaantje
bolus26
red rose
Monnie
NoName88
Thunder
Flip Fluitketel
Sanne
studiebol
L!ND@
_Lana_
Weegschaal
Susan
Merai
TNMN
Ella
Smaragdje
Mees
Aimee
Makamba
_Jet
Liadan
vlinder-19
_Nina
MADDIE
Stuiterbal
iloverose
Schaapke
SarahKey
Viva
Paper Crown
PapillonRose
Fearie
Blond
sanne-84
Puggle
Lady4
Rush
June
mickey
Sophiee
Mamsie
Minx
Blue flower
Coco
Oasis
Parisienne
Lavendel
Pompoen
Wennes
koNijntje
Lejow
Jade
Muppetje
Jezzie
smooch
LDJ
Linda
LindaK
CCC
Gizmo
Floor
Travelgurly
Jasmine
kwak
Happydobby
Marin
Amber-
77 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:01

.....


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 18:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:04

_Lana_ schreef:
Charlie schreef:Pfff we zijn zo gaar als een banaan. Eke 3 uur flesje en tussendoor was er de hele tijd wel een van de twee wakker. Pfff....nu liggen ze te slapen maar zo komt het consultatiebureau voor de gehoortest en de vre-se-lij-ke vrouw van de couveuse nazorg. Ik wil gewoon ook slapen. Bah.

Ja de eerste tijd is, behalve het genieten, ook heel pittig. Maar dat gaat echt voorbij. En probeer inderdaad wanneer ze slapen, ook te gaan slapen.
De eerste week is het zo wennen, ook voor de kleintjes.
Daarna zul je zien dat het veel beter gaat.

Moeten jullie ze ook iedere 3 uur wakker maken voor een voeding? Wij tot ze 8 weken waren. Daarna sliepen ze door. Dus hou dat maar in je achterhoofd Wink .


Rustig aan!! Woensdag.... - Pagina 7 699888

Ja we moeten ze elke 3 u wakker maken inderdaad.

Gelukkig ging het tegen de ochtend beter en slapen ze nu ook direct na het flesje rustig in. We hadden ze gisteren in de box gelegd, gezellig maar misschien toch wat onrustig. Nu liggen ze boven samen in een ledikantje en dat gaat tot nu toe goed. We vinden er wel een draai in smile . Man man heeft de couveuse nazorg net het huis uitgebonjourd, daar hadden we echt niks aan hahah, alleen dat we op tijd op moesten staan. Dus nu lekker ons eigen ritme zoeken Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:24

Charlie schreef:
_Lana_ schreef:
Charlie schreef:Pfff we zijn zo gaar als een banaan. Eke 3 uur flesje en tussendoor was er de hele tijd wel een van de twee wakker. Pfff....nu liggen ze te slapen maar zo komt het consultatiebureau voor de gehoortest en de vre-se-lij-ke vrouw van de couveuse nazorg. Ik wil gewoon ook slapen. Bah.

Ja de eerste tijd is, behalve het genieten, ook heel pittig. Maar dat gaat echt voorbij. En probeer inderdaad wanneer ze slapen, ook te gaan slapen.
De eerste week is het zo wennen, ook voor de kleintjes.
Daarna zul je zien dat het veel beter gaat.

Moeten jullie ze ook iedere 3 uur wakker maken voor een voeding? Wij tot ze 8 weken waren. Daarna sliepen ze door. Dus hou dat maar in je achterhoofd Wink .


Rustig aan!! Woensdag.... - Pagina 7 699888

Ja we moeten ze elke 3 u wakker maken inderdaad.

Gelukkig ging het tegen de ochtend beter en slapen ze nu ook direct na het flesje rustig in. We hadden ze gisteren in de box gelegd, gezellig maar misschien toch wat onrustig. Nu liggen ze boven samen in een ledikantje en dat gaat tot nu toe goed. We vinden er wel een draai in Woensdag.... - Pagina 7 561177 . Man man heeft de couveuse nazorg net het huis uitgebonjourd, daar hadden we echt niks aan hahah, alleen dat we op tijd op moesten staan. Dus nu lekker ons eigen ritme zoeken Laughing .

Whaha, nou, die kleintjes hebben dat echt niet door hoor of jij er nu om 6.00 uitgaat of om 10.00. Hier lagen ze in het begin binnen een half uur al weer in bed na elke voeding, ook overdag. Langer bleven ze gewoon niet wakker en lagen ze alleen maar te jammeren.

Dus dan zou ik zeggen, kruip er dan zelf ook gewoon lekker weer in! Nu kun je het nog!

En Ostara, bedankt! Leuk om te horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:26

Ohja dat bedoel ik ook lol. We waren zelf t liefs meteen na de voeding weer gaan slapen maar die kraamhulp stond om 9u alweer aan de deur en we waren nog zoooo moe en de kleintjes sliepen net. En daarna een muts van t groene kruis voor een gehoortest die zich overal mee ging bemoeien en iedereen zegt wat anders. Vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:27

*

Hier hebben ze trouwens 10 maanden samen in 1 bedje gelegen, vonden ze heerlijk!

Dit was 1 van de laatste keren. Werd wel een beetje krap maar zo bleven ze wel lekker liggen, haha!


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op do 16 aug 2012 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Happydobby do 16 aug 2012 - 2:27

Ik ben wel benieuwd naar een foto van je koningskoppel smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:28

Charlie schreef:Ohja dat bedoel ik ook lol. We waren zelf t liefs meteen na de voeding weer gaan slapen maar die kraamhulp stond om 9u alweer aan de deur en we waren nog zoooo moe en de kleintjes sliepen net. En daarna een muts van t groene kruis voor een gehoortest die zich overal mee ging bemoeien en iedereen zegt wat anders. Vreselijk.

O, ik dacht dat zij dat jullie gezegd had, haha! Ik dacht al, waar bemoeit zo'n mens zich mee?Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:28

Hahahaha geweldig! Ze liggen bij ons nu dwars in het ledikantje, dat past nu nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:30

Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen hoor. Volgens mij ben jij nog wel aardig zeker, dus dat komt vast wel goed. Anders weet je soms idd gewoon niet naar wie je moet luisteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:34

Charlie schreef:Hahahaha geweldig! Ze liggen bij ons nu dwars in het ledikantje, dat past nu nog!

En anders kun je ze ook nog met de voetjes tegen elkaar leggen. 1 bij het hoofdeind en 1 bij het voeteneind.

Maar hier vonden ze het in het begin erg prettig om met de ruggen tegen elkaar te liggen. Kruik lag er tussenin. Alleen mag dat na een tijdje officieel niet meer, op de zij. Dus toen lagen ze gewoon op hun rug lekker naast elkaar.

Ze liggen bij mn schoonouders ook nog samen in 1 bedje, zijn ze zo vertrokken, lepeltje lepeltje, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  _Lana_ do 16 aug 2012 - 3:51

Ostara schreef:
_MamaRosa_ schreef:Dat is idd even pittig. Maar op de 1 of andere manier wen je er ook aan. Hier hebben ze zeker 12 maanden nog een voeding gehad de jongste 2, en ik heb nooit kunnen slapen 's middags ivm de oudste 2, maar ik leef ook nog! Lag er wel standaard uiterlijk 21.30 in het 1e jaar. Soms zelfs wel eerder.

Het is pittig, maar het komt vanzelf een keer goed. Sterkte er mee!Wink

Ik vind jou altijd zo fijn over het ouderschap spreken. Ik denk wel eens, als ik die verhalen lees van, dit wil ik niet. Maar als ik jou dan weer zo positief zie schrijven dan lukt het vast wel.

Charlie sterkte. Dit kunnen jullie vast ook aan.

Dat heb ik ook altijd! Behalve dat 'dit wil ik niet' haha. Als ik Mamarosa hoor, wil ik ook altijd een tafel vol met kindjes, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  _Lana_ do 16 aug 2012 - 3:57

Charlie schreef:
_Lana_ schreef:
Charlie schreef:Pfff we zijn zo gaar als een banaan. Eke 3 uur flesje en tussendoor was er de hele tijd wel een van de twee wakker. Pfff....nu liggen ze te slapen maar zo komt het consultatiebureau voor de gehoortest en de vre-se-lij-ke vrouw van de couveuse nazorg. Ik wil gewoon ook slapen. Bah.

Ja de eerste tijd is, behalve het genieten, ook heel pittig. Maar dat gaat echt voorbij. En probeer inderdaad wanneer ze slapen, ook te gaan slapen.
De eerste week is het zo wennen, ook voor de kleintjes.
Daarna zul je zien dat het veel beter gaat.

Moeten jullie ze ook iedere 3 uur wakker maken voor een voeding? Wij tot ze 8 weken waren. Daarna sliepen ze door. Dus hou dat maar in je achterhoofd Wink .


Rustig aan!! Woensdag.... - Pagina 7 699888

Ja we moeten ze elke 3 u wakker maken inderdaad.

Gelukkig ging het tegen de ochtend beter en slapen ze nu ook direct na het flesje rustig in. We hadden ze gisteren in de box gelegd, gezellig maar misschien toch wat onrustig. Nu liggen ze boven samen in een ledikantje en dat gaat tot nu toe goed. We vinden er wel een draai in Woensdag.... - Pagina 7 561177 . Man man heeft de couveuse nazorg net het huis uitgebonjourd, daar hadden we echt niks aan hahah, alleen dat we op tijd op moesten staan. Dus nu lekker ons eigen ritme zoeken Laughing .

Je vindt er zeker je draai in. Het is hartstikke wennen. Na een week ben je echt al zo gewend.
Als ik je 1 kleine tip mag geven en als je niet wilt, hoef je er echt niets mee te doen, maar ik zou ze echt niet in de box laten slapen. We hebben ze hier altijd meteen in bed gelegd als ze moe waren. Dit was in het begin bijna meteen na de voeding. En daardoor heb je echt nog tijd voor jezelf en leren ze ook in bed slapen.
Dat je tussendoor even tijd voor jezelf hebt, is vooral met een tweeling ( en ook met 1 kindje trouwens ) zo belangrijk.

Dat heeft hier echt goed gewerkt.
Maar ze zijn nog zo klein, het went vanzelf.

Hoe lang is je man nog thuis?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  _Lana_ do 16 aug 2012 - 3:58

_MamaRosa_ schreef:
Charlie schreef:Hahahaha geweldig! Ze liggen bij ons nu dwars in het ledikantje, dat past nu nog!

En anders kun je ze ook nog met de voetjes tegen elkaar leggen. 1 bij het hoofdeind en 1 bij het voeteneind.

Maar hier vonden ze het in het begin erg prettig om met de ruggen tegen elkaar te liggen. Kruik lag er tussenin. Alleen mag dat na een tijdje officieel niet meer, op de zij. Dus toen lagen ze gewoon op hun rug lekker naast elkaar.

Ze liggen bij mn schoonouders ook nog samen in 1 bedje, zijn ze zo vertrokken, lepeltje lepeltje, haha!

Dat had me zó leuk geleken, maar het werd afgeraden door het ziekenhuis, omdat ze daar ook apart lagen.
Ik zag het al helemaal voor me zo samen, maar ik heb toch maar geluisterd Wink.

Hier gaan ze trouwens het hele bed door, mijn dochter al heel vroeg. Deden jouw meiden dat niet?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  _Lana_ do 16 aug 2012 - 4:00

Ik zie trouwens dat ik best betweterig overkom, over het slapen in de box enzo. Maar zo is het niet bedoeld hoor, lekker doen waar jij je fijn bij voelt.
Wij deden het in het begin wel eens en beide partijen werden er heel onrustig van, dus vandaar Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:03

_Lana_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Charlie schreef:Hahahaha geweldig! Ze liggen bij ons nu dwars in het ledikantje, dat past nu nog!

En anders kun je ze ook nog met de voetjes tegen elkaar leggen. 1 bij het hoofdeind en 1 bij het voeteneind.

Maar hier vonden ze het in het begin erg prettig om met de ruggen tegen elkaar te liggen. Kruik lag er tussenin. Alleen mag dat na een tijdje officieel niet meer, op de zij. Dus toen lagen ze gewoon op hun rug lekker naast elkaar.

Ze liggen bij mn schoonouders ook nog samen in 1 bedje, zijn ze zo vertrokken, lepeltje lepeltje, haha!

Dat had me zó leuk geleken, maar het werd afgeraden door het ziekenhuis, omdat ze daar ook apart lagen.
Ik zag het al helemaal voor me zo samen, maar ik heb toch maar geluisterd Wink.

Hier gaan ze trouwens het hele bed door, mijn dochter al heel vroeg. Deden jouw meiden dat niet?

In het ziekenhuis was het beleid net die week dat ik ben bevallen veranderd, dus daar mochten ze sowieso niet samen. Maar thuis werd het zelfs aangeraden door ze, ivm de geborgenheid.

Hier gingen de oudste 2 ook direct het hele bed door, vanaf de 1e week, maar de jongste 2 dus juist niet. Dat zie je wel op bovenstaande foto, zoals ze daar liggen, lagen ze altijd, de rechter kroop altijd met haar hoofdje naar de spijlen, had ze altijd een afdruk van in dr hoofdje, haha! Vond ze blijkbaar prettig, want als ze aan de andere kant werd gelegd was het huilen geblazen.

Zodra ze apart lagen gingen ze direct het hele bed door. Typisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:09

Happydobby schreef:Ik ben wel benieuwd naar een foto van je koningskoppel smile

+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Shy do 16 aug 2012 - 4:42

Razz_ schreef:
Happydobby schreef:Ik ben wel benieuwd naar een foto van je koningskoppel Woensdag.... - Pagina 7 561177

+1!

Ik ook! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Zwerver do 16 aug 2012 - 7:12

Ik ook :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Woensdag.... - Pagina 7 Empty Re: Woensdag....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum