Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht topic!

+74
Shisha
Queen
Dennenappel
TGR
flower
ExpressoB
SnowWhite
Sarah1985
Novalee
Jasmina
GeKKiE
Merai
Zora
studiebol
M-G
Lejow
Caresses
Muppetje
Pomodori
Rovine
Flippin' Bitch
Tyrael
Plien84
Cheesegirl
VeryCherry
Zwoesj
Jezzie
Roza
Atelier Madame
Maria
claudiaveronique
ButterflyEffect
Diesel
M_as
Sterre
Phileine
Janelie
Middleme
Sneeuwvlok
kippiee
Frappuccino
applestar
loura
Serena
ThinkPink
smurfie
Tazz
Cow
Penélope
Polly
TNMN
Raindrop
girli
Bliss
Japie
aniet
Lynn_
xxDila
minoessepoes
Suus
Jeanette
Arwyn
Pien
Pannetoet
River
Diese
NerdChic
Lieke128
Mamsie
Blond
Prosecco
Zwerver
smooch
Lady4
78 plaatsers

Pagina 3 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:00

Een mooi horloge van Oozoo. Met een mooi groot klokje. Ik was altijd van de kleine klokjes, nu heb ik ineens zo'n groot ding aan m'n pols hangen, maar ik ben er wel erg blij mee.

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 >

Laatst aangepast door Break Of Day op do 27 jan 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:43

mozzarella schreef:
Jen_ schreef:@Mozz wat is dat voor leuke ketting? Ik zoek al een tijdje een soort van amulet achtige ketting met een lange ketting, over de borst. Ik mag zaterdag een cadeautje uitzoeken voor mijn verjaardag in Amsterdam, en vind jouw plaatjes er wel heel mooi uitzien!

Dat is van mi moneda, ben er helemaal fan van! Die kun je zelf samenstellen...je hebt 3 lengtes van ketting , van kort tot lang. Drie maten hangers (ik heb medium en small) en daar kun je allerlei munten indoen. Ik heb zilveren munthouders met gouden munten en een gaudi munt.

Nou heb het gevonden, ze zijn mooi! Ik leef blijkbaar onder een steen, kende het helemaal niet. Mijn vriendin moest een beetje lachen over mijn enthousiasme (wilde haar tippen) want zij heeft hem al een jaar. Ik neem aan dat ze ze bij elke juwelier wel verkopen? Kan dat niet zo goed vinden, veelal online winkels, maar ben morgen toch in Amsterdam. Ik vind het echt prachtig! Toevallig ook, want zoals ik al zei wilde ale en tijd een amulet achtige ketting met een lange ketting. Wist alleen niet dat het allang bestond, haha.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 22:47

Ik heb gister echt prachtige donkerblauwe, suede pumps gekocht voor maar 20 euro. Kan geen plaatje vinden, maar ik zet ze anders vanavond wel op de foto. Ze zijn zoo mooi I love you
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:47

_Chance schreef:Ik heb gister echt prachtige donkerblauwe, suede pumps gekocht voor maar 20 euro. Kan geen plaatje vinden, maar ik zet ze anders vanavond wel op de foto. Ze zijn zoo mooi I love you

Oh leuk! Ik hou van blauw. Heb 2 paar blauwe zomerpumps.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:49

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 DXLA01_79788_09090_24_3460
Deze nog steeds..

Gast
Gast

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 22:51

Jen_ schreef:
_Chance schreef:Ik heb gister echt prachtige donkerblauwe, suede pumps gekocht voor maar 20 euro. Kan geen plaatje vinden, maar ik zet ze anders vanavond wel op de foto. Ze zijn zoo mooi I love you

Oh leuk! Ik hou van blauw. Heb 2 paar blauwe zomerpumps.
Ik hou ook van blauw. Draag dat steeds vaker ipv zwart. En ik had deze pumps al in het grijs, dus ik weet dat ze lekker zitten en lopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  River do 27 jan 2011 - 22:56

Jen_ schreef:
mozzarella schreef:
Jen_ schreef:@Mozz wat is dat voor leuke ketting? Ik zoek al een tijdje een soort van amulet achtige ketting met een lange ketting, over de borst. Ik mag zaterdag een cadeautje uitzoeken voor mijn verjaardag in Amsterdam, en vind jouw plaatjes er wel heel mooi uitzien!

Dat is van mi moneda, ben er helemaal fan van! Die kun je zelf samenstellen...je hebt 3 lengtes van ketting , van kort tot lang. Drie maten hangers (ik heb medium en small) en daar kun je allerlei munten indoen. Ik heb zilveren munthouders met gouden munten en een gaudi munt.

Nou heb het gevonden, ze zijn mooi! Ik leef blijkbaar onder een steen, kende het helemaal niet. Mijn vriendin moest een beetje lachen over mijn enthousiasme (wilde haar tippen) want zij heeft hem al een jaar. Ik neem aan dat ze ze bij elke juwelier wel verkopen? Kan dat niet zo goed vinden, veelal online winkels, maar ben morgen toch in Amsterdam. Ik vind het echt prachtig! Toevallig ook, want zoals ik al zei wilde ale en tijd een amulet achtige ketting met een lange ketting. Wist alleen niet dat het allang bestond, haha.
Ze verkopen het niet bij elke juwelier, ik zie het eigenlijk juist meer bij een bepaald soort kledingwinkels. Ik weet wel dat RAAK op de Leidsestraat het verkoopt, ik heb daar zelf ook 1 munt vandaan smile

River
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Pannetoet do 27 jan 2011 - 23:22

Mijn laatste aankoop waren 4 boeken smile

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Shopalicious-sophie-kinsella-250pixw ** Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Shopaholic%20&%20Baby

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 1-7 ** Laatst gekocht topic! - Pagina 3 9789059775732-rianne-verwoert-exit-liefdesverdriet-178
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:37

River schreef:
Jen_ schreef:
mozzarella schreef:

Ze verkopen het niet bij elke juwelier, ik zie het eigenlijk juist meer bij een bepaald soort kledingwinkels. Ik weet wel dat RAAK op de Leidsestraat het verkoopt, ik heb daar zelf ook 1 munt vandaan smile

Ah ok! Bedankt voor de tip!

Gast
Gast

Bericht  Pien do 27 jan 2011 - 23:59

ik heb ook blauwe pumps gekocht....
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 IL-012-6403-11

verder wat positiekleding besteld bij wehkamp, mn tshirtjes beginnen allemaal te kort te worden!

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Mama-licious-positie-t-shirt-wit-met-blauwe-print

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Mama-licious-positie-jeans-stonewashedLaatst gekocht topic! - Pagina 3 Mama-licious-positie-top-donkerblauw

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:19

Ik heb gisteren brilpoetsdoekjes en een tas gekocht. Niks spannends dus!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 28 jan 2011 - 3:01

Ik heb een thermolegging en zo'n 4 euro rokje bij de Action gehaald.
Daarnaast wat ongezonde dingen, valentijnscadeautjes en een cadeautje voor vanavond voor iemand die geslaagd is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 3:03

Mijn auto vol gegooid met benzine en sigaretten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Suus vr 28 jan 2011 - 3:05

Hele mooie oorbellen, maar helaas waren ze een cadeautje Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 4:33

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 181846_1_VSM_Kaloba_TABLETTEN

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Stampy

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 80090

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 110609115559ZakdoekjesWebsite

En nog een rokje bij Action. Niet veel bijzonders dus.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes vr 28 jan 2011 - 5:04

Jen_ schreef:
mozzarella schreef:

Gaaf zijn ze he! Ik heb er ook 1 en wil er nu nog een kleinere munt bij. Ik heb zilver met koper gecombineerd.

Als je de H&M op de dam hebt, daar die winkelstraat inlopen, een stukje doorlopen en dan heb je aan de rechterkant ook een sieradenwinkel die ze verkopen. Ziet er aan die buitenkant niet zo luxe uit maar ze verkopen ook Guess en Budha to Budha bijvoorbeeld. Daar hebben ze ze dus ook!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:09

Lady4 schreef:Hee, wat gek. Nog een poging. Nou een beetje klein nu, maar wel zichtbaar in ieder geval!

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Slofjes_off-white-33339400-Normal
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Babyrompertje-33367600-Normal

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Slofjes_off-white-33339400-Big
Deze rompertjes x 2

Gast
Gast

Bericht  xxDila vr 28 jan 2011 - 5:16

Al mijn oude theedoeken & handdoekjes weggegooid. Ze kregen zulke rare vormen door het krimpen:P

Nu dus deze:
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Keukendoek_uni,_Fuchsia-5446125-Big
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Keukendoek_uni,_Turquoise-5446124-Big

& deze
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Theedoek_uni,_Fuchsia-5406125-Big
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Theedoek_uni,_Turquoise-5406124-Big

En dan nog dezelfde handdoekjes als de eerste in grijs, donkergrijs & zwart voor de w.c.

En 8 vaatdoekjes, 4 fuchsia & 4 turquoise
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:02

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 2393201

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:10

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar die Action rokjes! Helaas is de dichtstbijzijnde action 20km verderop.. IK WIL NUU! Haha.
Mensen nog foto's van hun rokje?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:25

ZachtCookie schreef:Ik ben wel erg nieuwsgierig naar die Action rokjes! Helaas is de dichtstbijzijnde action 20km verderop.. IK WIL NUU! Haha.

Ik ben er ook benieuwd naar. Wat kosten ze? En zijn ze beter dan die van de H&M?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:26

Isabella schreef:
ZachtCookie schreef:Ik ben wel erg nieuwsgierig naar die Action rokjes! Helaas is de dichtstbijzijnde action 20km verderop.. IK WIL NUU! Haha.

Ik ben er ook benieuwd naar. Wat kosten ze? En zijn ze beter dan die van de H&M?

Ik zit zelfs te twijfelen of ik snel even heen en weer zal gaan rijden.. :$

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:28

ZachtCookie schreef:
Isabella schreef:

Ik zit zelfs te twijfelen of ik snel even heen en weer zal gaan rijden.. :$

Ik was van de week bij de Action, maar toen hadden ze helemaal niet? Sad

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 28 jan 2011 - 6:49

Die rokjes zijn 4,-
Of ze beter zijn dan die van de H&M zou ik echt niet weten, haha. Heb die ooit wel eens gepast, maar dan weet je nog niet echt of het goede kwaliteit is. Verschil is wel dat deze bovenaan zo'n elastische band heeft die niet in het rokje zit zeg maar, weet niet helemaal hoe ik dat uit moet leggen, haha. Echt mini vond ik hem overigens ook niet. Ik ben 1.80m en kon hem bijna tot mijn knieën uitrekken, haha, maar dan heb ik hem ook wel op heuphoogte, het is een taille rokje.
Ze zijn er overigens in zwart, grijs en donkerbruin en liggen bij de kleding, bij ons ergens helemaal onderin.

Edit: Even een afbeelding gezocht op internet..
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 2kkhgx

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 4q3ko3
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Lynn_ vr 28 jan 2011 - 7:15

Hoe vallen de rokjes van de h&m? Ik heb wisselend 38 - 40....
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: