Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staat dit?

+6
Tiana
Kqip
_Nina
Printje
Lejow
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Staat dit? - Pagina 3 Empty Re: Staat dit?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 20:11

Dan zou misschien allen de witte broek met het aquatopje kunnen doen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 20:18

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Opzich klinkt het niet fout!! Welke kleur schoenen en tas? Ik vind witte broeken vaak el cheapo ogen! Wit met fucshia is mooi! Kan je niet een simpele witte blouse kopen? Wel dezelfde wit als je broek! En dan een cognac kleurige tas + schoenen! Meestal is 1 knalkleur meer dan voldoende! En 3 kleuren boven en onderkleding zal je nog kleiner laten ogen dan je echt bent! Mijn advies? Morgen wit topje scoren!

Haha moet een beetje lachen om al je uitroeptekens! Maar je geeft goede tips Very Happy

Ik hou van !!! they make me happy!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 20:20

Chipp schreef:Dan zou misschien allen de witte broek met het aquatopje kunnen doen!

Zou kunnen, maar ik heb vrij brede schouders en dit hempje heeft de bandjes niet zoals bij een bh, maar meer richting de nek. Het lijkt een beetje op een haltertop.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Lejow di 7 aug 2012 - 21:13

Heh, dus PC, een witte broek EN een witte blouse? Of begrijp ik je nou verkeerd..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 21:25

Caribbeanlover schreef:
Paper Crown schreef:Opzich klinkt het niet fout!! Welke kleur schoenen en tas? Ik vind witte broeken vaak el cheapo ogen! Wit met fucshia is mooi! Kan je niet een simpele witte blouse kopen? Wel dezelfde wit als je broek! En dan een cognac kleurige tas + schoenen! Meestal is 1 knalkleur meer dan voldoende! En 3 kleuren boven en onderkleding zal je nog kleiner laten ogen dan je echt bent! Mijn advies? Morgen wit topje scoren!

Waarom een wit topje kopen als je zegt dat het ook met een witte blouse kan? Ben gen blousemens vind ze irritant. Het gaat eigenlijk meer om 2 kleuren, wit vind ik niet echt een kleur ook al is dat wel zo.

Vind de combi eigenlijk ook niet zo mooi en druk. Bovendien wordt het zaterdag weer wat warmer en is een blazer misschien te warm.

Ik ga verder denken, bedankt iedereen.

Waarom vraag je het dan?! Gosh, dat ik nog de moeite neem om op jou te reageren zeg in dit soort domme topics, jij doet toch wel wat je wil.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 21:27

Lejow schreef:Heh, dus PC, een witte broek EN een witte blouse? Of begrijp ik je nou verkeerd..

Ja dat snap je goed smile
Staat dit? - Pagina 3 Cv
Soort van dit idee..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:34

Oh dat vind ik echt heel leuk dat laatste plaatje!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 22:16

Powerbabe schreef:Oh dat vind ik echt heel leuk dat laatste plaatje!

Me too. Maar denk er even een auqa/turkooise top bij dan is het effect al meteen minder.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 22:34

Ja zeker. Maar sowieso staat fuchsia veel mooier bij een getint persoon dan bij mijn hollandse witheid haha.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:34

PC, last van hormonen? Ik besefte mede door jullie dat het eigenlijk niet echt staat en anders was ik daar misschien niet van bewust...............dus bedankt iedereen iig voor de moeite.

En jij, reageer vooral niet meer de volgende keren omdat je je zo ergert.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 22:36

Caribbeanlover schreef:PC, last van hormonen? Ik besefte mede door jullie dat het eigenlijk niet echt staat en anders was ik daar misschien niet van bewust...............dus bedankt iedereen iig voor de moeite.

En jij, reageer vooral niet meer de volgende keren omdat je je zo ergert.

Ik heb last van mijn hormonen ja, wat is jouw excuus dan in 90% van de topics reageer jij juist zo..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:42

Goh ik ben jullie juist dankbaar dat het eigenlijk niet echt staat bij elkaar.................pardon hoor! Bovendien vroeg ik of het stond wat niet betekend dat ik het ook zou dragen, wilde even advies.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana wo 8 aug 2012 - 0:02

Caribbeanlover schreef:Goh ik ben jullie juist dankbaar dat het eigenlijk niet echt staat bij elkaar.................pardon hoor! Bovendien vroeg ik of het stond wat niet betekend dat ik het ook zou dragen, wilde even advies.

Ik snap de reactie van PC wel. Jij vraagt om advies en vervolgens wordt dat gegeven en ga je het advies afkraken, je vindt dat toch niet mooi of hebt niks met een blouse. Dat komt gewoon over alsof mensen je voor niks een advies geven, want jij hebt je mening toch al klaar, snap je? smile

Edit: en je hoeft echt niet alles mooi te vinden wat anderen je adviseren hoor. Wink
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 1:29

Nou dan en ik kraak niks af zeg het gewoon eerlijk een mening geven heet dat.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 19:27

Caribbeanlover schreef:PC, last van hormonen?

Wat een flauwe opmerking zeg.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 22:28

Nou als zij zo begint te katten vind ik dat ik best zoiets mag zeggen. Ze vind het een domme topic, maar reageerd wel!:O

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 18:27

Caribbeanlover schreef:Nou als zij zo begint te katten vind ik dat ik best zoiets mag zeggen. Ze vind het een domme topic, maar reageerd wel!:O

Als je dat vindt, kan je ook de eer aan jezelf houden en niks zeggen.
Ik vind trouwens niet dat ze echt loopt te katten. Ze geeft je goed advies in haar eerste reactie toch?

Gast
Gast

Bericht  _Nina do 9 aug 2012 - 18:40

Ik snap CBL wel hoor. Eerst een fijne reactie, en vervolgens reageert CBL daar redelijk normaal op en wordt daar door PC mijns inziens een redelijk nietszeggend zinnetje uit gevist waar ze volledig op hamert en ze zich vervolgens afvraagt waarom ze nog op CBL reageert. De vraag of je last van je hormonen hebt vind ik een enorme dooddoener, maar was PC deed vond ik ook behoorlijk over the top.

Beter nog, CBL heeft volledig gelijk met haar opmerking onderaan pagina 4.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 18:55

Ja, het ging me ook eigenlijk alleen om de vraag of ze last had van haar hormonen, dat vond ik wel zo nergens op slaan.

Verder was het inhoudelijk inderdaad niet echt netjes van PC.

Gast
Gast

Bericht  Jerry do 9 aug 2012 - 19:01

CBL, ik krijg weleens het idee dat je reacties een beetje anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn (dat baseer ik ook op het dieet-van-water-topic) en dat daardoor kleine relletjes ontstaan :nopompom:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Tiana do 9 aug 2012 - 19:03

Jerry schreef:CBL, ik krijg weleens het idee dat je reacties een beetje anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn (dat baseer ik ook op het dieet-van-water-topic) en dat daardoor kleine relletjes ontstaan :nopompom:
Dat idee heb ik ook Wink
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  _Nina vr 10 aug 2012 - 0:30

Stylegirl schreef:
Jerry schreef:CBL, ik krijg weleens het idee dat je reacties een beetje anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn (dat baseer ik ook op het dieet-van-water-topic) en dat daardoor kleine relletjes ontstaan :nopompom:
Dat idee heb ik ook Wink
Maar ik denk dat dat andersom ook wel geldt. Dat wij háár reacties soms verkeerd begrijpen. Als je soms even rustig haar reacties doorleest zie je vanzelf dat het niet altíjd boos en aanvallend is, soms legt ze alleen wat op een ietwat verwijtend toontje uit, maar volgens mij is dat verwijtende toontje niet altijd bewust.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown vr 10 aug 2012 - 0:37

Statler schreef:Ik snap CBL wel hoor. Eerst een fijne reactie, en vervolgens reageert CBL daar redelijk normaal op en wordt daar door PC mijns inziens een redelijk nietszeggend zinnetje uit gevist waar ze volledig op hamert en ze zich vervolgens afvraagt waarom ze nog op CBL reageert. De vraag of je last van je hormonen hebt vind ik een enorme dooddoener, maar was PC deed vond ik ook behoorlijk over the top.

Beter nog, CBL heeft volledig gelijk met haar opmerking onderaan pagina 4.

Over the top nog wel.. haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown vr 10 aug 2012 - 0:38

Statler schreef:
Stylegirl schreef:
Jerry schreef:CBL, ik krijg weleens het idee dat je reacties een beetje anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn (dat baseer ik ook op het dieet-van-water-topic) en dat daardoor kleine relletjes ontstaan Staat dit? - Pagina 3 1270000679
Dat idee heb ik ook Wink
Maar ik denk dat dat andersom ook wel geldt. Dat wij háár reacties soms verkeerd begrijpen. Als je soms even rustig haar reacties doorleest zie je vanzelf dat het niet altíjd boos en aanvallend is, soms legt ze alleen wat op een ietwat verwijtend toontje uit, maar volgens mij is dat verwijtende toontje niet altijd bewust.

Nee, oh wacht even, dus omdat CBL d'r reacties mogelijk niet slecht bedoeld worden moeten wij even rustig lezen en het niet aanvallend oppakken. Ze geeft zelf vaak genoeg mensen lik op stuk hoor, Statler.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Nina vr 10 aug 2012 - 6:26

Paper Crown schreef:
Statler schreef:
Stylegirl schreef:
Jerry schreef:CBL, ik krijg weleens het idee dat je reacties een beetje anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn (dat baseer ik ook op het dieet-van-water-topic) en dat daardoor kleine relletjes ontstaan Staat dit? - Pagina 3 1270000679
Dat idee heb ik ook Wink

Nee, oh wacht even, dus omdat CBL d'r reacties mogelijk niet slecht bedoeld worden moeten wij even rustig lezen en het niet aanvallend oppakken. Ze geeft zelf vaak genoeg mensen lik op stuk hoor, Statler.
Dus? Ik zie niet in wat deze reactie van jou nou toe voegt. Als zij in de sloot springt, doe jij het dan ook?

Over het algemeen begrijp ik heus wel wat je bedoelt, maar ik vind dat jij je in dit topic en in deze context aanstelt.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: