Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor vr 31 aug 2012 - 23:44

Ik heb geen idee of het erg is als hij een paar keer per dag pap krijgt ipv melk. Misschien even bellen met het CB of met nutricia (of wat de fabrikant is van de papjes)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose vr 31 aug 2012 - 23:47

Imee ik denk dat het niet erg is .A heeft ook een tijdje gehad dat ze niet veel dronk en toen heb ikze ook pyamapapje gegeven .als l vandaag ook steeds droge luiers heeft dan zou ik dokter voor de zekerheid wel bellen
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Jazzlyn vr 31 aug 2012 - 23:54

Aimee schreef:Even een snel vraagje:
Luuk wil al twee dagen bijna niet drinken. Had gister ook bijna geen plasluiers. Vandaag is hij ontzettend mopperig, niks is goed. Daarom had ik net in een flesje afgekolfde melk een zakje pyjamapap gedaan(zat in zo'n blije doos) en die heeft hij wel helemaal opgedronken (160cc). Kan het kwaad om dit vaker per dag toe te voegen aan wat gekolfde melk, als hij zijn gewone melk niet wil?

Pyjamapapje mag 2 a 3 keer per dag. Liefste 2 x. Ontbijt en lunch of ontbijt en voor de nacht!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Aimee vr 31 aug 2012 - 23:56

Aah slim Floor!
OP de site van Nestlé staat:
75. Hoe vaak mag ik NESTLÉ Pyjamapapje op een dag geven?

Wij adviseren maximaal twee maal per dag NESTLÉ PyjamaPapje te geven aan je kindje. Bijvoorbeeld 's ochtends als een energierijk ontbijt en/of 's avonds voor het slapen gaan. Grote kans dat je kindje met een verzadigd gevoel de hele nacht doorslaapt. ^

Dus dan vanavond voordat hij naar bed gaat nog maar een flesje ermee geven, en verder proberen gewone afgekolfde melk aanbieden. Waarschijnlijk heeft hij straks wel weer een goed volle luier door de fles die hij net opheeft, en dan vraag ik of mijn vriend rond 15.00 fruit wil geven met goed veel vocht erin (pruim, peer of perzik ofzo).
Ik denk dat hij last heeft van zijn tandjes Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Aimee vr 31 aug 2012 - 23:57

Jazzlyn schreef:
Luuk wil al twee dagen bijna niet drinken. Had gister ook bijna geen plasluiers. Vandaag is hij ontzettend mopperig, niks is goed. Daarom had ik net in een flesje afgekolfde melk een zakje pyjamapap gedaan(zat in zo'n blije doos) en die heeft hij wel helemaal opgedronken (160cc). Kan het kwaad om dit vaker per dag toe te voegen aan wat gekolfde melk, als hij zijn gewone melk niet wil?

Pyjamapapje mag 2 a 3 keer per dag. Liefste 2 x. Ontbijt en lunch of ontbijt en voor de nacht!

Dankje! Ik had het inmiddels al op de site gevonden. Hij krijgt het rond 11.00 gehad en dan vanavond dan maar weer...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn za 1 sep 2012 - 0:06

Aimee schreef:
Jazzlyn schreef:

Dankje! Ik had het inmiddels al op de site gevonden. Hij krijgt het rond 11.00 gehad en dan vanavond dan maar weer...

Onthou wel het is een advies. Als hij alleen dat wil drinken op het moment mag hij het ook wel 3 keer per dag he! Mijn oudste (en nu jongste ook) wilde/willen geen normale melk alleen de pyjamapapje appel-peer. En er zijn dus ook wel een periodes geweest dat het vaker gegeven werd als 2 keer daags. En dat is niet erg. De oudste is zo magertjes als maar zijn kan, dus daar had het helaas ook geen invloed op;)

Edit: bij ons heeft het weigeren van melk waarschijnlijk een andere reden, omdat beiden kids het hebben.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Parel za 1 sep 2012 - 0:09

Pyamapapje kan wel verstoppend werken, dus ik zou idd pruimen geven als fruit Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Aimee za 1 sep 2012 - 0:10

Haha ik lees nu terug wat ik getypt heb, en het is best een bijzondere zin geworden Laughing
Ik begrijp dat het een advies is, maar ik wil zelf eigenlijk ook niet dat hij er aan went dat hij het elke keer krijgt. Ik denk dat hij nu niet graag wil drinken omdat zijn tandjes zeer doen. Dat pyjamapapje vind hij zo lekker (zal wel flink zoet zijn), dat hij de pijn voor lief neemt denk ik Wink Als hij twee goede flessen per dag drinkt, af en toe gewoon wat kleine slokjes aan de borst, en wat fruit, komt het denk ik wel even goed met het vocht dat hij binnen moet krijgen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn za 1 sep 2012 - 0:14

Aimee schreef:Haha ik lees nu terug wat ik getypt heb, en het is best een bijzondere zin geworden Laughing
Ik begrijp dat het een advies is, maar ik wil zelf eigenlijk ook niet dat hij er aan went dat hij het elke keer krijgt. Ik denk dat hij nu niet graag wil drinken omdat zijn tandjes zeer doen. Dat pyjamapapje vind hij zo lekker (zal wel flink zoet zijn), dat hij de pijn voor lief neemt denk ik Wink Als hij twee goede flessen per dag drinkt, af en toe gewoon wat kleine slokjes aan de borst, en wat fruit, komt het denk ik wel even goed met het vocht dat hij binnen moet krijgen.

Ja dat klopt! Pyjamapapje is heerlijk hahaha:lol:

Bij jou weigert hij natuurlijk nu pas. Mijn kindje weigert standaardMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 1371890812 Ook al gaat het nu weer de goede kant op. Alleen geen melk (ondanks dat het eigenlijk 'moet') Met tandjes eten ze hier liever van de lepel. Hier prikken ze ook al een paar weken, zielig dan he! Wat ik weleens deed was half uurtje voor het drinken dentidox smeren en daarna drinken, ging vaak redelijk! En denk maar zo, over een paar weken bedenkt hij wel weer een ander probleem;)
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Happydobby za 1 sep 2012 - 5:37

kant en klare pyamapap vloog er hier altijd in als zoete koek Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Aimee za 1 sep 2012 - 9:20

Happydobby schreef:kant en klare pyamapap vloog er hier altijd in als zoete koek Very Happy

Ik heb zo'n pak poeder en maak het klaar met borstvoeding, maar hier gaat het er ook goed in! Very Happy Normaal drinkt hij max 150cc uit een fles, vanavond heeft hij 220 cc pap gedronken bij mijn vriend :O Nouja ben al lang blij dat er iets in is gegaan, want verder heeft hij alle voedingen en flessen geweigerd, buiten de fles van 11.00

Ik kijk het morgen nog even aan, en anders maandag maar naar de huisarts
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie za 1 sep 2012 - 9:41

Die pyamapap hebben wij ook wel eens geprobeerd, ze vond het heel lekker maar het gedeelte van 'grote kans dat je kindje de hele nacht doorslaapt' ging bij ons toen niet op. Vervelend Aimee, gelukkig kunnen die dingen zomaar ineens ook weer helemaal voorbij zijn.

Hier zag ik vandaag weer een tandje doorkomen (de tweede), ze was vandaag gewoon vrolijk maar ik heb er net een half uur bij gezeten om over haar hoofdje aaien voordat ze wilde gaan slapen.

Floor, zijn dat nu nog steeds de naweeen van die avond dat hij uit logeren was? Ik hoop zo dat het binnenkort wat beter wordt!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Floor za 1 sep 2012 - 19:04

Nee nu niet meer, het werd wat beter (lees 3 dagen, 6 uurtjes slapen) maar nu is het weer mis omdat we denken dat hij weer een tand/kies krijgt, geen idee welke dag maar hij was in elk geval zo aan het huilen dat het klonk alsof hij echt pijn had.
Vannacht ging het gelukkig wel beter. Hij lag er om 19.45u in (ik een uur later Wink ) en hij sliep tot vanmorgen 7.30 Very Happy Heb ik eindelijk ook wat slaap gehad, niet dat ik nu al die nachten die ik gemist heb al bij heb geslapen maar ik voel me vandaag wel iets beter dan gisteren
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  mickey za 1 sep 2012 - 20:19

Hey meiden

Ik kom ook nog eens om de hoek gluren Embarassed
Hier gaat alles lekker zijn gangetje. F ontwikkelt zich als een speer. Gaat zelf zitten, tijgert de hele kamer door en zwaait sinds een paar dagen heel bewust I love you Als wij "dag dag" zeggen, gaat zijn handje omhoog en dan zwaait hij. En soms zegt hij er ook "da" bij Very Happy
Verder zijn we gister voor het eerst gaan fietsen. In eerste instantie wist hij niet zo goed wat hij ervan moest vinden, maar na een minuut of 10 kwam hij los en was hij aan't vertellen en zingen.
F was vanmorgen alweer om 7.30 wakker, viel ff tegen want de afgelopen week was het steeds rond een uur of 9 dat hij wakker werd. Maar nee... in het weekend vindt hij 7.30 wel een mooi tijdstip... En nu is hij alweer mopperig aan't worden, dus ik denk dat ik hem dalijk maar weer naar bed breng. We gaan vandaag naar de dierentuin, dus hebben een drukke dag voor de boeg Wink Rond 12.00 komen vrienden naar ons, en dan gaan we samen daarheen. De dierentuin ligt op een minuutje of 10 afstand, dus we zijn er zo.

@Aimee: hopelijk is het een zeeeeer kort-durende fase en drinkt hij vandaag wel weer lekker zijn flesjes leeg.
@Floor: wat een goede nacht van hem!! Hopelijk heeft hij de smaak nu te pakken Wink
@De rest: sorry... weet het niet meer Embarassed
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 22:01

goedemorgen!!

Hier een lekker weekendje gehad! J.ace heeft alleen weer koorts vanmorgen al 38.9 en net 38,6.... aan tandjes kan het geloof ik niet meer liggen. Zijn voortanden zijn door en zie verder niets.
Vanmiddag mogen we naar Nijmegen... ik ben zo benieuwd! Hoop zo dat we dan eindelijk te horen krijgen dat hij geopereerd gaat worden. Zijn oren blijven echt een probleem en daar baal ik van.

M.erle is gezellig al de hele ochtend in haar uppie aan het spelen... zo schattig. (dat kon ze 6 maanden geleden echt niet, dan moest ik altijd mee spelen ofzo)

@ parel, J.ace zit in 74-80 ligt een beetje aan het merk.
krijgt ze uggs.. haha!! dan niet in de plassen laten stampen he Wink

hoe is het buitenfeest gegaan?

Bij ons is bij de meiden de box weg gegaan net na hun verjaardag. De meiden lagen er nooit in. J.ace nu ook niet alleen soms om zijn fles te drinken.

@ aimee, wat klote dat je het steeds vervelender vind om te gaan werken.... en dan voornamelijk je kleintje achter te laten.

is je kleine al opgeknapt???

@ floor, jij hebt ook een mooie nacht gehad! (soms ook wel echt nodig he)

@ micky, gezellige dag gehad gister in de dierentuin?

@ tuinstoel, J.ace vind alles leuk vooral als er geluid uit komt.. :-)

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 2 sep 2012 - 22:14

Wat vervelend dat zijn oren zo'n probleem blijven, hopelijk wordt hij snel geholpen.
Vannacht was weer rampzalig, vanmorgen heb ik mijn man eruit laten gaan omdat ik nog een uurtje wou slapen voordat ik bij de tandarts moest zijn (moest weer vanalles laten boren).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 2 sep 2012 - 22:59

Beegee, balen zeg van zijn oren!
Ben benieuwd wat ze zeggen! Weten ze al wat ze met die cyste op zijn hoofd gaan doen?

Natuurlijk krijgt mini me Uggs! Mama loopt er ook alleen maar op!
En voor in de plassen te stampen hebben we beiden kaplaarzen haha

Het buitenfeest ging wel goed! Ze had geslapen van 6 tot half 8, daarna is ze meegegaan en wakker gebleven tot half 11, toen zijn we naar huis gegaan en heeft ze geslapen tot de volgende morgen half 9.

L. krijgt ook 3 tanden tegelijk bovenin! Ze had net op mijn werk 38.8 (alleen maar bij mij zijn, zo niet handig op je werk haha), dus heb een collega mijn dienst over laten nemen (moest maar tot 13) en naar huis gegaan. Hier thuis had ze al 39.5 ... Dat is de hoogste koorts die ze ooit heeft gehad, dus ik hou het goed in de gaten! Ze had op de creche al 2 uur geslapen, en nu ligt ze ook alweer een 3 kwartier. Gelukkig ben ik morgen vrij, en mijn vriend woensdag, dan kan ze bijslapen.

Floor, wat ontzettend vervelend toch dat slaapprobleem steeds!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 0:29

@ parel, de cyste wordt als het goed is gewoon verwijderd. we maken ons meer zorgen om de aardbeienvlek.. maar goed ik ga er vanuit dat we straks precies weten hoe of wat....
haha kaplaarsjes, ook in stijl neem ik aan Laughing

@ floor, ohh jemig zeg... wat klote zo die nachten.

Zo wij rijden zo richting Nijmegen... naja over 20 minuutjes.. begin lichtelijk zenuwachtig te worden.

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 3 sep 2012 - 0:32

succes! hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Niet te zenuwachtig zijn.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel ma 3 sep 2012 - 0:53

BeeGee schreef:@ parel, de cyste wordt als het goed is gewoon verwijderd. we maken ons meer zorgen om de aardbeienvlek.. maar goed ik ga er vanuit dat we straks precies weten hoe of wat....
haha kaplaarsjes, ook in stijl neem ik aan Laughing

@ floor, ohh jemig zeg... wat klote zo die nachten.

Zo wij rijden zo richting Nijmegen... naja over 20 minuutjes.. begin lichtelijk zenuwachtig te worden.

Simpel lakzwart, die kaplaarzen van mama! Matched overal bij! Die van Lo zijn wit met bloemetjes geloof ik!

Heel veel succes! Toitoitoi!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 3 sep 2012 - 1:39

Veel succes beegee!

Floor, wat rot zeg die nachten, lijkt me echt vreselijk lastig zo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Floor di 4 sep 2012 - 19:09

Dames ik heb even een andere vraag (eens een keer wat anders dan m'n gezeur over dat hij niet slaapt :P )
Na het avondeten, wat geven jullie als toetje?
Hij heeft al diverse dingen op: yoghurt, kwark, vla en eergisteren een potje van olvarit met yoghurt maar hij spuugt bij alles. Hij kan er echt niet tegen. Hij eet het met veel smaak op en vind het lekker (tenminste die van olvarit dan) maar een 10 minuten ofzo na het eten begint hij met spugen en dat gaat dan een uurtje of 3 door. Hij blijft telkens spugen tot uiteindelijk ook z'n avondeten eruit komt. Schiet niet echt op dus.
dus wat geven jullie als toetje?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda di 4 sep 2012 - 19:18

Floor, hebben jullie al eens aan een allergie gedacht?
Hier kwam het vreselijk slechte slapen en zoveel spugen door een allergie. Ik lees hier verder nooit mee, dus misschien heb je het er al eens over gehad.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Aimee di 4 sep 2012 - 20:25

Wat Linda schrijft dacht ik ook meteen toen ik je verhaal las, Floor! Heeft hij geen lactose intolerantie ofzo? Als dat nog niet getest is, zou ik toch eens overleggen met een KA.
En je kan als toetje natuurlijk ook gewoon fruit geven. Of geen toetje, het is ook geen verplichting Wink

Sinds vanmorgen tijgert Luuk ook vooruit de hele kamer door! ZO'n mooi gezicht: hij gaat eerst in kruiphouding zitten (als; klaar voor de start...) en laat zich dan op zijn buik vallen en tijgert vooruit Laughing Zal straks is kijken of ik een filmpje kan uploaden op youtube. Eerst eens even mijn huiskamer echt baby-proof maken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose di 4 sep 2012 - 21:03

floor.he wat jammer dat hij steeds spuugt na toetje wat de andere meiden ookal zeggen is het niet een allergie ?wij geven A altijd na eten wel een toetje danootje,vla,yogert

Vandaag lekker vrij en vriendlief ook lekker gezellig.straks even lekker te fietsen als het droog blijft hihi A begint probeert nu ook steeds ergs op de klimmen maar ze k rijgt haar knie nog niet zo hoog zo mooi om te zien Hihi
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: