Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

+3
lyke
Niekske
Schaapke
7 plaatsers

Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 1:59

Binnenkort wordt de oom van mijn man 50 en wil hij met de familie een dag 'weg'. Dit hebben we al eens gedaan met de verjaardag van mijn schoonvader, hij werd toen 60, en toen zijn we de hele dag naar de Efteling geweest. Dat valt dus af.

Maar nu komt het: oom is een vitale, ondernemende man met een aardig centje op zak Laughing , dus hij zou het liefst iets actiefs willen doen, maar goed dan hebben we mijn schoonmoeder met twee nieuwe heupen en een nieuwe knie, 2 (zeer) jonge kindjes en een zwangere.

Wat kunnen we gaan doen? Dat is nu even de vraag.

Dierentuin, boerengolf. Wie heeft er nog meer ideeën voor familie-uitjes, die je misschien zelf al eens gedaan hebt?
Het zou het makkelijkst zijn als het uitjes zijn die centraal in NL gelegen zijn.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Niekske ma 6 aug 2012 - 2:03

Eem kookworkshop? Of een stadsspel als 'wie is de mol' of 'crazy88'. Dat kan in bijna alle grotere steden.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  lyke ma 6 aug 2012 - 2:46

Dagje giethoorn :P en dan de actieve familieleden het werk laten doen terwijl de rest rustig in een bootje om zich heen kan kijken :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 4:16

Niekske schreef:Eem kookworkshop? Of een stadsspel als 'wie is de mol' of 'crazy88'. Dat kan in bijna alle grotere steden.

Zo'n stadsspel, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat lijkt me wel heel leuk, ja! Ga ik opperen!
Een kookworkshop is op zich ook een goed idee, maar ik denk niet dat de jarige jop dit zo leuk vindt Wink

Bedankt voor het meedenken Niekske

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 4:16

lyke86 schreef:Dagje giethoorn :P en dan de actieve familieleden het werk laten doen terwijl de rest rustig in een bootje om zich heen kan kijken :P

Oeh, dit is ook leuk, ja! Varen, zoiezo of je dat nou in Giethoorn doet of ergens anders. Bedankt voor de tip!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  flower ma 6 aug 2012 - 4:52

WIj zijn met de familie laatst hier geweest:

http://www.deboerinn.nl/

Super goed geregeld, je kan als groep zijnde je groep opsplitsen zodat de 1 iets uitdagender kan doen en de ander bijvoorbeeld boerengolf, na het spel kom je dan weer samen om wat te drinken of bijvoorbeeld een bbq
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 6:38

Dat ziet er heel leuk uit, Flower! Bedankt.

Heb voor dit soort activiteiten ook even een beetje in de buurt gezocht en kwam daar een hele leuke tegen op een paar kilometer van mijn woonplaats. Wist helemaal niet dat dat hier zat Wink

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  TukTuk ma 6 aug 2012 - 6:41

Midgetgolf bij de Midgetgolf tuinen in Lage Vuursche, erg leuk daar!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 8:02

AngelNyn schreef:Midgetgolf bij de Midgetgolf tuinen in Lage Vuursche, erg leuk daar!

Ook leuk! Deze ga ik ook doorgeven smile Bedankt!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 22:21

Schaapke schreef:Binnenkort wordt de oom van mijn man 50 en wil hij met de familie een dag 'weg'. Dit hebben we al eens gedaan met de verjaardag van mijn schoonvader, hij werd toen 60, en toen zijn we de hele dag naar de Efteling geweest. Dat valt dus af.

Maar nu komt het: oom is een vitale, ondernemende man met een aardig centje op zak :lol: , dus hij zou het liefst iets actiefs willen doen, maar goed dan hebben we mijn schoonmoeder met twee nieuwe heupen en een nieuwe knie, 2 (zeer) jonge kindjes en een zwangere.

Wat kunnen we gaan doen? Dat is nu even de vraag.

Dierentuin, boerengolf. Wie heeft er nog meer ideeën voor familie-uitjes, die je misschien zelf al eens gedaan hebt?
Het zou het makkelijkst zijn als het uitjes zijn die centraal in NL gelegen zijn.

OAD heeft volgens mij speciale gidsen iig uitjes voor groepen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 22:25

Mijn ouders hadden toen ze 40 jaar getrouwd waren een actieve avond. Dat was in Hilversum overigens. Je kon kiezen tussen koken, bloemstuk maken, schilderen en een wijnproeverij. s'Avonds ga je dan met z'n allen het eten van de kookgroep eten.

Zal eens vragen hoe dat heette als je interesse hebt.

Met die mensen die moeilijk lopen ed zou ik niet gaan midgetgolfen. Wat ik noemde is erg leuk en daarbij kan je zitten. Het is in een ruimte, een soort oude boerderij en dus kan je zien wat de ander doet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 22:34

http://www.workshopperij.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=100&Itemid=109

Dit is het niet hoor, maar vond het wel grappig een tuinkabouter schilderen. Hoe komt men erop?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke di 7 aug 2012 - 5:49

Bedankt Cbl, dat zijn ook leuke tips! smile

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 7:28

Graag gedaan hoor. Ik zal dit weekend als ik mijn ouders zie het even vragen als ik het niet vergeet. Wacht ik stuur ze wel een mail nu, dan vergeet ik het sowieso niet. Woon jij ook in de provincie Utrecht aangezien je misschien wilde midgetgolfen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke di 7 aug 2012 - 8:42

Caribbeanlover schreef:Graag gedaan hoor. Ik zal dit weekend als ik mijn ouders zie het even vragen als ik het niet vergeet. Wacht ik stuur ze wel een mail nu, dan vergeet ik het sowieso niet. Woon jij ook in de provincie Utrecht aangezien je misschien wilde midgetgolfen?

Wat lief van je! We wonen niet in de provincie Utrecht, maar wel dicht in de buurt.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 9:05

Kan hij niet gewoon een huisje of een paar huisjes huren op een leuk bungalowpark waar veel te doen is, zodat de mensen die graag actieve dingen willen doen kunnen gaan zwemmen, sporten, fietsen, et cetera, en de mensen die dat niet willen lekker op een terrasje of in het huisje kunnen blijven of desnoods naar de sauna kunnen gaan of zo? Dan 's avonds gewoon met z'n allen eten en borrelen in het huisje en dan kan nog iedereen blijven slapen ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 10:29

Schaapke schreef:
Caribbeanlover schreef:Graag gedaan hoor. Ik zal dit weekend als ik mijn ouders zie het even vragen als ik het niet vergeet. Wacht ik stuur ze wel een mail nu, dan vergeet ik het sowieso niet. Woon jij ook in de provincie Utrecht aangezien je misschien wilde midgetgolfen?

Wat lief van je! We wonen niet in de provincie Utrecht, maar wel dicht in de buurt.

Geen moeite hoor om dat te vragen. Het is echt heel leuk en de kids kunnen best ergens in een hoekje spelen met eventueel zelf meegebracht speelgoed/kleurplaten oid.

Oh en buiten de groepjes had iedereen een ini mini schilderijtje gemaakt ter grootte van een tegel. Die hangen nu allemaal bij elkaar als 1 grote bij hun in de gang.

Kunnen jullie ook doen voor je oom, maar dan wel van te voren vragen of het kan ivm materiaal wat aangeschaft moet worden.

Wil jij echt perse een dag weg? Daarvoor kunnen jullie misschien toch midgetgolfen, met daarna of ervoor een picnick (zijn genoeg mogelijkheden daar in het bos ed ben daar nl getrouwd). Of jullie kunnen een pannenkoek eten eventueel als lunch.

Als hij dat wilt laat het ff weten aangezien er daar meerdere pannenkoekenrestaurants zitten en de een is de ander echt niet. Er is er 1 goede dus ik kan je vertellen welke. Sommigen hebben nl kant en klare.

Daarna kunnen jullie rustig aan naar H'sum gaan voor die workshops wat toch in de buurt is.

Niet dat het mij wat aangaat. Is het niet te lang voor die kids en moeten ze s'middags niet slapen? Eventueel kunnen zij met hun ouders altijd eerder weg van de workshop.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 19:52

Ik heb het;

Vernissage

Dr. Abraham Kuyperlaan 1

035 - 6916788

Bussum





http://www.vernissage.nl/

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Schaapke di 7 aug 2012 - 21:29

Susan schreef:Kan hij niet gewoon een huisje of een paar huisjes huren op een leuk bungalowpark waar veel te doen is, zodat de mensen die graag actieve dingen willen doen kunnen gaan zwemmen, sporten, fietsen, et cetera, en de mensen die dat niet willen lekker op een terrasje of in het huisje kunnen blijven of desnoods naar de sauna kunnen gaan of zo? Dan 's avonds gewoon met z'n allen eten en borrelen in het huisje en dan kan nog iedereen blijven slapen ook.

Dit had ik al voorgesteld, maar vond hij niet zo leuk. Ik had een beetje het idee dat dat wat teveel van het goede is. Niet qua centen, maar meer dat 'ie dan écht de hele dag met iedereen 'opgescheept' zit, haha!
Het is een beetje het type: single, veel geld, dure auto's en doen wat ik leuk vind. Laughing

@CBL: Bedankt voor je tips. Ik heb het aan 'm doorgegeven. Picknicken is inderdaad een hele goeie, moet alleen wel een beetje weer zijn dan, maar zoals gezegd: ik geef het aan hem door Very Happy !

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 21:58

Geen dank hoor. Tja het weer is altijd veranderlijk hier he. Wanneer is het? Je zou dan op zeker kunnen gaan en sowieso pannenkoeken kunnen gaan eten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie-uitje, gemeleerd gezelschap Empty Re: Familie-uitje, gemeleerd gezelschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum