Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rimpels.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Rimpels. Empty Rimpels.

Bericht  Toet ma 6 aug 2012 - 23:35

Ik ben 21 en heb serieus al best wel wat rimels.. Moet ik speciale crème gaan gebruiken? Wanneer begin je daarmee?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 23:47

Ik was 23 toen ik met een Q10 crème ben begonnen. Inmiddels gebruik ik een echte antirimpel crème. En ja, ik geloof dat het dus wel werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Niekske di 7 aug 2012 - 0:33

Mij is wel vaker verteld dat gewoon goed hydrateren en je huid goed schoonmaken het beste is. De meningen over anti-rimpel cremes zijn zeer verdeeld. In mijn omgeving zijn er veel oudere dames (mijn moeder, vriendinnen van haar, een paar tantes) die alleen smeren met de simpele nivea-soft en ze zien er voor hun leeftijd nog erg goed uit. Ik smeer zelf met een gewone dag- en nachtcreme van nivea en reinig mijn huid goed en ik heb nog geen rimpels. Ik ben 28 en word nog regelmatig een paar jaar jonger geschat Wink ik wil het echt zo lang mogelijk uitstellen, dit soort cremes.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 0:33

Ja ik weet ook nooit wanneer ik daar mee moet beginnen.. Ik ben bijna 25 en heb geloof ik nog geen rimpels.. Overigens gebruik ik nu ook nooit dagcreme ofzo.. Ik betwijfel ook ten zeerste de werkzaamheid van die anti-rimpelcremes, maar dat terzijde..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  loura di 7 aug 2012 - 1:03

Ze zeggen na je 23ste.. Ik gebruik al jaren dag creme van dr. van der hoog voor mijn voorhoofd en kin en de ordinaire blauwe pot van de nivea voor de rest van mijn gezicht en als nacht creme die anti rimpel van de Aldi. Ik heb zelf geen rimpels en ben 29 maar ik geloof ook dat het gewoon met je genen te maken heeft.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Blond di 7 aug 2012 - 1:33

Ik heb ze wel. In mijn voorhoofd. Ik frons teveel vrees ik.

Ik smeer geen anti-rimpel creme. Puur omdat het vaak wat vetter is, en ik heb al zo snel puistjes en een glimhuid.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 2:10

Ik heb ze ook niet en gebruik geen anti-rimpel crème.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 2:15

Omdat ik allergisch ben voor de meeste bestanddelen in creme's, heb ik jaren gedacht dat ik nooit anti-rimpelcreme zou kunnen gebruiken. Toevallig een paar maanden geleden een potje Vichy liftactive gekregen en daar bleek ik eindelijk eens niet allergisch voor te zijn. Ik heb wel het gevoel dat het werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rimpels. Empty Re: Rimpels.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum