Wat heb jij van Tell Sell?
+18
Fayebella
Happydobby
Pancake
ladycat
Prosecco
_Lacey_
TukTuk
Jerry
Jeanette
Rush
Thunder
Raindrop
Angela_1986
Lejow
Filoria
Bazinga
ijsjemeisje
SoGood
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat heb jij van Tell Sell?
Ja, las het net op wikipedia.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Deze vond ik ook leuk:
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Jerry schreef:Ik vind het zo'n afzetterij... Als je een beetje verstand hebt, zie je zo dat alles niet zo 'wonderfull fantastic is' als dat ze doen voorkomen.
Vooral die fitness-apparaten waarin mensen van 200 kilo naar 55 kilo gaan... Dat er mensen zijn die daar echt in geloven, I don't get it
Daarom vraag ik me dus af wie er hier van die producten heeft! En hoe dat bevalt! Het klinkt allemaal altijd zo leuk, haha.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Helemaal niks en hoef er ook niks van. Snap niet dat daar überhaupt iemand naar kijkt!
+1. Ik zap die zenders altijd zo snel mogelijk weg.
Gast- Gast
Ik heb een tell sell ding (alleen is het niet via de tv gekocht, maar gewoon in de winkel). Ik heb het ook niet zelf gekocht (want ik had er nog nooit van gehoord), maar het was een verjaardagscadeau. Ik heb dus een "magic bullet". Het is een soort van blender/hakmolen/sapcentrifuge in één. En ik moet zeggen hij doet het best goed. Niet zo goed zoals ze in het reclame-filmpje beweren, maar een smoothie of een pesto is zo gemaakt (ik heb geen blender en dit ding neemt net wat minder ruimte in beslag, dus wat dat betreft is het ook nog wel handig). Nu heb ik er ook wat chocola geprobeerd in fijn te hakken, maar dat lukte dan weer niet .
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ja.
Het is inderdaad ook niet een ding wat ik iedereen zou aanraden. Maar goed, ik heb het ook maar gekregen en het is best bruikbaar.
Nu bedenk ik me dat ik nog wel zo'n tell sell apparaat in huis heb. Ook een verjaardagcadeau (het begint haast ongeloofwaardig te worden). Hoe dat ding heet weet ik niet, maar het is een soort van oventje waarin je allerlei dingen kunt koken en dan moet het sneller klaar zijn en als je dingen bakt dan hoef je geen vet enzo te gebruiken. Ik wilde het al meteen verplaatsen naar de kelder, maar omdat het een gift was van mijn schoonouders (zij vonden het heel erg handig) moest ik het in ieder geval 1 keer gebruiken van mijn vriend. Dat heb ik gedaan.... en nu ligt het ding dus in de kelder.
Het is inderdaad ook niet een ding wat ik iedereen zou aanraden. Maar goed, ik heb het ook maar gekregen en het is best bruikbaar.
Nu bedenk ik me dat ik nog wel zo'n tell sell apparaat in huis heb. Ook een verjaardagcadeau (het begint haast ongeloofwaardig te worden). Hoe dat ding heet weet ik niet, maar het is een soort van oventje waarin je allerlei dingen kunt koken en dan moet het sneller klaar zijn en als je dingen bakt dan hoef je geen vet enzo te gebruiken. Ik wilde het al meteen verplaatsen naar de kelder, maar omdat het een gift was van mijn schoonouders (zij vonden het heel erg handig) moest ik het in ieder geval 1 keer gebruiken van mijn vriend. Dat heb ik gedaan.... en nu ligt het ding dus in de kelder.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
ik heb een pad-egg gekocht destijds (niet via de TV), een ding om eelt weg te schrapen. Was meer omdat een vriendin van mij dat ding ook had en er echt ly-risch over was... zij zal vast niet zoveel eelt hebben gehad ofzo
Waardeloos ding...
Waardeloos ding...
Gast- Gast
Ohja, die pad-egg, die wilde mijn man ook kopen. Heb 'm gelukkig kunnen weerhouden, haha.
Gast- Gast
Echt een useless ding!
Wat ik wel heel handig vond was dat ding (een soort satéprikkers op een handvat) om een ui oid te snijden zonder je vingers eraf te kunnen hakken. Maar, daar heb ik al een alternatief voor gevonden zonder dat ik daar apparatuur voor nodig heb
Wat ik wel heel handig vond was dat ding (een soort satéprikkers op een handvat) om een ui oid te snijden zonder je vingers eraf te kunnen hakken. Maar, daar heb ik al een alternatief voor gevonden zonder dat ik daar apparatuur voor nodig heb
Gast- Gast
Bij ons op de markt staat iemand met de tell sell spullen en ik heb die pad egg ooit gekocht. Werkt niet. Die op de markt staat is wel goedkoper
Verder had je ooit dat spul om me te harsen maar het zou pijnloos zijn? Harsen kan niet pijnloos.
Nee nooit iets gekocht want het is te duur.
Verder had je ooit dat spul om me te harsen maar het zou pijnloos zijn? Harsen kan niet pijnloos.
Nee nooit iets gekocht want het is te duur.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb niets van Tell Sell, al lijkt me die nicer dicer wel erg handig.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
ik heb een soort nicer dicer op de markt gekocht en vind hem echt ideaal....
verder geloof ik niet alles wat ze daar allemaal verkondigen hoor vooral niet met die fitness aparaten ed
verder geloof ik niet alles wat ze daar allemaal verkondigen hoor vooral niet met die fitness aparaten ed
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb the Bun and Thigh! Wel veel gebruikt maar nu ligt hij toch alweer een paar jaartjes te rotten op zolder
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:Ik heb the Bun and Thigh! Wel veel gebruikt maar nu ligt hij toch alweer een paar jaartjes te rotten op zolder
Wasda? Iets met sporten zeker?
Gast- Gast
Ik heb de ped egg dus ook gekocht, niet via tel sell maar op de huishoudbeurs (bijna net zo erg). En moet zeggen dat ik er dus wel tevreden over ben, ik gebruik hem op de voeten van mijn vriend. Die heeft scherpe eeltplekken op zijn voeten en die worden wel minder na gebruik van dat ped egg ding
En ik gebruik al jaren quick and brite, ook al jaren te koop bij de Blokker. Mijn moeder heeft dat eens via tel sell gekocht en het werkt goed.
En ik gebruik al jaren quick and brite, ook al jaren te koop bij de Blokker. Mijn moeder heeft dat eens via tel sell gekocht en het werkt goed.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
ik heb die ahh-bra gekocht, verschrikkelijk slecht, geen ondersteuning, slechte kwaliteit.
Ooh en die wasdroger ballen zodat je niet hoeft te strijken. Nou ik moest nog meer strijken en het maakt een klere herrie.
Ooh en die wasdroger ballen zodat je niet hoeft te strijken. Nou ik moest nog meer strijken en het maakt een klere herrie.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Oh de Ah Brahgeval ding heeft ook zo'n leuke reclame!! Welke vrouw draagt er nou een A cup als je duidelijk C hebt? Hoe kan je dan nog verbaasd zijn dat je eruit ziet als een rollade?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tris schreef:Oh de Ah Brahgeval ding heeft ook zo'n leuke reclame!! Welke vrouw draagt er nou een A cup als je duidelijk C hebt? Hoe kan je dan nog verbaasd zijn dat je eruit ziet als een rollade?
Inderdaad, dat is echt een van de meest achterlijke reclames van Tell Sell, haha.
Gast- Gast
Kenya schreef:loura schreef:Ik heb the Bun and Thigh! Wel veel gebruikt maar nu ligt hij toch alweer een paar jaartjes te rotten op zolder
Wasda? Iets met sporten zeker?
Dat is idd zn sport apparaat wat je op de bank kan doen en dan train je je bovenbenen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: