Wat heb jij van Tell Sell?
+18
Fayebella
Happydobby
Pancake
ladycat
Prosecco
_Lacey_
TukTuk
Jerry
Jeanette
Rush
Thunder
Raindrop
Angela_1986
Lejow
Filoria
Bazinga
ijsjemeisje
SoGood
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat heb jij van Tell Sell?
Laatst zapte ik weer langs die reclames. Regelmatig heb ik gedacht 'oeh, dat moet ik hebben!' Maar nog nooit heb ik iets van Tell Sell (of Tommy Teleshopping of noem het maar) gekocht. Ik vraag me toch altijd af hoe 'echt' die producten zijn en of je niet zwaar afgezet wordt.
Eén keer heb ik op het punt gestaan die ramenlapdingen met magneten te kopen. Maar ook dat uiteindelijk niet gedaan.
Nou vraag ik me dus af: wie koopt dat wel? Wat heb je gekocht en was je er tevreden mee? Dingen die je aan- of af zou raden?
Eén keer heb ik op het punt gestaan die ramenlapdingen met magneten te kopen. Maar ook dat uiteindelijk niet gedaan.
Nou vraag ik me dus af: wie koopt dat wel? Wat heb je gekocht en was je er tevreden mee? Dingen die je aan- of af zou raden?
Gast- Gast
Re: Wat heb jij van Tell Sell?
Een punthoofd van die irritante reclames.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
haha dat dacht ik ook toen ik de openingspost zag!!Sogood schreef:Een punthoofd van die irritante reclames.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Niks, maar ik geniet altijd van die reclames! Ben ook altijd heel erg blij als ik vrij heb op een doordeweekse dag; dan ga ik op de bank zitten met een dekentje en m'n ontbijtje en ga ik Tellsell reclames zitten kijken, mee-presenteren en mezelf tegenhouden om niks te bestellen. I love it!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben vooral fan van de nicerdicer en de smoothiemaker. Hoe Duiters het woord 'smoothie' uitspreken
Maar ik heb ze niet.
Maar ik heb ze niet.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Tris schreef:Niks, maar ik geniet altijd van die reclames! Ben ook altijd heel erg blij als ik vrij heb op een doordeweekse dag; dan ga ik op de bank zitten met een dekentje en m'n ontbijtje en ga ik Tellsell reclames zitten kijken, mee-presenteren en mezelf tegenhouden om niks te bestellen. I love it!
Wow MIKE! Its Amaaaaaazing!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Filoria schreef:Ik ben vooral fan van de nicerdicer en de smoothiemaker. Hoe Duiters het woord 'smoothie' uitspreken
Maar ik heb ze niet.
The Smoooozziemakerrr
Bazinga- Ratel
Ze smooziemakerrr
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Tris schreef:Niks, maar ik geniet altijd van die reclames! Ben ook altijd heel erg blij als ik vrij heb op een doordeweekse dag; dan ga ik op de bank zitten met een dekentje en m'n ontbijtje en ga ik Tellsell reclames zitten kijken, mee-presenteren en mezelf tegenhouden om niks te bestellen. I love it!
Ben jij verder wel helemaal in orde?
Ik vind die reclames echt heel erg irritant en kan daar echt niet op m'n gemak naar kijken, zap ze gewoon weg!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sogood schreef:Een punthoofd van die irritante reclames.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb een NicerDicer Plus en ik ben er heel erg blij mee.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Moest even googlen wat t was, haha. Maar ziet er ook wel handig uit ja.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Tris schreef:Niks, maar ik geniet altijd van die reclames! Ben ook altijd heel erg blij als ik vrij heb op een doordeweekse dag; dan ga ik op de bank zitten met een dekentje en m'n ontbijtje en ga ik Tellsell reclames zitten kijken, mee-presenteren en mezelf tegenhouden om niks te bestellen. I love it!
Ik vind die reclames echt heel erg irritant en kan daar echt niet op m'n gemak naar kijken, zap ze gewoon weg!
Ja ik ben heel erg in orde! Ik vind die kookdingen gewoon leuk om te kijken en die demonstraties met de verfdingies en als ze gaan vergelijken met 'ouderwetse' dweilen en die rotating twistermop
Bazinga- Ratel
Wij hebben die blender, met al die bekers. Of ja, we hebben die ergens gekocht voor heel goedkoop en nu komt het op tv
Gast- Gast
Nu?Yasmin schreef:Wij hebben die blender, met al die bekers. Of ja, we hebben die ergens gekocht voor heel goedkoop en nu komt het op tv
Dat ding was al op tv toen ik nog luiers droeg
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Helemaal niks en hoef er ook niks van. Snap niet dat daar überhaupt iemand naar kijkt!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Tris schreef:Angela_1986 schreef:Tris schreef:Niks, maar ik geniet altijd van die reclames! Ben ook altijd heel erg blij als ik vrij heb op een doordeweekse dag; dan ga ik op de bank zitten met een dekentje en m'n ontbijtje en ga ik Tellsell reclames zitten kijken, mee-presenteren en mezelf tegenhouden om niks te bestellen. I love it!
Ja ik ben heel erg in orde! Ik vind die kookdingen gewoon leuk om te kijken en die demonstraties met de verfdingies en als ze gaan vergelijken met 'ouderwetse' dweilen en die rotating twistermop
Das fijn om te horen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind het zo'n afzetterij... Als je een beetje verstand hebt, zie je zo dat alles niet zo 'wonderfull fantastic is' als dat ze doen voorkomen.
Vooral die fitness-apparaten waarin mensen van 200 kilo naar 55 kilo gaan... Dat er mensen zijn die daar echt in geloven, I don't get it
Vooral die fitness-apparaten waarin mensen van 200 kilo naar 55 kilo gaan... Dat er mensen zijn die daar echt in geloven, I don't get it
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Rush schreef:Nu?Yasmin schreef:Wij hebben die blender, met al die bekers. Of ja, we hebben die ergens gekocht voor heel goedkoop en nu komt het op tv
Dat ding was al op tv toen ik nog luiers droeg
Ja die is ineens weer terug op TV idd!
Dat is overigs 1 van de weinige producten die mij wel wat leek, maar nooit gekocht
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik kijk echt nooit meer naar die homeshopping programma's.
Toen ik een jaar of 10/11 was keek ik 's ochtends vroeg vaak naar Amazing Discoveries met wijlen Mike Levey. Met die autolak die de auto zelfs tegen brand beschermde, de Miracle Blade (als je er met de grasmaaier overheen was gereden kon je het kapotte mes opsturen en kreeg je gratis een nieuwe) of de borduurset Perfect Punch. Dan kon je met een speciaal kammetje over je borduurwerk kammen en dan werd het harig
Toen ik een jaar of 10/11 was keek ik 's ochtends vroeg vaak naar Amazing Discoveries met wijlen Mike Levey. Met die autolak die de auto zelfs tegen brand beschermde, de Miracle Blade (als je er met de grasmaaier overheen was gereden kon je het kapotte mes opsturen en kreeg je gratis een nieuwe) of de borduurset Perfect Punch. Dan kon je met een speciaal kammetje over je borduurwerk kammen en dan werd het harig
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
_Lacey_ schreef:Ik kijk echt nooit meer naar die homeshopping programma's.
Oh wat wilde ik dat borduurding toch graag hebben!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wist niet dat hij overleden was, de beroemde AMAZING MIKE! Met zijn geblokte truien!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
In 2003 al.Lejow schreef:Wist niet dat hij overleden was, de beroemde AMAZING MIKE! Met zijn geblokte truien!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ohh ik wil ook een wollig poesje..
Bazinga- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2