....
+21
Puggle
Alex
Tania
Twellie
Purpleflower
M-G
snoezel
Sanne
Liadan
PapillonRose
Sophiee
kwak
Annemie
Jezzie
Fearie
Thunder
Lejow
Linda
Susan
Sylvana
Mamsie
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ....
Ostara schreef:Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Mijn moeder is alle keren erg misselijk geweest. Ik hoop zo dat ik dat niet krijg. Wij weten nu allebei dat wij er binnenkort voor willen gaan. Maar dit is nog iets wat mij nog wel tegenhoud.
Hoe misselijk ik ook ben, ik heb het nog geen moment erg of vervelend gevonden dat ik zwanger ben.
Al blijf ik nog 7 maanden misselijk, dat heb ik over voor mijn baby
Gast- Gast
Nee. Mijn moeder heeft echt 9 maanden boven de wc gehangen zo misselijk. Ik ben geen 1 keer misselijk geweest.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
We waren beiden misselijk, alleen ik net een aardige graad erger. Verder niet zo heel veel. Wat we wel gemeen hebben is dat we geen van 4 e (ook zussen niet) striemen op onze buik hebben gekregen
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
De 1e zwangerschap kwam redelijk overeen met de 1e zwangerschap van mijn moeder nauwelijks klachten, geen striae,overtijd lopen en lang over de bevalling gedaan. De overige zwangerschap(pen) komen niet echt overeen tot nu toe. Ben de 1e 12 wkn flink beroerd geweest door misselijkheid en migraineaanvallen. En mijn moeder was bij de 2e zwangerschap zwanger van een tweeling en beviel met 38wkn na een snelle bevalling met nauwelijks klachten. Ik zie me bij deze zwangerschap weer overtijd gaan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Nee. Ik heb twee keer al snel bekkeninstabiliteit + ischias gekregen, verder eigenlijk alle kwaaltjes gehad behalve overgeven en aambeien, ook mentaal erg pittig gehad. Mijn moeder had makkelijke zwangerschappen met aan het eind wel wat rugpijn (alhoewel haar 'herinneringen' steeds dramatischer werden naarmate mijn zwangerschappen vorderden).
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Nee helemaal niet. Mijn moeder heeft 2 makkelijke zwangerschappen gehad terwijl ik dat niet heb gehad en nu heb ik ook geen fijne zwangerschap.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: