Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staat dit?

+6
Tiana
Kqip
_Nina
Printje
Lejow
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Staat dit? - Pagina 4 Empty Re: Staat dit?

Bericht  Paper Crown vr 10 aug 2012 - 19:46

Statler schreef:
Paper Crown schreef:
Statler schreef:
Stylegirl schreef:
Jerry schreef:CBL, ik krijg weleens het idee dat je reacties een beetje anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn (dat baseer ik ook op het dieet-van-water-topic) en dat daardoor kleine relletjes ontstaan Staat dit? - Pagina 4 1270000679
Dat idee heb ik ook Wink
Maar ik denk dat dat andersom ook wel geldt. Dat wij háár reacties soms verkeerd begrijpen. Als je soms even rustig haar reacties doorleest zie je vanzelf dat het niet altíjd boos en aanvallend is, soms legt ze alleen wat op een ietwat verwijtend toontje uit, maar volgens mij is dat verwijtende toontje niet altijd bewust.

Nee, oh wacht even, dus omdat CBL d'r reacties mogelijk niet slecht bedoeld worden moeten wij even rustig lezen en het niet aanvallend oppakken. Ze geeft zelf vaak genoeg mensen lik op stuk hoor, Statler.
Dus? Ik zie niet in wat deze reactie van jou nou toe voegt. Als zij in de sloot springt, doe jij het dan ook?

Over het algemeen begrijp ik heus wel wat je bedoelt, maar ik vind dat jij je in dit topic en in deze context aanstelt.

Ok.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat dit? - Pagina 4 Empty Re: Staat dit?

Bericht  KOL za 11 aug 2012 - 9:10

Heb ik de foto gemist of komt die nog?
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven