Doedel is opgenomen in het ziekenhuis
+41
Lenthe
TNMN
kwak
Poubelle
Fayebella
Inge
Jade
mzcharlotte
Makamba
Fearie
Japie
Susan
Macelka
Printje
Suus
Highway
Blair
SnowWhite
Pandora
LDJ
Jelin
ekiaam87
Puggle
Annemoontje
Chocolate Cookie
Caramba
mo-lola
Oasis
Caribbeanlover
Raindrop
MADDIE
ExpressoB
Happinaz
Chocoholic
L!ND@
Aziraphale
Minx
Schaapke
litllejoy
Marin
Gympie
45 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Doedel is opgenomen in het ziekenhuis
Beterschap en sterkte Doedel
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Veel beterschap, hopelijk knap je snel op en mag je snel weer naar huis.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Heel veel beterschap, Doedel!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Beterschap doedel!
hopelijk knap je op van alle medicatie!
hopelijk knap je op van alle medicatie!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Doedel schreef:Net longtesten ondergaan! Dat was niet lekker, voelde alsof mijn borstbeen door de midden ging. Moet alleen morgen weer, want ik had net medicatie gehad. Dus het telde niet echt! Lise en Amé zijn net met mijn vriend geweest. En vanavond komt Massie nog! Moest wel ff mijn tranen weg slikken. Voel me zo schuldig en ben geloof ik nog nooit zo bang geweest als vannacht, heeft wel een behoorlijke impact gehad op me.
Lieverd toch Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen!
Zorg nou maar eens voor jezelf en zorg dat je goed herstelt.
Ik wil er niet aan denken maar kan het niet met Doedel te maken hebben?
Gast- Gast
Goedemorgen, hier een redelijke nacht gehad, alleen werd ik weer hartstikke benauwd wakker, net dus weer medicatie gekregen en dan helpt wel, alleen mijn hele lijf doet zo'n pijn! Vooral mijn ribben en borstbeen! Ik weet niet wat ik heb, maar jank om alles! Ben echt een huilie!
@sp: ik heb het nagevraagd aan de longarts maar die acht de kans heel klein omdat ik er dan al veel eerder last van had moeten hebben, de kans is vele malen groter dat het bij mijn vriend vandaan komt (veel grassen maaien op het moment). Ook gaan er voedingsstoffen getest worden. Maar stel dat het wel Doedel zou zijn gaat ze echt niet weg, want je went er uiteindelijk ook weer aan en ga je antistoffen aanmaken.
@sp: ik heb het nagevraagd aan de longarts maar die acht de kans heel klein omdat ik er dan al veel eerder last van had moeten hebben, de kans is vele malen groter dat het bij mijn vriend vandaan komt (veel grassen maaien op het moment). Ook gaan er voedingsstoffen getest worden. Maar stel dat het wel Doedel zou zijn gaat ze echt niet weg, want je went er uiteindelijk ook weer aan en ga je antistoffen aanmaken.
Gast- Gast
Wat naar Doedel, vervelend dat alles zo'n pijn doet. Gelukkig kunnen ze er wat voor geven Huilen kan ook komen van medicijnen misschien? Laat ze maar lekker gaan in ieder geval, geeft toch niets?
Beterschap!
Beterschap!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Doedel schreef:Goedemorgen, hier een redelijke nacht gehad, alleen werd ik weer hartstikke benauwd wakker, net dus weer medicatie gekregen en dan helpt wel, alleen mijn hele lijf doet zo'n pijn! Vooral mijn ribben en borstbeen! Ik weet niet wat ik heb, maar jank om alles! Ben echt een huilie!
Doedel is toch je kat? Of heb ik dat verkeerd? Een longarts zal er vast verstand van hebben ( ) maar sluit het niet uit... Een collega van mijn vader was eens echt extreem ziek. Hij heeft meerdere lange ziekenhuisopnames gehad en hij was op een gegeven moment echt zo verzwakt, dat het nog maar de vraag was of hij beter zou worden. Uiteindelijk bleek dat hij een extreme allergie voor zijn papegaaien (die hij al een jaar of 10 had) had opgebouwd. Inmiddels zijn de papegaaien naar familie gegaan en is hij zelf weer springlevend.
Misschien is dat bij jou helemaal niet aan de orde, maar voordat je het helemaal uitsluit....
Beterschap in elk geval!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben gisteravond thuis gekomen met een weeshuis aan medicatie mee:) ik heb ook een hele lange nacht gemaakt!
Ik ben nu alleen thuis en lig op de bank. Het gaat qua benauwdheid heel goed, alleen ben ik zo slap als een vaatdoek!
Ik ben nu alleen thuis en lig op de bank. Het gaat qua benauwdheid heel goed, alleen ben ik zo slap als een vaatdoek!
Gast- Gast
Sterk maar goed aan! Veel beterschap!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook last krijgen van mijn longen als ik middenin die grote groep sterke mannen geplet zou worden .
Doedel, hopelijk werken al die medicijnen wel en knap je snel weer op!
Doedel, hopelijk werken al die medicijnen wel en knap je snel weer op!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Beterschap!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Beterschap!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Het ligt vast aan Rio.. (of aan mij )Lenthe schreef:Doedel schreef:Goedemorgen, hier een redelijke nacht gehad, alleen werd ik weer hartstikke benauwd wakker, net dus weer medicatie gekregen en dan helpt wel, alleen mijn hele lijf doet zo'n pijn! Vooral mijn ribben en borstbeen! Ik weet niet wat ik heb, maar jank om alles! Ben echt een huilie!
Doedel is toch je kat? Of heb ik dat verkeerd? Een longarts zal er vast verstand van hebben ( ) maar sluit het niet uit... Een collega van mijn vader was eens echt extreem ziek. Hij heeft meerdere lange ziekenhuisopnames gehad en hij was op een gegeven moment echt zo verzwakt, dat het nog maar de vraag was of hij beter zou worden. Uiteindelijk bleek dat hij een extreme allergie voor zijn papegaaien (die hij al een jaar of 10 had) had opgebouwd. Inmiddels zijn de papegaaien naar familie gegaan en is hij zelf weer springlevend.
Misschien is dat bij jou helemaal niet aan de orde, maar voordat je het helemaal uitsluit....
Beterschap in elk geval!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!
» Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis
» Meet Doedel!
» Wanneer is Secret Story opgenomen?
» Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!
» Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis
» Meet Doedel!
» Wanneer is Secret Story opgenomen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: