Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oeps! Dat had handiger gekund..

+11
Dani
Jeanette
Paper Crown
Siamsa
Merai
Blair
Shisha
Lousanne
Xanna
Caroow
Niekske
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Oeps! Dat had handiger gekund.. Empty Oeps! Dat had handiger gekund..

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:06

Stond je net als een ervaren cabaratier je schoonmoeder na te doen toen ze achter je stond of had je net een keer je vieze afwas in de oven verstopt toen je bezoek spontaan een ovenschotel te gaan maken? Of besprak jij iets in de verkeerde WA-groep of heb je soms dmv een harde les geleerd dat het niet handig is om foto's te maken van wildvreemden in het openbaar?

Deel het hier!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Oeps! Dat had handiger gekund.. Empty Re: Oeps! Dat had handiger gekund..

Bericht  Niekske ma 6 aug 2012 - 2:27

Mijn vriend borg regelmatig de plastic magnetron-deksels op in onze combi-magnetron. En dat was hij even vergeten te melden toen ik de oven aanzette voor het eten... resultaat:

Oeps! Dat had handiger gekund.. M1020002

Dit was nadat we alles van de glazen plaat gebikt hadden laughcry

Edit: de resterende deksel zet ie nu wel steeds braaf in de kast boven de magnetron Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:34

Hahah dat heb ik ook wel eens gehad met die magnetrondeksel, bij mijn oppasadres Oeps! Dat had handiger gekund.. 827601 .

Ik heb laatst wel iets in de goede whatsappgroep besproken maar ik was even vergeten dat er ook iemand bij zat die dit nog niet mocht weten haha.

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 6 aug 2012 - 2:35

Mijn schoonmoeder heeft op die manier eens de warme broodjes geplastificeerd Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:36

Caroow schreef:Mijn schoonmoeder heeft op die manier eens de warme broodjes geplastificeerd Laughing
lol!

Gast
Gast

Bericht  Xanna ma 6 aug 2012 - 2:40

Ohh Niekske, dat had hier ook zo maar kunnen gebeuren!

Een niet slimme actie die ik mij kan herinneren is van 2 jaar geleden toen ik met een vriendin naar Milaan ging.

Eenmaal plaatsgenomen in het vliegtuig wilde die vriendin voor de start even een overzichtsfoto maken tijdens de uitleg van de veiligheidsvoorschriften. Ze had zich niet gerealiseerd dat haar flitser nog aan stond, wat resulteerde in een woest cabin crewlid die van tig meter afstand heel duidelijk wist wie ze moest hebben (we zaten op rij 27 ofzo)...Iedereen kon mee genieten van de tirade van die vrouw (als een boze heks op nog geen 20 cm van het gezicht van die vriendin) over privacy etc. Het ging de dame er vooral om dat ze er zelf op stond, niet om de rest van de crew of passagiers. Er stonden volgens deze dame hoge straffen op en ze zou kunnen besluiten dat we niet mee mochten met de vlucht. De foto moest verwijderd worden waar ze bij stond en ze heeft die vriendin voor de rest van de vlucht geen blik waardig gegund.. Rolling Eyes

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:50

Xanna, sodeju! Dat is niet mis, die was gefrustreerd denk ik want zo mag je helemaal niet met passagiers omgaan!

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 6 aug 2012 - 2:53

Toen ik net wat mijn vriend had gingen we boodschappen doen in de Aldi. Het was toen ook echt net uit met zijn ex.

We bleven maar rondjes lopen en konden de pindakaas maar niet vinden. Opeens zag ik het juiste schap en zei best wel hard "Kijk daar! Recht voor je!".
Zijn ex liep ook net voor het schap langs :nopompom: Dat had ik dus niet gezien Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lousanne ma 6 aug 2012 - 2:55

Caroow schreef:Toen ik net wat mijn vriend had gingen we boodschappen doen in de Aldi. Het was toen ook echt net uit met zijn ex.

We bleven maar rondjes lopen en konden de pindakaas maar niet vinden. Opeens zag ik het juiste schap en zei best wel hard "Kijk daar! Recht voor je!".
Zijn ex liep ook net voor het schap langs Oeps! Dat had handiger gekund.. 1270000679 Dat had ik dus niet gezien Rolling Eyes

lol!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Xanna ma 6 aug 2012 - 3:00

Oreo schreef:Xanna, sodeju! Dat is niet mis, die was gefrustreerd denk ik want zo mag je helemaal niet met passagiers omgaan!

We waren ook echt flabberguested!

Dat je er wat van zegt prima en dat je wil dat de foto wordt verwijderd ook prima, maar de manier waarop het nu ging was echt zwaar overdreven. Wij waren in ieder geval wel even klaar met Ryanair Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 3:17

**

Laatst aangepast door Zelda op ma 6 aug 2012 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 3:24

Reva schreef:Stond je net als een ervaren cabaratier je schoonmoeder na te doen toen ze achter je stond of had je net een keer je vieze afwas in de oven verstopt toen je bezoek spontaan een ovenschotel te gaan maken? Of besprak jij iets in de verkeerde WA-groep of heb je soms dmv een harde les geleerd dat het niet handig is om foto's te maken van wildvreemden in het openbaar?

Deel het hier!
Laat me raden... Yes

Maar nee, ik heb dat soort dingen nooit.

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 6 aug 2012 - 3:31

Toen ik 16 was was ik mijn toenmalige vriendje helemaal zat. Ik was dus ook van plan om het uit te maken en zat dit op de fiets vanuit school naar huis uitvoerig met mijn beste vriendin te bespreken hoe ik het zou aanpakken die avond. En opeens fietste hij dus naast mij. Hij bleek al een poosje achter ons te fietsen. Oeps! Dat had handiger gekund.. 394967
Hij hield zich overigens van de domme (1 van de redenen om het uit te maken want dat deed hij dus altijd wanneer hij kritiek kreeg, gewoon doen alsof het nooit had plaatgevonden) en vervolgens maakte hij er dus een heel drama van toen ik het uitmaakte. Hij heeft ook nog een poos aan de deur gestaan. Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Blair ma 6 aug 2012 - 3:32

Niet iets waar iemand bij betrokken is, behalve dan net als Zelda, verkeerde smsjes sturen en dan met een rode kop ongeduldig op reactie (of uitbarsting) wachten.

Ik had nieuwe gordijnen gekocht, maar de stang paste gewoon niet door tunnel van gordijn, twee dagen lang geprobeerd, bijna de stof kapot gemaakt toen ik zoiets had van; ik ga een nieuwe (dunnere) stang kopen. Kom ik thuis met de nieuwe stang, is die tunnel om stang in te doen opeens super groot, ik denk huh? Kom ik erachter dat ik dus twee dagen lang de stang in de ZOOM van het gordijn aan het proppen was. Jeez, wat voelde ik me dom zeg. laughcry
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Merai ma 6 aug 2012 - 3:53

Ik was die dag met een vriend naar een pretpark gegaan en in de trein er naartoe biechtte hij op dat hij verliefd op me was. Dit was niet wederzijds wat een ongemakkelijke sfeer gaf, toch stond hij erop om die avond nog mee de kroeg in te gaan waar ik met een vriendin had afgesproken. Met wat drankjes op ging hij steeds meer zijn best doen en hij wilde graag met me mee naar huis. Ik woonde toen in een studentenhuis en had regelmatig seks met mijn huisgenoot. De verliefde jongen heb ik uiteraard niet mee naar huis genomen maar ik heb wel seks gehad met mijn huisgenoot die avond. De volgende ochtend smste de vriendin met wie ik op stap was hoe het was afgelopen dus ik smste terug dat ik hem op de fiets had kunnen afwimpelen en ik nog wel bovenop mijn huisgenoot was gedoken (in iets andere bewoordingen maar veel sjieker was het vast niet smile ). Dat sms'je stuurde ik dus naar mijn huisgenoot. Ik zag het toen ik hem verzond en kreeg het flink benauwd toen ik het smsje op de kamer naast me binnen hoorde komen. Gelukkig hoorde ik mijn huisgenoot daarna heel hard lachen maar ik schaamde me echt dood, alsof hij een gebruiksvoorwerp was..

Achteraf was ik vooral heel blij dat hij niet naar de verliefde jongen was verstuurd Embarassed
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 3:57

Smikkell schreef:
Reva schreef:Stond je net als een ervaren cabaratier je schoonmoeder na te doen toen ze achter je stond of had je net een keer je vieze afwas in de oven verstopt toen je bezoek spontaan een ovenschotel te gaan maken? Of besprak jij iets in de verkeerde WA-groep of heb je soms dmv een harde les geleerd dat het niet handig is om foto's te maken van wildvreemden in het openbaar?

Deel het hier!
Laat me raden... Yes

Maar nee, ik heb dat soort dingen nooit.

Alle vier is het mij nog nooit overkomen, maar sommige hadden makkelijk gekund idd laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 4:01

Meer, meer, meer!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 10:01

Vrijgezellenfeestje van mn collega ; we waren nog in de winkel en we hadden allemaal piemels op ons hoofd. Ik was naar de wc geweest en had mijn piemels tegen de muur gestoten omdat ik vergeten was dat ik ze op had, dus ik legde uit dat ik de muur aan het swaffelen was.
Stonden er klanten achter me laughcry

Hmmm. Nou ja ach.

Gast
Gast

Bericht  Siamsa ma 6 aug 2012 - 11:54

Ik liet mij een keer behoorlijk negatief uit over de vorige (toen huidige) manager van de winkel waar ik werk, in het bijzijn van haar neefje (wist ik veel dat het haar neefje was), die daar toen ook werkte. Oops. Ik heb mijn lesje toen wel geleerd, was als de dood dat zij het te horen zou krijgen. Elke keer als ik haar tegenkwam dacht ik: 'zou ze het weten?' Volgens mij heeft neefjelief zijn mond gehouden want ik kreeg niet lang daarna een vast contract. (al bemoeide zij zich volgens mij niet echt met de contracten van de medewerkers die niet een wat hogere functie hadden).

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 19:09

Haha, nou 1 ding brengt nog het schaamrood op mijn kaken als ik er aan denk: dit smsje naar mijn man - Geeft niet schat, we gaan gewoon lekker véél sexen en dan hebben we zó die baby.. echt! Beetje jammer dat ik het naar mijn vader stuurde..:O *nee ik schaam me echt nog steeds héél erg haha*

Side note: mijn papa is heel conservatief en vindt het al vrijen in het openbaar als je elkaars hand vasthoudt, dus ja dit zou niet lekker gevallen zijn..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jeanette ma 6 aug 2012 - 20:48

Whahahahaha Zero! lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Siamsa ma 6 aug 2012 - 21:56

Paper Crown schreef:Haha, nou 1 ding brengt nog het schaamrood op mijn kaken als ik er aan denk: dit smsje naar mijn man - Geeft niet schat, we gaan gewoon lekker véél sexen en dan hebben we zó die baby.. echt! Beetje jammer dat ik het naar mijn vader stuurde..:O *nee ik schaam me echt nog steeds héél erg haha*

Side note: mijn papa is heel conservatief en vindt het al vrijen in het openbaar als je elkaars hand vasthoudt, dus ja dit zou niet lekker gevallen zijn..

Oké dit is echt de meest beschamende tot nu toe, en ook van wat er nog gaat volgen.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Dani ma 6 aug 2012 - 22:26

..

Laatst aangepast door Dani op zo 1 sep 2013 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224

Bericht  Filoria di 7 aug 2012 - 10:57

Door het verhaal over seks met huisgenoten bedacht ik me er ook één:

In mijn studententijd had ik ook een leuke huisgenoot. Mooie krullen, grote blauwe ogen, echt een knappe jongen. En lief ook. Dus ik was helemaal in de zevende hemel toen we op een avond zoenend in mijn bed belandden. Tijdens het vrijen voelde ik plotseling wat lopen onder mijn neus: een bloedneus. Maar het was donker dus ik zag niet zo veel. En ik vond het veel te gezellig Rolling Eyes

Toen we de volgende ochtend samen wakker werden bleek dat ik met mijn bloedneus alles had ondergesmeerd: de muur, het bed, onszelf... echt alles! Embarassed Embarassed Embarassed Hij was heel snel weg.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Magenta di 7 aug 2012 - 22:45

Ik heb nog wel contact met mijn ex, al is dat vrij sporadisch tegenwoordig. Ik stuurde dus een heel lief sms'je, bedoelt voor mijn huidige vriend, naar mijn ex.

Gelukkig reageerde die best heel lief eigenlijk, door te zeggen dat hij blij was dat het goed zit tussen mij en mijn huidige vriend. Maar ik was er echt niet blij mee.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Oeps
» Oeps
» Oeps..
» Oeps
» Oeps..

Permissies van dit forum: