Do's en dont's met Dasty
+10
Fayebella
Jade
CCC
Susan
Mamsie
PapillonRose
Highway
May
Carra
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Do's en dont's met Dasty
Susan schreef:Even een tip voor de Dasty-fans: je kunt ook van die kleine flesjes kopen die je dan in een lege grote fles moet leeggieten en moet aanlengen met water. Die kleine flesjes zijn goedkoper en je neemt ze makkelijker mee.
Welke flesjes zijn dat dan? Die heb ik volgens mij nog nooit gezien.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Susan schreef:Even een tip voor de Dasty-fans: je kunt ook van die kleine flesjes kopen die je dan in een lege grote fles moet leeggieten en moet aanlengen met water. Die kleine flesjes zijn goedkoper en je neemt ze makkelijker mee.
Het zijn kleine, vierkante flesjes. Als je bij de Wibra vraagt naar de navulling voor Dasty dan weten ze het denk ik wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Shoesdontlie schreef:Arwyn schreef:Ik ben fan, haha.
Vandaag de hele keuken ermee schoongemaakt, waaronder zo'n ventilatieroostertje die in al die jaren nog nooit echt is schoongemaakt omdat ik dat ding altijd vergeet..
Viezigheid droop er zo vanaf met een paar spuitjes Dasty! De fles is nu dan ook bijna leeg, haha.
En van welke kleur ben je fan?
De gele
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:AngelNyn schreef:Susan schreef:Even een tip voor de Dasty-fans: je kunt ook van die kleine flesjes kopen die je dan in een lege grote fles moet leeggieten en moet aanlengen met water. Die kleine flesjes zijn goedkoper en je neemt ze makkelijker mee.
Het zijn kleine, vierkante flesjes. Als je bij de Wibra vraagt naar de navulling voor Dasty dan weten ze het denk ik wel.
Ok toch eens naar kijken en anders vragen! Bedankt voor de tip Ik kende alleen die grote 5L flessen als navulling
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: