Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klysma

5 plaatsers

Ga naar beneden

Klysma Empty Klysma

Bericht  sanne-84 vr 10 aug 2012 - 4:11

Iemand ervaring met het krijgen hiervan?
Gister 2 microlaxen gehad, die ik hooguit 5 min in kon houden. Net een klysma, maar ook daar hield ik het na 5 min niet lang meer vol..
Hoe krijg je het wel voor elkaar om het langer vol te houden, zodat het ook meereffect heeft?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klysma Empty Re: Klysma

Bericht  Twellie vr 10 aug 2012 - 6:07

Kan aan mij liggen (heb wat wijntjes gedronken vanmiddag op het terras) maar ik snap er helemaal niks van. Wat moet er volgehouden worden Question Microlax is toch gewoon zo'n tubetje dat binnen twee seconden leeg geknepen is?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Tania vr 10 aug 2012 - 6:10

Op je linkerzij gaan liggen maar dat had je misschien al gedaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 vr 10 aug 2012 - 6:23

Tuinstoel, klopt, maar de kunst is juist om de vloeistof zo lang mogelijk erin te houden, wat mij niet lukt. Veel te snelle drang om weer naar het toilet te moeten, waardoor de vloeistof lang niet zn werking heeft kunnen doen en het resultaat dus minder is.

Tania, dat wist ik idd

'grappige' is dat ik ze zelf wel eens geef op mn werk, maar nu merk hoe of wat. Het zetten zelf is niet erg, maar de vloeistof erin houden dus wel
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie vr 10 aug 2012 - 7:59

Oh, dat wist ik niet. Helaas heb ik het bij mijn dochter al zeker tien keer moeten gebruiken en dan komt alles er meestal binnen een minuut uit.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Minx vr 10 aug 2012 - 8:40

Ja dat vond ik ook erg moeilijk. Je denkt de hele tijd volhouden volhouden volhouden. Volgens mij heb ik het toen ook maar een minuut of 7 volgehouden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  sanne-84 vr 10 aug 2012 - 9:01

En dan staat er in de bijsluiter, blijf 5-15 min liggen zodat de vloeistof er niet utloopt..

Maar minx, had jij toen wel t idee dat het merendeell eruit was?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Minx vr 10 aug 2012 - 9:36

Ik zat zo verstopt als wat. Ik had niet het idee dat alles er toen uit was. Ik heb toen mijn klysma op woensdag gehad en was sinds donderdag al niet meer naar de wc geweest. Maar na die tijd kon ik weer naar de wc en dat was ook het doel. Maar wat was ik blij toen ik er een kreeg het luchtte wel op. Ik weet dat ik inderdaad op mijn zij moest gaan liggen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  sanne-84 vr 10 aug 2012 - 9:57

Voor mn gevoel zit ik ook erg verstopt (1,5 week nauwelijks goed gekunnen) maar kan niet zeggen dat er genoeg is uitgekomen. Wel lijken de krampen minder erg en pruttelt meer in mn darmen, dus kijken t wel weer aan..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  SuzieQ vr 10 aug 2012 - 22:19

Ik vind dat ook altijd zo lastig. Ik vind het met Dulcolax zetpillen nog lastiger, die komen er meestal na een paar minuten in zijn geheel weer uit. Ik neem ze meestal als ik 2 weken of langer niet ben geweest, maar kan niet zeggen dat er dan veel uitkomt. Ik probeer ook altijd op mijn linkerzij te gaan liggen, maar dan is het net of het er nog sneller uit moet. Dus ik wissel dan maar wat zenuwachtig van liggen/zitten/staan en probeer het zo lang mogelijk binnen te houden.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  sanne-84 vr 10 aug 2012 - 22:26

Na gistermiddag de klyx niks meer verder zelf gereageerd. Alleen vanmorgen een heeeeeel klein beetje. Heb nog wel steeds hetgevoel dat er iets zit, maar lijk wel al iets minder last te hebben van krampen.
Heb nog wel een klysma liggen, maar heb daar weinig vertrouwen in. Nu twijfel ik of ik contact opneem met de huisartsenpost en dat ze me eens onderzoeken (alles is tot nu toe via de telefoon gegaan). Maar ja of ze het echt kunnen voelen?? En foto's maken zal nu niet mogen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud