Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
studiebol schreef:
Even over dat ze als ze een zijn gewone melk mee mogen drinken. Mag dat ook houdbare melk zijn ipv half volle of volle melk? Ik drink zelf eigenlijk weinig melk en daarom haal ik voor mijn vriend houdbare melk veel handiger omdat hij dus vaak weg is enzo. Maar zouden de meiden dat ook mogen?
Ja , hier kreeg ze vanaf 11 maanden houdbare melk tijdens de lunch. Nu krijgt ze ook alleen maar houdbare van friesche vlag, aangezien wij amper melk drinken en ik dat zonde van het geld vind, als ik dure verse melk weg moet gooien.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ooh studie, voor jouw meiden ook nog maar 2 dagen!!! Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je wel heel erg bezig bent met 'een jaar geleden'
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Star007 schreef:studiebol schreef:
Even over dat ze als ze een zijn gewone melk mee mogen drinken. Mag dat ook houdbare melk zijn ipv half volle of volle melk? Ik drink zelf eigenlijk weinig melk en daarom haal ik voor mijn vriend houdbare melk veel handiger omdat hij dus vaak weg is enzo. Maar zouden de meiden dat ook mogen?
Ja , hier kreeg ze vanaf 11 maanden houdbare melk tijdens de lunch. Nu krijgt ze ook alleen maar houdbare van friesche vlag, aangezien wij amper melk drinken en ik dat zonde van het geld vind, als ik dure verse melk weg moet gooien.
Oke, mooi, ja ik vind dat dus ook zonde daarom koop ik dit al voor mijn vriend Geef jij de melk warm of koud?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Studie: herkenbaar hoor. Ik denk dat ik qua eten en drinken met een bezoekje aan de turk en de bonus in de gaten houden een heel eind kom. Maar die bezoekjes aan het kruidvat, online bestellingen, Hema, de leuke dingen bij de AH (pietenmutsen, pannen, blikjes, plantjes, bloemen, speelgoed) daar gaat een hoop geld inzitten (en is zo leukkkk).
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Aimee schreef:Ooh studie, voor jouw meiden ook nog maar 2 dagen!!! Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je wel heel erg bezig bent met 'een jaar geleden'
ja, haha soms iets te erg dat ik er emo van wordt zeg maar
studiebol- Ratel
Mute_ schreef:Studie: herkenbaar hoor. Ik denk dat ik qua eten en drinken met een bezoekje aan de turk en de bonus in de gaten houden een heel eind kom. Maar die bezoekjes aan het kruidvat, online bestellingen, Hema, de leuke dingen bij de AH (pietenmutsen, pannen, blikjes, plantjes, bloemen, speelgoed) daar gaat een hoop geld inzitten (en is zo leukkkk).
Jaaaaa ik heb vorige week al zo'n pietenmuts gekocht
studiebol- Ratel
Ik ook (en het was dat het pietenpakje alleen in grote maten er ligt anders had ik die erbij mee gepakt)
Mute_- Fluisteraar
studiebol schreef:Aimee schreef:Ooh studie, voor jouw meiden ook nog maar 2 dagen!!! Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je wel heel erg bezig bent met 'een jaar geleden'
Ja, maar het was bij jullie natuurlijk ook wel een hele heftige tijd... Meiden in de couveuse, veel te vroeg geboren en jij uiteindelijk gewoon thuis zonder kindjes! Ik snap best dat je daar nog emo van kan worden.
En dat ze het nu dan zo goed doen
Aimee- Ratel
studiebol schreef:Aimee schreef:Ooh studie, voor jouw meiden ook nog maar 2 dagen!!! Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je wel heel erg bezig bent met 'een jaar geleden'
Kan ik mij heel goed voorstellen studie!! Het is ook niet niets allemaal. Ik word al emo ws van terugdenken aan een normale bevalling, laat staan de spanning die jullie hebben doorstaan!
Mute_- Fluisteraar
Hahaha het is maar goed dat ik niks met sinterklaas heb, anders had ik dat vast ook al wel gekocht
Aimee- Ratel
studiebol schreef:Star007 schreef:studiebol schreef:
Oke, mooi, ja ik vind dat dus ook zonde daarom koop ik dit al voor mijn vriend Geef jij de melk warm of koud?
S'morgens en s'middags koud en als ze s'avonds voor het slapen krijgt ( is niet altijd ) , dan maak ik het warm. In het begin dronk ze bijna niets van de koude melk, maar ze is er nu aan gewend denk ik.
Ik bedacht me vanavond dat ze nu eigenlijk 'alles' mag eten en drinken. Dus ook eens een pakje drinken als we weg zijn , i.p.v. dat gekloot met diksap en dat de beker dan weer lekt in de tas etc . Peperkoek heeft ze vanmiddag op het kdv gehad i.p.v. een liga. Zal ik ook eens in huis halen voor zo af en toe.
Star007- Kletskop
Star en studie, alvast gefeliciteerd!
Wij hebben hier nergens een zelfscan, vind dat wel leuk om zelf kassajuf te spelen beetje jammer! Maar goed, anders steelt L het toch steeds uit mijn handen vrees ik.
Star, succes met stoppen! Vermindert ook de vruchtbaarheid he? Wellicht is dat een extra motivatie?
Mute, hebben ze al pietenpakjes bij de Ah? Cool!
Aimee ; dat is echt een hele flinke terugval qua salaris voor je vriend zeg! Dan verdiende hij Ăłf heel lekker Ăłf hij verdiend nu te weinig!
Wij hebben hier nergens een zelfscan, vind dat wel leuk om zelf kassajuf te spelen beetje jammer! Maar goed, anders steelt L het toch steeds uit mijn handen vrees ik.
Star, succes met stoppen! Vermindert ook de vruchtbaarheid he? Wellicht is dat een extra motivatie?
Aimee ; dat is echt een hele flinke terugval qua salaris voor je vriend zeg! Dan verdiende hij Ăłf heel lekker Ăłf hij verdiend nu te weinig!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
L. eet trouwens al een week of 2 alles mee.. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk, officieel raden ze het af. Ontbijtkoek eet ze al wel een hele poos.
En nu wil ik ook een pietenpak!
Parel- Ratel
Parel schreef:Star en studie, alvast gefeliciteerd!
En ja!! Pietenmutsjes en pakjes.. zooo schattig! Kan niet wachten om naar de intocht te gaan met mijn kleine piet
Mute_- Fluisteraar
Parel schreef:L. eet trouwens al een week of 2 alles mee.. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk, officieel raden ze het af. Ontbijtkoek eet ze al wel een hele poos.
Maar met alles bedoel je nog steeds zonder kruiden of niet? Hier eet L. ook wel alles mee, maar nog wel apart zeg maar. Maar ik geef haar wel een beetje vis als we een visje eten en gewoon normaal fruit, brood en beleg. Maar avondeten doe ik nog wel zoutloos..
Mute_- Fluisteraar
@ Parel: Klopt helemaal wat betreft de vruchtbaarheid en het motiveerd me ook wel hoor! Op dit moment hebben we we besloten even pauze te nemen na 3 maanden proberen voor een 2e, aangezien ons vrijgezellenfeest ( jaja wij weten de datum stiekem al haha) en onze bruiloft eraan komt. Hoe stom het misschien ook klinkt, ik wil ook wel graag een glaasje ( of meer dan 1 ) kunnen drinken en wellicht nog een sigaretje roken tijdens het feest. Kijk als het al raak was geweest, dan was dat zo en had ik er echt geen probleem mee gehad, maar nu is dat niet het geval dus maken we deze keuze.
Dus wij gaan er midden/eind december weer voor en wil dan ook echt, echt, echt stoppen met roken!
Dus wij gaan er midden/eind december weer voor en wil dan ook echt, echt, echt stoppen met roken!
Star007- Kletskop
Avondeten doen we wel zoutloos, alleen kruiden mogen ze wel.
Wij eten niet zo heel pittig hoor! En veel zout gebruiken we ook niet, dus als we kip hebben met zout en peper mag ze best een paar stukjes, al doe ik dan meestal mijn deel zoutloos en deel ik.
Wij eten niet zo heel pittig hoor! En veel zout gebruiken we ook niet, dus als we kip hebben met zout en peper mag ze best een paar stukjes, al doe ik dan meestal mijn deel zoutloos en deel ik.
Parel- Ratel
Star, snap ik hoor!
Drinken doe ik niet, maar een sigaretje op z'n tijd (carnaval bijv) vind ik wel lekker!
Drinken doe ik niet, maar een sigaretje op z'n tijd (carnaval bijv) vind ik wel lekker!
Parel- Ratel
Mute_ schreef:Parel schreef:L. eet trouwens al een week of 2 alles mee.. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk, officieel raden ze het af. Ontbijtkoek eet ze al wel een hele poos.
Maar met alles bedoel je nog steeds zonder kruiden of niet? Hier eet L. ook wel alles mee, maar nog wel apart zeg maar. Maar ik geef haar wel een beetje vis als we een visje eten en gewoon normaal fruit, brood en beleg. Maar avondeten doe ik nog wel zoutloos..
Ook met kruiden! Alleen beetje oppassen met zout en te pittige kruiden.
Star007- Kletskop
De meiden van wie hun kindjes jarig zijn geweest:
GEFELICITEERD!!
En Studiebol: Ik kan me dat wel heel goed voorstellen. De film draait weer even opnieuw af. Heftige tijd hebben jullie gehad. Een jaar geleden.... wat vliegt de tijd!!
Spannend!
_Mute: Hoe oud is jouw dochter ook alweer? Ook van januari toch?
En wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?
Wat knap dat ze al zo goed mee- eet. Hier eten ze het fruit heel erg goed, maar avondeten krijg ik er gewoon echt niet in.
GEFELICITEERD!!
En Studiebol: Ik kan me dat wel heel goed voorstellen. De film draait weer even opnieuw af. Heftige tijd hebben jullie gehad. Een jaar geleden.... wat vliegt de tijd!!
Spannend!
_Mute: Hoe oud is jouw dochter ook alweer? Ook van januari toch?
En wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?
Wat knap dat ze al zo goed mee- eet. Hier eten ze het fruit heel erg goed, maar avondeten krijg ik er gewoon echt niet in.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Oooh mag dat ja!? Wat fijn!! Natuurlijk geen chilipoeder over der brocolli mikken, maar ze mag dus wel iets gepeperde/paprikapoeder/komijn/kerrie etc. ?
Mute_- Fluisteraar
Het enige kan zijn dat ze iets last van haar darmen krijgt, maar heb dat ooit eens gelezen hier. Ik doe het iig wel!
Parel- Ratel
Wat betreft het eten, eten ze hier ook vaak al mee hoor. Ik kook voor ons ook zoutloos dus ze kunnen makkelijk mee eten. Kruiden mogen ze idd wel, maar ook dat eten we niet vaak. Laatst gingen mijn vriend en ik burritos eten dan eten zij dan niet want dan eten ze voor mijn gevoel alleen gehakt dus had ik voor hun iets anders.
Jaa ik zag de pietenpakjes ook al liggen idd veel te groot. Wij doen verder eigenlijk ook nooit aan sinterklaas maar nu heb ik al wel iets voor ze gekocht mogen ze de schoenen zetten enzo. Verder doen wij met kerst kado's. En na hun verjaardag ga ik daar is voor kijken.
Wat betreft de emo buien die ik heb de laatst week. Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen hoe klein ze toen waren echt ik zie de foto's maar jemig ik kan het me gewoon niet meer voorstellen gezien hoe ze het nu doen. Ben erg blij dat ze het zo doen en dat er nu weinig zorgen zijn. Dat is prettig na een paar weken wel zorgen hebben.
Jaa ik zag de pietenpakjes ook al liggen idd veel te groot. Wij doen verder eigenlijk ook nooit aan sinterklaas maar nu heb ik al wel iets voor ze gekocht mogen ze de schoenen zetten enzo. Verder doen wij met kerst kado's. En na hun verjaardag ga ik daar is voor kijken.
Wat betreft de emo buien die ik heb de laatst week. Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen hoe klein ze toen waren echt ik zie de foto's maar jemig ik kan het me gewoon niet meer voorstellen gezien hoe ze het nu doen. Ben erg blij dat ze het zo doen en dat er nu weinig zorgen zijn. Dat is prettig na een paar weken wel zorgen hebben.
studiebol- Ratel
De verleiding is wel groot hoor, om iets aan sinterklaas te doen. Ik wil sowieso wel naar de intocht hier, daar ging ik vroeger ook heen. Wij doen leuk cadeau's met Kerst! Vind ik veel leuker
Mute_- Fluisteraar
Ik wil ook een Pietenpakje maar dan wel een klein maatje.
Gaan jullie als de sinterklaas intocht in jullie stad dorp komt kijken?
Gaan jullie als de sinterklaas intocht in jullie stad dorp komt kijken?
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011