....
+21
Puggle
Alex
Tania
Twellie
Purpleflower
M-G
snoezel
Sanne
Liadan
PapillonRose
Sophiee
kwak
Annemie
Jezzie
Fearie
Thunder
Lejow
Linda
Susan
Sylvana
Mamsie
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: ....
Ja! Mijn moeder had nergens last van, ik ook niet. Ze voelde zich heel goed, ik ook. Ze droeg alles naar voren, hield geen vocht vast oid. Dat heb ik precies hetzelfde. Ze is ook niet misselijk geweest of zo, ik ook niet. Dus onze zwangerschappen komen heel erg overeen! Daar was ik in het begin ook heel benieuwd naar, ik zag zo'n relaxte zwangerschap ook wel zitten natuurlijk. Enne, ik moet zeggen, ik mag echt absoluut niet klagen. Jeetje, ik kan/kon af en toe wel een beetje miepen over m'n figuur enz. maar ondertussen voel ik me echt heel erg goed en kan ik echt zeggen dat ik een heel zorgeloze zwangerschap heb (gehad, hoop ik binnekort ).
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Qua lichamelijke klachten wel, zij heeft weinig last gehad van misselijkheid en ik ook. We hebben ook allebei bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. Mijn moeder viel wel regelmatig flauw tijdens de zwangerschap, dat heb ik weer niet gehad, en de bevallingen waren ook anders. Wel zijn we allebei voor de 40 weken bevallen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
M'n moeder heeft makkelijke zwangerschappen gehad. De mijne was dat (lichamelijk) ook. Ik heb alleen een buik vol striae gekregen, m'n moeder heeft geen enkel streepje overgehouden aan 2 zwangerschappen. (Dat vond ik wel oneerlijk )
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Nope, mijn moeder voelde zich tijdens haar zwangerschap lichamelijk het beste ooit...
Ik duidelijk niet
Ik duidelijk niet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee, maar mijn moeder heeft ook geen auto ongeluk gehad tijdens haar zwangerschap . Qua termijn ook niet, mijn moeder ging 3x flink overtijd, waarbij ze de laatste keer met 43 weken is ingeleid. Ik beviel 2x voor de 40 weken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mijn moeder is voor zover ik weet 9 maanden misselijk geweest, zover dat ze diverse keren is opgenomen vanwege uitdroging. Ik heb vrijwel de gehele zwangerschap nergens last van gehad.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ja hier wel. Mijn moeder heeft geen lichamelijke klachten gehad. Ze is nooit misselijk geweest.
Ze heeft 2 hele makkelijke zwangerschappen gehad. Het is dat mijn ouders geen drie kinderen wilden, anders had ze best nog wel een keer zwanger willen zijn. Ze heeft er echt van genoten.
Ik heb ook nergens last van gehad. Niet misselijk geweest. Ik voel me prima en geniet van mijn zwangerschap.
Het enige verschil is dat het meer dan een jaar heeft geduurd voor ze zwanger werd (beide keren) En hier was het na 1 keer raak. Maar goed, mijn moeder was ook tien jaar ouder dan ik nu ben toen ze zwanger werd.
Qua termijn ben ik erg benieuwd wanneer ik zal bevallen. Mijn moeder was beide keren bijna 41 weken.
Ze heeft 2 hele makkelijke zwangerschappen gehad. Het is dat mijn ouders geen drie kinderen wilden, anders had ze best nog wel een keer zwanger willen zijn. Ze heeft er echt van genoten.
Ik heb ook nergens last van gehad. Niet misselijk geweest. Ik voel me prima en geniet van mijn zwangerschap.
Het enige verschil is dat het meer dan een jaar heeft geduurd voor ze zwanger werd (beide keren) En hier was het na 1 keer raak. Maar goed, mijn moeder was ook tien jaar ouder dan ik nu ben toen ze zwanger werd.
Qua termijn ben ik erg benieuwd wanneer ik zal bevallen. Mijn moeder was beide keren bijna 41 weken.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Volgens mij niet, ik ben 9 maanden kotsmisselijk geweest en elke dag overgeven, dat heeft mijn moeder helemaal niet gehad.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
mijn moeder en beide oma's zijn allemaal alle keren overtijd gegaan.
mijn moeder 4x en beide oma's 13x dus het was vanzelf sprekend dat ik ook niet op tijd zou bevallen.
Ik ben nu 14 januari uitgerekend maar ga voor mezelf al uit dat het dikke week later word
mijn moeder 4x en beide oma's 13x dus het was vanzelf sprekend dat ik ook niet op tijd zou bevallen.
Ik ben nu 14 januari uitgerekend maar ga voor mezelf al uit dat het dikke week later word
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Yep, echt hetzelfde. Inclusief de streepjesbuik helaas..
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Helemaal niet. Mijn moeder heeft hele makkelijke zwangerschappen gehad, ik totaal niet.
Gast- Gast
Nee, niet bepaald. Mijn moeder is bijvoorbeeld wel misselijk geweest en heeft ook weleens gespuugd, maar het viel op zich allemaal erg mee wat dat betreft zei ze. Ik ben de eerste twintig weken doodziek geweest, dus daarin leek ik niet op mijn moeder, helaas. Wat we wel gemeen hebben is onze gestreepte buik
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee, niet veel overeenkomsten. Mijn moeder heeft bij 1 van ons veel harde buiken gehad en ze is net als ik van alle kinderen snel bevallen. Verder heeft zij vrijwel geen klachten gehad, die had ik wel en ze is bij alledrie niet overtijd gegaan (ik beide keren wel).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Nee, niet echt. Ik ben vreselijk misselijk geweest, mijn moeder niet. Alhoewel, van haar drie zwangerschappen is ze één keer wel lang misselijk geweest, dus het verschilt ook nog per zwangerschap. Moeilijk te zeggen dus.
Wat haar figuur betreft na de zwangerschappen zou je niet zeggen dat ze drie kinderen heeft gekregen. Ik heb nu nog maar één kind en mij bij kun je ook niet zien dat ik zwanger ben geweest. Ik hoop dat dat ook nog geldt als ik meerdere kinderen heb gekregen.
Wat haar figuur betreft na de zwangerschappen zou je niet zeggen dat ze drie kinderen heeft gekregen. Ik heb nu nog maar één kind en mij bij kun je ook niet zien dat ik zwanger ben geweest. Ik hoop dat dat ook nog geldt als ik meerdere kinderen heb gekregen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Totaal niet.
Mijn moeder heeft nooit ergens last van gehad, had ook amper buik bij zowel mijn zus als bij mij. Ze is bevallen met 37 en nog wat beide dagen, ik liep tegen de 40 aan. Mijn moeder baart liever een kind dan dat ze naar de tandarts gaat, ik zeer zeker niet
Mijn moeder heeft nooit ergens last van gehad, had ook amper buik bij zowel mijn zus als bij mij. Ze is bevallen met 37 en nog wat beide dagen, ik liep tegen de 40 aan. Mijn moeder baart liever een kind dan dat ze naar de tandarts gaat, ik zeer zeker niet
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Nee totaal niet. Mijn moeder had naast een beetje misselijkheid in het begin een zwangerschap uit een boekje. Ik ben ook precies op de uitgerekende datum geboren en ik was er binnen 5 uurtjes zonder knip of scheur
Mijn zwangerschap was echt heel anders. Ik ben geen seconden misselijk geweest, had enorme bekkenpijn, de bevalling duurde 23 uur, kreeg een keizersnede en S. werd 4 dagen na de uitgerekende datum geboren. Verder was mijn buik ook veel groter op het laatst dan die van haar
Mijn zwangerschap was echt heel anders. Ik ben geen seconden misselijk geweest, had enorme bekkenpijn, de bevalling duurde 23 uur, kreeg een keizersnede en S. werd 4 dagen na de uitgerekende datum geboren. Verder was mijn buik ook veel groter op het laatst dan die van haar
Gast- Gast
Tot nu toe wel (ben nu 23 weken).
Ze was bij alle drie zwanger direct na het stoppen met de pil, ik ook.
Qua groei van de buik gaan we volgens haar ook gelijk op en ze heeft net als ik geen last van misselijkheid gehad. Het enige waar we allebei last van hadden was vermoeidheid. Verder heeft mijn moeder een lage bloeddruk gehad bij alle 3 haar zwangerschappen, ik gelukkig (nog) niet. Ze was bij de eerste precies op de uitgerekende datum, de tweede 2 weken overtijd en ik ben twee weken te vroeg geboren maar goed ik met nog 17 weken. Ik hoop wel dezelfde bevalling te hebben, bj mijn moeder waren ze er allemaal binnen een uur.
Ze was bij alle drie zwanger direct na het stoppen met de pil, ik ook.
Qua groei van de buik gaan we volgens haar ook gelijk op en ze heeft net als ik geen last van misselijkheid gehad. Het enige waar we allebei last van hadden was vermoeidheid. Verder heeft mijn moeder een lage bloeddruk gehad bij alle 3 haar zwangerschappen, ik gelukkig (nog) niet. Ze was bij de eerste precies op de uitgerekende datum, de tweede 2 weken overtijd en ik ben twee weken te vroeg geboren maar goed ik met nog 17 weken. Ik hoop wel dezelfde bevalling te hebben, bj mijn moeder waren ze er allemaal binnen een uur.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Annemie schreef:Volgens mij niet, ik ben 9 maanden kotsmisselijk geweest en elke dag overgeven, dat heeft mijn moeder helemaal niet gehad.
Knap van je dat je dan toch weer zwanger wil worden...
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Probeer je niet teveel zorgen te maken over de misselijkheid, hoe bang ben je er eigenlijk voor? Ik was voor mijn zwangerschap héél erg bang om te moeten overgeven. Maar ik heb me prima door alle misselijkheid heen kunnen slaan en dat kun jij vast ook.
Vergelijking: in sommige dingen wel, in sommige niet. We waren beiden wel misselijk, maar ik ben rond de 40 weken bevallen bij beiden, mijn moeder veel te vroeg van mij. Mijn moeder is heel erg verzwakt geweest door haar zwangerschappen en de borstvoeding na die tijd, ik heb daar geen last van gehad.
Vergelijking: in sommige dingen wel, in sommige niet. We waren beiden wel misselijk, maar ik ben rond de 40 weken bevallen bij beiden, mijn moeder veel te vroeg van mij. Mijn moeder is heel erg verzwakt geweest door haar zwangerschappen en de borstvoeding na die tijd, ik heb daar geen last van gehad.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nee helemaal niet. Mijn moeder heeft een vrij makkelijke zwangerschap gehad terwijl ik beide keren een behoorlijk zware zwangerschap heb gehad.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Annemie schreef:Volgens mij niet, ik ben 9 maanden kotsmisselijk geweest en elke dag overgeven, dat heeft mijn moeder helemaal niet gehad.
Hoe groot / klein is de kans eigenlijk dat je dat nog een keer te wachten staat?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn zwangerschap kwam totaal niet overeen met die van mijn moeder. Zij
ging fluitend alle zwangerschappen door, ik ben vanaf het moment dat ik
zwanger was doodmoe geweest en dat heeft de hele zwangerschap geduurd.
Ik zat vol vocht en kon met 30 weken niet meer lopen, zo dik en pijnlijk
waren mijn voeten. De enige overeenkomst was dat ik 5 dagen na de
uitgerekende datum beviel van een dochter, dat was bij mijn moeder ook
zo bij de eerste (van mij dus).
TO, ik zou het om die reden dus zeker niet laten. Elke zwangerschap is anders.
ging fluitend alle zwangerschappen door, ik ben vanaf het moment dat ik
zwanger was doodmoe geweest en dat heeft de hele zwangerschap geduurd.
Ik zat vol vocht en kon met 30 weken niet meer lopen, zo dik en pijnlijk
waren mijn voeten. De enige overeenkomst was dat ik 5 dagen na de
uitgerekende datum beviel van een dochter, dat was bij mijn moeder ook
zo bij de eerste (van mij dus).
TO, ik zou het om die reden dus zeker niet laten. Elke zwangerschap is anders.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: