Laatst gekocht topic!
+74
Shisha
Queen
Dennenappel
TGR
flower
ExpressoB
SnowWhite
Sarah1985
Novalee
Jasmina
GeKKiE
Merai
Zora
studiebol
M-G
Lejow
Caresses
Muppetje
Pomodori
Rovine
Flippin' Bitch
Tyrael
Plien84
Cheesegirl
VeryCherry
Zwoesj
Jezzie
Roza
Atelier Madame
Maria
claudiaveronique
ButterflyEffect
Diesel
M_as
Sterre
Phileine
Janelie
Middleme
Sneeuwvlok
kippiee
Frappuccino
applestar
loura
Serena
ThinkPink
smurfie
Tazz
Cow
Penélope
Polly
TNMN
Raindrop
girli
Bliss
Japie
aniet
Lynn_
xxDila
minoessepoes
Suus
Jeanette
Arwyn
Pien
Pannetoet
River
Diese
NerdChic
Lieke128
Mamsie
Blond
Prosecco
Zwerver
smooch
Lady4
78 plaatsers
Pagina 4 van 19
Pagina 4 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19
Re: Laatst gekocht topic!
2 jurkjes van Dept in de uitverkoop en een SUPERMOOI jasje van een Italiaans merk ook in de uitverkoop. Hij zit echt perfect. Het merk is Giacomo. Kent iemand dat merk toevallig?
Gast- Gast
een bril!
t duurde even voordat ik er aan toe was,maar hij staat heel mooi.
ik draag normaal gesproken contactlenzen dus deze bril is voor erbij,zeg maar.
t duurde even voordat ik er aan toe was,maar hij staat heel mooi.
ik draag normaal gesproken contactlenzen dus deze bril is voor erbij,zeg maar.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb hem gekocht! Hij is echt leuk. Hier was er nog een grijze in mijn maat, zwart niet meer. Bruin wel. Dus als ik ergens kom, dan koop ik ook nog een zwarte, echt leuk spul!
Gast- Gast
Ik heb trouwens weer veel meer gekocht dan nodig. Ook nog een leuk beeld voor mijn ouders, een legging, sokken, afstandsbediening haha.. En ook zo'n beeld voor mezelf.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Jen_ schreef:mozzarella schreef:Jen_ schreef:@Mozz wat is dat voor leuke ketting? Ik zoek al een tijdje een soort van amulet achtige ketting met een lange ketting, over de borst. Ik mag zaterdag een cadeautje uitzoeken voor mijn verjaardag in Amsterdam, en vind jouw plaatjes er wel heel mooi uitzien!
Dat is van mi moneda, ben er helemaal fan van! Die kun je zelf samenstellen...je hebt 3 lengtes van ketting , van kort tot lang. Drie maten hangers (ik heb medium en small) en daar kun je allerlei munten indoen. Ik heb zilveren munthouders met gouden munten en een gaudi munt.
Nou heb het gevonden, ze zijn mooi! Ik leef blijkbaar onder een steen, kende het helemaal niet. Mijn vriendin moest een beetje lachen over mijn enthousiasme (wilde haar tippen) want zij heeft hem al een jaar. Ik neem aan dat ze ze bij elke juwelier wel verkopen? Kan dat niet zo goed vinden, veelal online winkels, maar ben morgen toch in Amsterdam. Ik vind het echt prachtig! Toevallig ook, want zoals ik al zei wilde ale en tijd een amulet achtige ketting met een lange ketting. Wist alleen niet dat het allang bestond, haha.
Gaaf zijn ze he! Ik heb er ook 1 en wil er nu nog een kleinere munt bij. Ik heb zilver met koper gecombineerd.
Als je de H&M op de dam hebt, daar die winkelstraat inlopen, een stukje doorlopen en dan heb je aan de rechterkant ook een sieradenwinkel die ze verkopen. Ziet er aan die buitenkant niet zo luxe uit maar ze verkopen ook Guess en Budha to Budha bijvoorbeeld. Daar hebben ze ze dus ook!
Ja ze zijn echt heel mooi! Welke maat munt heb jij? Bedankt voor deze tip erbij, dat moet helemaal goedkomen.
(zag ze net in het winkelcentrum 'onder' me liggen (woon boven 't winkelcentrum) haha maar goed, ga 'm nu wel
gewoon in Amsterdam kopen.)
Gast- Gast
Ik heb net wat boodschappen gehaadl en 2 bussen tulpen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net op bol.com de CD van Adele besteld en laat hem bij mn moeder bezorgen als verrassing.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Lynn_ schreef:Hoe vallen de rokjes van de h&m? Ik heb wisselend 38 - 40....
Ik heb 40/42 en heb zowel een M als een L, en die zitten beide goed.
Zacht cookie, welke maat heb jij ervan, en hoe lang valt die? Want jij komt wel overeen qua lengte
Gast- Gast
Ik heb vandaag goed geshopt
nieuw vest, blouse, spijkerbroek en een nette broek. Ik moet binnenkort in het net naar school.
nieuw vest, blouse, spijkerbroek en een nette broek. Ik moet binnenkort in het net naar school.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mi moneda is leuuk ja! Leuk dat je een cadeautje uit mag zoeken Jen! Veel plezier:).
Ik ben 3 dagen naar Parijs geweest deze week en heb echt veeel te veel geshopt. Het is daar enorme uitverkoop dus dat was een walhalla haha!
Ik heb gekocht:
- een legergroene skinny
- zwart jas
- Sjaal
- Lingerie
- Enkellaarsjes
- Tas
- Leren handschoenen
- starbucksmok voor vriend
- blauw jurkje
uhhh en nog wat dingen die ik me even niet zo snel kan bedenken haha.
Ik ben 3 dagen naar Parijs geweest deze week en heb echt veeel te veel geshopt. Het is daar enorme uitverkoop dus dat was een walhalla haha!
Ik heb gekocht:
- een legergroene skinny
- zwart jas
- Sjaal
- Lingerie
- Enkellaarsjes
- Tas
- Leren handschoenen
- starbucksmok voor vriend
- blauw jurkje
uhhh en nog wat dingen die ik me even niet zo snel kan bedenken haha.
Gast- Gast
- Deo voor vriend
- Een wit shirtje met een leuke print erop
- Lingeriesetje
- Een wit shirtje met een leuke print erop
- Lingeriesetje
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
In het blauw
Nog een ander kussen waar ik geen plaatje van kan vinden, een top met opgestikte bloemen, een kaarsenstandaard, sieraden en een spiegel.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Lynn_ schreef:Hoe vallen de rokjes van de h&m? Ik heb wisselend 38 - 40....
Zacht cookie, welke maat heb jij ervan, en hoe lang valt die? Want jij komt wel overeen qua lengte
Halverwege je bovenbenen. Hij is vrij lang nog hoor! Want ik trek ze best hoog op.. Haha. Het is niet een miniskirt zoals op het papiertje staat.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik heb net op bol.com de CD van Adele besteld en laat hem bij mn moeder bezorgen als verrassing.
Lief! Heb ik ook een keer gedaan voor mijn mama met de laatste van Sade.
Gast- Gast
Ik heb vandaag deze jurk besteld:
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb ook de action rokjes. Zelf heb ik maat S genomen en.zitten mij redelijk ruim. Ik heb maat 34/36 :o
ik hen nog 2 rokjes voor iemand in de aanbieding. Zwart en.grijs maat L. Een zit nog in de verpakking en de andere is nooit gedragen! Kunnen weg tegen verzend kosten
ik hen nog 2 rokjes voor iemand in de aanbieding. Zwart en.grijs maat L. Een zit nog in de verpakking en de andere is nooit gedragen! Kunnen weg tegen verzend kosten
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wceend, ik wil ze wel van je overnemen!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
ZachtCookie schreef:Isabella schreef:Lynn_ schreef:Hoe vallen de rokjes van de h&m? Ik heb wisselend 38 - 40....
Halverwege je bovenbenen. Hij is vrij lang nog hoor! Want ik trek ze best hoog op.. Haha. Het is niet een miniskirt zoals op het papiertje staat.
Ow die van de H&M ook, die trek ik gewoon een stuk omhoog! Hoe vind je hem qua maat vallen?
Gast- Gast
Jeanette schreef:Mijn auto vol gegooid met benzine en sigaretten.
Vind jouw auto die lekker ja?
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
ik heb maat 38 / M. Nou wil ik die denim jeans bestellen op HM.com maar welke maat moet ik dan nemen? Ik dacht zelf aan 30/32 maar kan er even helemaal naast zitten. Snap niks van die maten en kan het ook niet terug vinden in de maattabel.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:ik heb maat 38 / M. Nou wil ik die denim jeans bestellen op HM.com maar welke maat moet ik dan nemen? Ik dacht zelf aan 30/32 maar kan er even helemaal naast zitten. Snap niks van die maten en kan het ook niet terug vinden in de maattabel.
Ik zit ook te twijfelen. Normaal is het 10 eraf trekken. Dus maat 40 = maat 30 & maat 38 = maat 28. Dus dan zou jij 28/32 hebben. Maar mijn ervaring bij de H&M is dat het klein valt, dus dan zou je wel weer goed zitten met 30/32.
Gast- Gast
ILD schreef:Jeanette schreef:Mijn auto vol gegooid met benzine en sigaretten.
Vind jouw auto die lekker ja?
En roken dat ie doet!
Edit: je onderschrift klopt niet helemaal, het is 'formerly' ipv 'formally'!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Liva schreef:Punk'd heb jij al een keer iets retour moeten doen naar asos? Zo ja, hoeveel betaal je dan?
Ligt een beetje aan de grootte van het pakje.
Een standaart pakket kost 8.95 (tot 2 kg).. je krijgt dan niet altijd een bewijs.. (met bewijs is volgens mij een euro duurder).. maar stel dat je pakje kwijt raakt, dan keurt ASOS een 'gewone' bon als bewijs ook goed.
Een groter pakketje kost ongeveer 14 euro..
En iets plats wat door de brievenbus kan ligt helemaal het het gewicht. (je kunt het opzoeken via tnt en dan europese post)
Ik heb laatst een pakje terug gestuurd wat niet was aangekomen bij hun (voor ruim 400 euro!) en ik heb alles netjes terug gestort gekregen op mijn credit card toen ik het bonnetje van bewijs van opsturing naar hun had gemaild.
Gast- Gast
Pagina 4 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic #254305
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!
» Nieuwe laatst gekocht topic
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!