Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Hier ben ik ook weer eens!
Floor: Zeker de helft gaat nog niet voor een tweede kindje. En al ging iedereen ervoor, dan is het nog niet ineens een wij-gaan-voor-een-tweede-topic. Wij gaan voor een derde, maar dat loopt nog niet zo'n vaart (zachtjes uitgedrukt). Als je zelf denkt dat je weinig te melden hebt, moet je het vooral niet doen maar ik vind het altijd leuk de stukjes over je zoon te lezen .
Aimee en Parel: Dat soort dingen vragen ze me serieus niet eens op het consultatiebureau. De arts vroeg me laatst alleen hoe de zussen met elkaar overweg konden en hoe het ging met mijn studie, haha. Misschien dat ze denkt dat ik alles nog weet van de eerste, maar dat is dus niet zo. Gisteren las ik dus ineens hier dat ik ook al had moeten beginnen aan andere manieren van drinken dan uit de fles. Oeps. Kan dus eigenlijk wel wat praktische tips gebruiken.
Ik reageer even niet op iedereen, maar vanaf hier ga ik weer meelezen.
Floor: Zeker de helft gaat nog niet voor een tweede kindje. En al ging iedereen ervoor, dan is het nog niet ineens een wij-gaan-voor-een-tweede-topic. Wij gaan voor een derde, maar dat loopt nog niet zo'n vaart (zachtjes uitgedrukt). Als je zelf denkt dat je weinig te melden hebt, moet je het vooral niet doen maar ik vind het altijd leuk de stukjes over je zoon te lezen .
Aimee en Parel: Dat soort dingen vragen ze me serieus niet eens op het consultatiebureau. De arts vroeg me laatst alleen hoe de zussen met elkaar overweg konden en hoe het ging met mijn studie, haha. Misschien dat ze denkt dat ik alles nog weet van de eerste, maar dat is dus niet zo. Gisteren las ik dus ineens hier dat ik ook al had moeten beginnen aan andere manieren van drinken dan uit de fles. Oeps. Kan dus eigenlijk wel wat praktische tips gebruiken.
Ik reageer even niet op iedereen, maar vanaf hier ga ik weer meelezen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ze vragen mij die dingen wel maar ze leveren geen commentaar, meestal advies. Ik kom ook alleen maar bij de arts, die is meer feitelijk, dat scheelt ook wel. Zij kijkt puur of L het goed doet, en hoe dat maakt haar niet zoveel uit. Mijn euvel is dat ik op een kdv werk en daarom veel te veel vergelijk.
Wat leuk dat jullie voor een 3de gaan! Hoop dat het snel lukt, dat alles goed mag gaan en vooral dat je er ook eens van mag genieten, zonder angst.
Oh! En Twellie moet je houden, suits you!
Wat leuk dat jullie voor een 3de gaan! Hoop dat het snel lukt, dat alles goed mag gaan en vooral dat je er ook eens van mag genieten, zonder angst.
Oh! En Twellie moet je houden, suits you!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Leuk parel, ik wist niet eens dat er een uitbreidingsset was, ik heb ook een de boederij gevraagd nou ja ik zie wel welke ze krijgen, als ze hem krijgen
Floor ook niet nuttige bijdrage zijn leuk... die van mij is toch ook totaal niet nuttig nu
Floor ook niet nuttige bijdrage zijn leuk... die van mij is toch ook totaal niet nuttig nu
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk dat je het cadeau al hebt Parel! Komt al aardig in de buurt hé. Nog nooit van gehoord trouwens. Is dat leuk LP ? Voor een 1 jarige? Ik vind het zo lelijk , maar als het echt favo is onder kindjes moet ik er misschien toch aan geloven. Ik kijk veel op www.ilovespeelgoed.nl . Ik ben heel erg van het houten speelgoed, vind het zoo mooi .
Aantal dames weer voor een 2e of 3e dus, leuk hoor! En ook leuk voor degene die het niet doen!
Beegee: gefeliciteerd met J.!!
CB: Hier op het cb ook geen commentaar, maar gewoon wat geklets over eten en studies etc. Ze vinden het heel leuk hoe wij met Rapley e.d. omgaan. En al zouden ze het wel hebben, dan maakt het mij nog niet veel uit eigenlijk. Je volgt toch gewoon je eigen kindje? Waarom zou je er wat van aantrekken wat zo'n verpleegkundige ervan vindt. Als je kind vrolijk is, eet, drinkt, poept en plast dan moet je gewoon lekker blijven doen wat je doet.Wij hebben afwisselend bij de CB verpleegkundige of de CB arts. Ik dacht de eerste paar keer trouwens dat dat een serieuze arts is, maar een CB kinderarts is dus heel wat anders dan een echte kinderarts. Beetje jammer . Wij hoeven begin november pas weer als L. 9 maand is.
Dit was mijn nuttige bijdrage. Doeiiii!
Aantal dames weer voor een 2e of 3e dus, leuk hoor! En ook leuk voor degene die het niet doen!
Beegee: gefeliciteerd met J.!!
CB: Hier op het cb ook geen commentaar, maar gewoon wat geklets over eten en studies etc. Ze vinden het heel leuk hoe wij met Rapley e.d. omgaan. En al zouden ze het wel hebben, dan maakt het mij nog niet veel uit eigenlijk. Je volgt toch gewoon je eigen kindje? Waarom zou je er wat van aantrekken wat zo'n verpleegkundige ervan vindt. Als je kind vrolijk is, eet, drinkt, poept en plast dan moet je gewoon lekker blijven doen wat je doet.Wij hebben afwisselend bij de CB verpleegkundige of de CB arts. Ik dacht de eerste paar keer trouwens dat dat een serieuze arts is, maar een CB kinderarts is dus heel wat anders dan een echte kinderarts. Beetje jammer . Wij hoeven begin november pas weer als L. 9 maand is.
Dit was mijn nuttige bijdrage. Doeiiii!
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Van mijn ouders krijgt ze die boerderij, van ons een uitbreiding..
Ze krijgt van ons ook een stoeltje en een kastje om alles in op te bergen/speelhoekje zeg maar..
Voor de rest veel van little people en vtech op d'r verlanglijst, en voor Sinterklaas willen we graag wat duplo, gaat wel naar zolder nog even maar ja ze krijgt niks meer gedurende het hele jaar natuurlijk.
Ik woog net L op onze weegschaal, met pyama aan, net verschoond (gepoept) maar wel gegeten.. Woog madame 9,8 kilo! Nu ben ik helemaal benieuwd haha
Ze krijgt van ons ook een stoeltje en een kastje om alles in op te bergen/speelhoekje zeg maar..
Voor de rest veel van little people en vtech op d'r verlanglijst, en voor Sinterklaas willen we graag wat duplo, gaat wel naar zolder nog even maar ja ze krijgt niks meer gedurende het hele jaar natuurlijk.
Ik woog net L op onze weegschaal, met pyama aan, net verschoond (gepoept) maar wel gegeten.. Woog madame 9,8 kilo! Nu ben ik helemaal benieuwd haha
Parel- Ratel
Oh! En wat trouwens heel schattig is, vinden wij haha, is als ze nee gaat schudden haha
De poes mag niet op onze slaapkamer en toen kwam ze toch binnen toen ging heel hard haar hoofd schudden tegen de poes haha
De poes mag niet op onze slaapkamer en toen kwam ze toch binnen toen ging heel hard haar hoofd schudden tegen de poes haha
Parel- Ratel
Wat schattig Parel!! Dus ze snapt al wel wat de poes niet mag, nu nog even wat ze zelf niet mag en de opvoeding is rond:lol:. Ik was vanochtend uit zo'n plaatjes boek dingen aan het aanwijzen terwijl L. haar boterham zat te eten. Dus ik zeg 'uit' en leg het boekje weg. Gaat ze heel dramatisch, strak kijkend naar het boek 'huilen'. Dus ik pak het boek en begin weer opnieuw, stopt ze stralend weer een stuk brood in der mond en gaat weer zitten luisteren. o o o ik ben nu al inconsequent .
Bijna 10 kilo al! Gaat goed . Moest je nou vandaag?
Bijna 10 kilo al! Gaat goed . Moest je nou vandaag?
Mute_- Fluisteraar
Nee volgende week dinsdag pas! Dan heb ik een week vrij ook..
Eet jouw meisje sochtends een bh joh? Geen fles?
Wat knap! Houdt ze het daar lang op vol?
Eet jouw meisje sochtends een bh joh? Geen fles?
Wat knap! Houdt ze het daar lang op vol?
Parel- Ratel
Nee, ze drinkt meestal nog rond een uurtje of 06.00 bv. Dan krijgt ze rond 08.30/09.00 boterham en wat thee. En dan na de middagboterham een fles. Dus ze begint haar dag nog wel met melk hoor (al is dat niet zo heel veel meer) .
Lekker hele week vrij! Vriend ook? Ga je leuke dingen doen?
Lekker hele week vrij! Vriend ook? Ga je leuke dingen doen?
Mute_- Fluisteraar
Oh, ja! Jij geeft bv! L. krijgt om 19.00 uur 210 cc met rijstebloem, en wordt dan 8.30-9.00 uur wakker. Als we vroeg uit bed moeten omdat ik moet werken, krijgt ze om 6.30 uur de fles en dan eet ze om 9.30 uur een kaakje met wat sap (niet noemenswaardig, helaas).
Mijn vriend is alleen de maandag vrij, dan moet ik mijn eerste prikken gaan halen voor Hepatitis, dan kan ik zonder L. Dan dinsdag's krijgt L. haar prikken, woensdag hebben we een rustdag voor als ze er last van heeft. Donderdag ga ik naar mijn ouders, vrijdag op de koffie bij mijn vriendinnetje, en s'avonds met strawberry naar de 3js.. Dus niet heel veel 'bijzonders', maar het zit al wel redelijk vol. Ben niet zo iemand die elke dag de hort op is trouwens, of elke dag naar buiten gaat, wij houden ook van luierdagjes.
Mijn vriend is alleen de maandag vrij, dan moet ik mijn eerste prikken gaan halen voor Hepatitis, dan kan ik zonder L. Dan dinsdag's krijgt L. haar prikken, woensdag hebben we een rustdag voor als ze er last van heeft. Donderdag ga ik naar mijn ouders, vrijdag op de koffie bij mijn vriendinnetje, en s'avonds met strawberry naar de 3js.. Dus niet heel veel 'bijzonders', maar het zit al wel redelijk vol. Ben niet zo iemand die elke dag de hort op is trouwens, of elke dag naar buiten gaat, wij houden ook van luierdagjes.
Parel- Ratel
Jemig, dat is een beste nacht! Wordt ze dan niet 1 keer wakker? Hier krijgt ze sinds kort 's avonds nog een flesje na het avondeten (eerder bv), maar meer dan 100/120 krijgt ze niet weg. Dan slaapt ze meestal van 19.00 tot 06.00, maar heeft soms nog wel voeding nodig rond 00.00 uur. Na de bv van 06.00 uur gaat ze wel weer naar bed en slaapt dan tot 09.00, dat is wel lekker. Wisselt L. zo makkelijk mee? Dat je de ene dag haar wakker moet maken en de andere dag 'kan' ze uitslapen?
Toch nog een druk weekje! Ja thuisblijfdaagjes zijn ook heerlijk, ik hou d'r ook wel van. Geinspireerd door Aimee, ga ik zo even in het tuincentrum neuzen met L.
Toch nog een druk weekje! Ja thuisblijfdaagjes zijn ook heerlijk, ik hou d'r ook wel van. Geinspireerd door Aimee, ga ik zo even in het tuincentrum neuzen met L.
Mute_- Fluisteraar
Goedeavond dames!
Lekker vroeg, maar L. hier zit al in bad. Ze was zooo moe, dus we hebben gauw ons eten nog even op het vuur gezet en haar maar eerst gaan badderen en dan kan ze over 10 minuutjes haar bed in. Man is nu enthousiast sinterklaasliedjes aan het zingen hoor ik door de babyfoon:heart:.
Vanmiddag in het tuincentrum haar eerste kerstbal gekocht! Verder waren de lichtjes e.d. nog niet zo af.. jammer. Maar gaan over een paar weekjes gewoon weer . Nog wilde avondplannen hier?
Lekker vroeg, maar L. hier zit al in bad. Ze was zooo moe, dus we hebben gauw ons eten nog even op het vuur gezet en haar maar eerst gaan badderen en dan kan ze over 10 minuutjes haar bed in. Man is nu enthousiast sinterklaasliedjes aan het zingen hoor ik door de babyfoon:heart:.
Vanmiddag in het tuincentrum haar eerste kerstbal gekocht! Verder waren de lichtjes e.d. nog niet zo af.. jammer. Maar gaan over een paar weekjes gewoon weer . Nog wilde avondplannen hier?
Mute_- Fluisteraar
Oh zo leuk! We hebben hier nog een tuincentrum, die hebben altijd een hele grote sprekende kerstman, gaan we binnenkort heen! En inderdaad een kerstbal kopen voor L.!
Ik wil sowieso nieuwe dingen in de kerstboom, hout enzo want ballen gaat het hem niet worden hier vrees ik.. Ze trekt nu al alles uit de kast!
L. ligt ook al een kwartier te tukken, normaal was het tegenwoordig half 8-8 uur, maar ze heeft maar 1x geslapen vandaag. Ze wordt dan geen 1x wakker nee, heel soms van mijn vriend sochtends dan doet hij weer een speen erin. En heel soms geef ik dan een fles en moet ze echt nog slapen haha gisteren was het 10 uur toen ze om half 7 een fles had gehad. Maar meestal slaapt ze door, en ze veranderd heel goed mee, het is een luilak, net als ons!
Ik wil sowieso nieuwe dingen in de kerstboom, hout enzo want ballen gaat het hem niet worden hier vrees ik.. Ze trekt nu al alles uit de kast!
L. ligt ook al een kwartier te tukken, normaal was het tegenwoordig half 8-8 uur, maar ze heeft maar 1x geslapen vandaag. Ze wordt dan geen 1x wakker nee, heel soms van mijn vriend sochtends dan doet hij weer een speen erin. En heel soms geef ik dan een fles en moet ze echt nog slapen haha gisteren was het 10 uur toen ze om half 7 een fles had gehad. Maar meestal slaapt ze door, en ze veranderd heel goed mee, het is een luilak, net als ons!
Parel- Ratel
Parel wat heerlijk dat ze zo lang slaapt zeg!! Hier was het van het weekend half 8 dat vond ik al heel fijn. Haha niet dat ze anders op vreselijke tijden komen maar het is altijd wel 7 uur.
Nou wat betreft de kerstballen daar zat ik idd ook over te denken, die hoef ik er echt niet in te doen die worden meteen er uit gehaald, kapot gemaakt, hoop gedoe. Of ik koop een paar plastic ballen die ik dan onder in hang..Of ik doe helemaal geen kerstboom lekker makkelijk, maar ja wel ongezellig
Hier geen wilde avond plannen, heb gisteren al de hele avond bij een vriendin gezeten gewoon ff rustig en gezellig bij kletsen! Heerlijk. Ik ga zo een boodschappen lijstje maken wat ik allemaal moet halen en doen voor zaterdag.
Nou wat betreft de kerstballen daar zat ik idd ook over te denken, die hoef ik er echt niet in te doen die worden meteen er uit gehaald, kapot gemaakt, hoop gedoe. Of ik koop een paar plastic ballen die ik dan onder in hang..
Hier geen wilde avond plannen, heb gisteren al de hele avond bij een vriendin gezeten gewoon ff rustig en gezellig bij kletsen! Heerlijk. Ik ga zo een boodschappen lijstje maken wat ik allemaal moet halen en doen voor zaterdag.
studiebol- Ratel
Ik doe denk ik een kleiner (wel echte!) kerstboom op een klein tafeltje, zodat ie sowieso wat hoger staat. En dan onderin leuke stoffen, houten en plastig versiersels. En de rest erboven wel gewoon de mooie dingen. De rest van het huis doe ik meestal ook een kerstlichtje, wat meer kaarsjes etc. dus gezellig is het dan sowieso wel! Heb er wel zin in hoor. Eerst even naar Serious Request in Enschedee en daarna op vakantieeeeee
Leuk studie, de verjaardag is al bijna!
Leuk studie, de verjaardag is al bijna!
Mute_- Fluisteraar
Hahah ik heb de kerstsfeer lekker aangewakkerd hier Leuk Mute, dat je al een eigen kerstbal hebt gekocht! Dat brengt mij ook weer op ideeën. Wij zetten dit jaar geen boom neer (ik wil alleen een echte, en dat vind ik nog een beetje eng met die naalden enzo). Maar ik heb fotoplankjes waar ik ballen en lichtjes op leg, en op de eettafel zal ook wel het één en ander komen te staan. Zag van de week ergens van die afschuwelijke zingende kerstdieren in een folder staan en die MOET ik dit jaar ook hebben
Even iets anders: Ik ben sinds deze maand begonnen met bezuinigen. Er ging elke maand zo'n 600 a 700 euro doorheen aan eten, thee drinken buiten te deur, andere onzin aankopen. Ik heb nu vier envelopjes gemaakt met 100 euro en daar moet ik me aan zien te houden. Nou heb ik deze week echt zuinig gedaan, en zit ik nu al 1 euro over budget(mijn week loopt tot en met morgen). Ik heb wel 2 pakken luiers gekocht, maar verder hebben we ook veel gegeten van de voorraad, dus dat heft elkaar weer op. Baal echt, wilde het echt graag halen Waar bezuinigen jullie op? Ik koop heel veel vers fruit, merk dat dat echt aanttikt. En wij eten niet graag gekookte aardappels met groente, dus vaak heb ik voor een gerecht veel verschillende groente nodig (=ook duurder)
Even iets anders: Ik ben sinds deze maand begonnen met bezuinigen. Er ging elke maand zo'n 600 a 700 euro doorheen aan eten, thee drinken buiten te deur, andere onzin aankopen. Ik heb nu vier envelopjes gemaakt met 100 euro en daar moet ik me aan zien te houden. Nou heb ik deze week echt zuinig gedaan, en zit ik nu al 1 euro over budget(mijn week loopt tot en met morgen). Ik heb wel 2 pakken luiers gekocht, maar verder hebben we ook veel gegeten van de voorraad, dus dat heft elkaar weer op. Baal echt, wilde het echt graag halen Waar bezuinigen jullie op? Ik koop heel veel vers fruit, merk dat dat echt aanttikt. En wij eten niet graag gekookte aardappels met groente, dus vaak heb ik voor een gerecht veel verschillende groente nodig (=ook duurder)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, bezuinigen is echt vrij pittig! Vooral als je veel groente en fruit koopt!
Kan je niet naar de Lidl voor de fruit, groente en de zuivel?
Luiers tikken sowieso aan he, die heb je volgende week niet, dat scheelt dan ook.
En flesvoeding, dat is ook vrij prijzig. Geen tips dus helaas!
En die dieren stonden in de Xenos folder, fantastisch!
Kan je niet naar de Lidl voor de fruit, groente en de zuivel?
Luiers tikken sowieso aan he, die heb je volgende week niet, dat scheelt dan ook.
En flesvoeding, dat is ook vrij prijzig. Geen tips dus helaas!
En die dieren stonden in de Xenos folder, fantastisch!
Parel- Ratel
Pfff, nou ik heb weinig tips ben ik bang. Ben enthousiast begonnen in Parel haar goedlopende bezuinig topic, maar ik vind het zo lastig. Over 10 dagen begin ik weer opnieuw, met €75,- per week (exclusief luiers e.d.). Wij eten wel heeel duur. Sowieso alle 3 elke dag fruit en ik maak altijd 2 soorten groenten. Vandaag heb ik avondeten bij de AH gekocht, een pak voeding en fruit voor de rest van de week (tot vrijdag/zaterdag) en dan tik ik €38,- af. En dan kan ik morgen dus weer, want dan moeten we weer avondeten.
Waar ik wel op bezuinig is alle groenten bij de turk hier halen. Dus een zak vol met paprika's, prei, tomaten, komkommers, lent-ui, sla, verse kruiden, feta, olijven en noten. Daar ben ik ongeveer 20€ per week aan kwijt, maar dan heb ik vaak wel voor 5/6 dagen groente in huis.
Ik vind het vooral lastig bezuinigen op leuke dingen hoor. Vorige week heb ik een loopkar gekocht voor L. (€60,-), mijn man moest even wat nieuwe truien hebben dus ging even de stad in (€210) en ik wilde na máánden voedingsbh's eindelijk even 2 leuke setjes halen bij de hunkemuller (€60,-). Probleem is dan vooral dat we niet nadenken welk moment het in de maand is. En het kán ook wel, maar het is niet echt bezuinigen te noemen zeg maar..
Nou. Nuttige bijdrage hé! Maar ik begrijp je dus haha
Waar ik wel op bezuinig is alle groenten bij de turk hier halen. Dus een zak vol met paprika's, prei, tomaten, komkommers, lent-ui, sla, verse kruiden, feta, olijven en noten. Daar ben ik ongeveer 20€ per week aan kwijt, maar dan heb ik vaak wel voor 5/6 dagen groente in huis.
Ik vind het vooral lastig bezuinigen op leuke dingen hoor. Vorige week heb ik een loopkar gekocht voor L. (€60,-), mijn man moest even wat nieuwe truien hebben dus ging even de stad in (€210) en ik wilde na máánden voedingsbh's eindelijk even 2 leuke setjes halen bij de hunkemuller (€60,-). Probleem is dan vooral dat we niet nadenken welk moment het in de maand is. En het kán ook wel, maar het is niet echt bezuinigen te noemen zeg maar..
Nou. Nuttige bijdrage hé! Maar ik begrijp je dus haha
Mute_- Fluisteraar
@Aimee: Ik ben vorige maand ook begonnen met bezuinigen en we redden het redelijk goed met 120 per week voor boodschappen, luiers, sigaretten en af en toe wat extra's aan speelgoedjes en kleertjes voor D. Onze kleding en als ze in een nieuwe maat gaat ( dus veel nieuwe kleding in 1 x nodig heeft) doen we niet van dit geld. Ik ga binnenkort ook echt weer stoppen met roken. Dat scheelt voor mij dan 11 euro per week, aangezien ik 2 pakjes rook per week. Nu nog hopen dat mijn vriend dan ook stopt . Verder is de laatste voeding hier sinds gisteren op, en die kopen we nu niet meer, aangezien ze morgen 1 wordt. Scheelt ook weer! Frisdrank en pakken drinken ( dubbelfris spul enzo) kopen we bij de liddl en andere boodschappen bij de jumbo met de zelfscan. Met de zelfscan word ik me telkens bewuster van de prijzen van producten. Vorige week had ik zelfs 2 pakjes vleeswaren gratis haha. Prijs bij het schap klopte niet met de prijs die ik gescant had en bij de jumbo betekend dat , dat je het gratis mee krijgt.
@Mute: Lief he , je man zo bezig horen/zien. Kan ik ook echt van genieten!
@Kerstboom: Wij hebben een tafelmodel kunstboom. Deze gebruiken we nu ook weer gewoon op een tafeltje, met plastic ballen en/of houten dingentjes onderin.
@ All: Zo gek, vorig jaar stond ik op dit moment een volle mand strijk weg te werken en was mijn vriend de badkamer aan het poetsen haha. Het was toen zondag en we waren de hele middag bij mijn moeder op visite geweest en mee gegeten. Normaal gingen we bij thuiskomst dan echt geen was of poetswerk meer doen op zondag. Net alsof we het aan voelde komen toen. Maar morgen is ze dan dus echt jarig Mijn kleine meisje ineens al een jaar..
@Mute: Lief he , je man zo bezig horen/zien. Kan ik ook echt van genieten!
@Kerstboom: Wij hebben een tafelmodel kunstboom. Deze gebruiken we nu ook weer gewoon op een tafeltje, met plastic ballen en/of houten dingentjes onderin.
@ All: Zo gek, vorig jaar stond ik op dit moment een volle mand strijk weg te werken en was mijn vriend de badkamer aan het poetsen haha. Het was toen zondag en we waren de hele middag bij mijn moeder op visite geweest en mee gegeten. Normaal gingen we bij thuiskomst dan echt geen was of poetswerk meer doen op zondag. Net alsof we het aan voelde komen toen. Maar morgen is ze dan dus echt jarig Mijn kleine meisje ineens al een jaar..
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Je hebt ook ballen van plastic, lijkt net een gewone al. Kan alleen niet stuk, ik heb ze ook.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Parel: Als ik naar de Aldi of Liddl ga neem ik altijd bergen koekjes, chocolade, frisdrank en toetjes mee. Want alles is goedkoop en alles is lekker. Dus dan ben ik vaak duurder uit dan als ik gewoon wat meeneem bij de dirk vd broek (want de koekjes enzo van daar vind ik niet zo lekker!)
Flesvoeding is idd ook duur. En wij gooien daar ook best veel van weg (omdat Luuk vrij weinig drinkt), dus gaan ook snel door een pak heen.
Mute: Ach ik vind het al fijn dat het herkenbaar is! Ik ben gestopt met per dag eten halen, want idd elke dag bij de AH boodschappen doen, en elke dag zo'n 40 euro afrekenen. Deze week heb ik geprobeerd om 2 keer te gaan, en dat heeft wel gescheeld (ik was 1x 35 euro kwijt voor 4 dagen eten, en 1x 40 voor 3 dagen eten)
De turk hier is niet veel goedkoper volgens mij (fruit probeer ik wel in de aanbieding te kopen, en van het seizoen), maar de markt kan ik wel proberen(maar dan vind ik het weer zonde dat ik daar met de auto heen moet ).
Ik vind bezuinigen ook lastig en niet leuk! Maarja, het was echt zonde hoeveel geld wij over de bank smeten en mijn vriend is een paar maanden geleden zijn baan kwijt geraakt, hij heeft nu wel nieuw werk maar verdiend per maand even 500 euro minder. En dat voel je toch wel flink!
Star: Knap dat je bent gestopt met roken! Hopelijk wil je vriend straks ook... De zelfscan is ook nog een goeie ja! Die zal ik van de week eens aanvragen.
Leuk hoor, morgen je meisje alweer 1! Gaan jullie nog wat leuks doen?
Flesvoeding is idd ook duur. En wij gooien daar ook best veel van weg (omdat Luuk vrij weinig drinkt), dus gaan ook snel door een pak heen.
Mute: Ach ik vind het al fijn dat het herkenbaar is! Ik ben gestopt met per dag eten halen, want idd elke dag bij de AH boodschappen doen, en elke dag zo'n 40 euro afrekenen. Deze week heb ik geprobeerd om 2 keer te gaan, en dat heeft wel gescheeld (ik was 1x 35 euro kwijt voor 4 dagen eten, en 1x 40 voor 3 dagen eten)
De turk hier is niet veel goedkoper volgens mij (fruit probeer ik wel in de aanbieding te kopen, en van het seizoen), maar de markt kan ik wel proberen(maar dan vind ik het weer zonde dat ik daar met de auto heen moet ).
Ik vind bezuinigen ook lastig en niet leuk! Maarja, het was echt zonde hoeveel geld wij over de bank smeten en mijn vriend is een paar maanden geleden zijn baan kwijt geraakt, hij heeft nu wel nieuw werk maar verdiend per maand even 500 euro minder. En dat voel je toch wel flink!
Star: Knap dat je bent gestopt met roken! Hopelijk wil je vriend straks ook... De zelfscan is ook nog een goeie ja! Die zal ik van de week eens aanvragen.
Aimee- Ratel
Star: lijkt mij gek zeg! Je onthoud ook echt de details hé. Je weet echt niet meer wat je 16-10-2010 deed, maar die dagen zo voor je bevalling onthoud je feitelijk. Veel plezier morgen! Gaan jullie iets leuks doen? En fijnnn geen fv meer!! Grote meid dan al hé . Kan niet wachten tot ik die poedertroep uit huis kan mieteren (en het staat er net een week of 2 haha).
Mute_- Fluisteraar
Aimee schreef:
Nee moet nog stoppen .
Zelfscan aanvragen? Ik bedoel die apparaten die je voor in de winkel kunt pakken.
Morgen ga ik met haar een leuk kindermuziek cdtje en een speelgoedje ofzo kopen, van het geld dat ze afgelopen zondag op haar feestje heeft gekregen. Mijn vriend gaat gewoon werken. Misschien komt mijn schoonmoeder nog een bakkie koffie doen, verder niemand geloof ik. Maargoed haar feest is ook al geweest, zit ook niet op een heleboel visite te wachten!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star.. jaa ik ben ook al anderhalve week veel aan het terug denken toch wel raar eigenlijk allemaal he wat er allemaal gebeurd is enzo.
Mute, waar gaan je heen op vakantie? Of heb je gewoon vakantie en ga je niet weg?
Wat betreft bezuinigen.. ik ben er ook erg op gaan letten sinds het topic van parel. Door de boodschappen komt het niet volgens mij, ik heb nu al een paar weken ruim binnen het budget eten en drinken gehaald. Het gaat hem hier gewoon in de kleine dingen zitten, even dit, even dat, even zus. En ik vind het heeeeeel lastig om daar op te bezuinigen.
Even over dat ze als ze een zijn gewone melk mee mogen drinken. Mag dat ook houdbare melk zijn ipv half volle of volle melk? Ik drink zelf eigenlijk weinig melk en daarom haal ik voor mijn vriend houdbare melk veel handiger omdat hij dus vaak weg is enzo. Maar zouden de meiden dat ook mogen?
Mute, waar gaan je heen op vakantie? Of heb je gewoon vakantie en ga je niet weg?
Wat betreft bezuinigen.. ik ben er ook erg op gaan letten sinds het topic van parel. Door de boodschappen komt het niet volgens mij, ik heb nu al een paar weken ruim binnen het budget eten en drinken gehaald. Het gaat hem hier gewoon in de kleine dingen zitten, even dit, even dat, even zus. En ik vind het heeeeeel lastig om daar op te bezuinigen.
Even over dat ze als ze een zijn gewone melk mee mogen drinken. Mag dat ook houdbare melk zijn ipv half volle of volle melk? Ik drink zelf eigenlijk weinig melk en daarom haal ik voor mijn vriend houdbare melk veel handiger omdat hij dus vaak weg is enzo. Maar zouden de meiden dat ook mogen?
studiebol- Ratel
Star007 schreef:Aimee schreef:
Nee moet nog stoppen .
Zelfscan aanvragen? Ik bedoel die apparaten die je voor in de winkel kunt pakken.
Morgen ga ik met haar een leuk kindermuziek cdtje en een speelgoedje ofzo kopen, van het geld dat ze afgelopen zondag op haar feestje heeft gekregen. Mijn vriend gaat gewoon werken. Misschien komt mijn schoonmoeder nog een bakkie koffie doen, verder niemand geloof ik. Maargoed haar feest is ook al geweest, zit ook niet op een heleboel visite te wachten!
ooh haha, nou succes met stoppen dan! De zellfscan moet je hier bij de Dirk vd Broek aanvragen. Krijg je een pasje enzo... Weet ook niet waarom! Bij de grote AH werkt het gewoon op bonuskaart, bij onze kleine AH hebben ze geen zelfscan.
Gezellig, maar rustig dagje dus morgen Veel plezier!
Aimee- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011