Wie gelooft er in horoscopen?
+6
girli
sanne-84
Rumble
Blond
SuperGrover
RYW
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie gelooft er in horoscopen?
Ik ben benieuwd!
Geloof je erin, vind je het dikke onzin, of geloof je er alleen in als het gunstig is en als het niet gunstig is denk je 'ach, het stelt toch niks voor'?
En hoe zit het met handlezers, tarotleggers en andere manieren om de toekomst te voorspellen? Geloof je daar wel/niet in?
Geloof je erin, vind je het dikke onzin, of geloof je er alleen in als het gunstig is en als het niet gunstig is denk je 'ach, het stelt toch niks voor'?
En hoe zit het met handlezers, tarotleggers en andere manieren om de toekomst te voorspellen? Geloof je daar wel/niet in?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie gelooft er in horoscopen?
Ik geloof nergens in. Horoscopen zoals in tijdschriften zijn volgens mij gewoon verzonnen om grappig te zijn.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik geloof niet in horoscopen, maar lees ze wel graag en als ze een beetje gunstig zijn, dan hoop ik heel erg dat ze een keertje uitkomen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof ook niet in horoscopen. Ik heb wel een keer koffiedik laten kijken en die vrouw had wel verbazingwekkend veel goed. Dat was echt bizar want het waren echt dingen die niemand anders wist.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik geloof er ook niet in.
Als ik ooit een horoscoop vantevoren lees dan vergeet ik de vaak weer. En als ik ze achter lees kun je er altijd wel wat waarheid in zien, zo 'ruim' zijn ze geschreven
Als ik ooit een horoscoop vantevoren lees dan vergeet ik de vaak weer. En als ik ze achter lees kun je er altijd wel wat waarheid in zien, zo 'ruim' zijn ze geschreven
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik geloof er niet in. Ik heb altijd het idee dat ze in tijdschriften oid verzonnen zijn. Ik lees ze meestal wel. Als het gunstig is, hoop ik dat het uitkomt en als het niet gunstig is, denk ik altijd "het is toch onzin."
Gast- Gast
Nee, ik geloof er niet meer in.
Ik heb mijn hand laten lezen en daarin stond geschreven dat het allemaal goed zou komen met mijn toenmalige vriend. Nou mooi niet dus.
Ik heb mijn hand laten lezen en daarin stond geschreven dat het allemaal goed zou komen met mijn toenmalige vriend. Nou mooi niet dus.
Gast- Gast
Ik vind het leuk om te lezen, maar ik geloof er niet in. Zeker de tijdschriften niet, die verzinnen iedere keer wat wat voor mijn gevoel op iedereen van toepassing kan zijn.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik geloof er echt geen bal van en begrijp ook niet waarom sommigen dat wel doen
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Horoscopen geloof ik niet. Volgens mij zit er bij elk blad een redacteur die die dingen verzint.
Wat betreft toekomst voorspellen, hand lezen e.d., daar heb ik geen ervaring mee.
Wel heb ik een bijzondere ervaring gehad met een collega die dingen wist te vertellen waar hij onmogelijk vanaf kon weten.
Wat betreft toekomst voorspellen, hand lezen e.d., daar heb ik geen ervaring mee.
Wel heb ik een bijzondere ervaring gehad met een collega die dingen wist te vertellen waar hij onmogelijk vanaf kon weten.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik geloof er niet in. Vind het af en toe wel leuk om te lezen en als het blijkt te kloppen vind ik dat wel grappig, maar ik geloof niet dat dat dan geen toeval is of door 'ruime omschrijvingen' komt.
Gast- Gast
Ik geloof er niet in, maar als er wat gunstigs in staat mag het van mij wel uitkomen haha. Daarnaast vind ik het grappig als het klopt, maar dat vind ik dan meer puur toeval.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
De weekhoroscoop lees ik sowieso nooit, hooguit de jaarhoroscoop die bijvoorbeeld bij de JAN zit, maar ik geloof er niet heilig in, vind het wel leuk om te lezen, en leuk als ik iets lees wat ik graag zou willen zien gebeuren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: