Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik verveel me!

+10
Bolleke
Cherique
IndianRose
Lady4
Mamsie
Sarah1985
_DoI
Coccinelle
mzcharlotte
Zwerver
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik verveel me! Empty Ik verveel me!

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:23

Iemand nog wat leuks te melden?
Ik merk dat ik weer energie krijg en dat kan ik niet kwijt. Begin ondertussen gek te worden om thuis te zitten, maar weg gaan kan ook niet Sad.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik verveel me! Empty Re: Ik verveel me!

Bericht  Zwerver za 27 nov 2010 - 7:26

Duik de kroeg in! Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mzcharlotte za 27 nov 2010 - 7:26

Ik verveel me ook. Maar ik heb het juist andersom. Ik zou graag wat willen ondernemen, maar ik heb er geen energie voor.

Ik ben vandaag wel naar slot Loevestein geweest met mijn mentorkindjes. Het is geweldig om te merken dat ze musea e.d. nu interessant beginnen te vinden!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:28

wc-eend schreef:Duik de kroeg in! Very Happy

Ik zou wel willen, maar gaat niet!

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 7:29

Ik heb net lasagne gemaakt en zit nu lekker met een wijntje op de bank. Verder heb ik ook niet veel te melden want ik ben de laatste weken ook meer thuis als weg. Over een weekje weer aan het werk! Ben er nu wel aan toe om er weer even tussenuit te zijn.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:31

Kun je geen foto's inplakken?
Of een digitaal album maken?

Is je vriend ook thuis of ben je alleen met de kindjes?

Ik zit er over te denken om vanavond rode wijn te proeven.
Mijn man heeft 6 flessen mee genomen en "vroegah" lustte ik het niet.
Vanavond misshcien maar weer een keertje proberen...
Ok, lekker onzinnig haha.

Gast
Gast

Bericht  _DoI za 27 nov 2010 - 7:32

Ik verveel me ook. Ik denk dat ik straks een film ga kijken, maar nu heb ik daar nog geen zin in :P
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:32

Ik heb ook een fles rode wijn open getrokken, en heb nu VH1 aan staan, wel leuk allemaal goede nummers uit de 90's smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:34

Ik verveel me ook een beetje. Heb Eredivisie Live aan staan, maar tot nu toe is het nog niet veel. De wedstrijd van zometeen ben ik wel benieuwd naar.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:35

Hazeltje schreef:Kun je geen foto's inplakken?

Hahaha ik zit ook aan de rode wijn heerlijk, dat moet je inderdaad ook leren drinken. Het nadeel alleen is met rode wijn dat je hem sneller voelt hangen smile

En mijn vriend is ook thuis, Lise is bij mijn moeder, Amé slaapt en Mas is de boel aan het verbouwen in huis stoelen verschuiven en dat soort dingen :P

Ik merk gewoon dat ik weer even weg moet, de muren beginnen op me af te komen, even weer gewoon Brenda zijn ipv alleen maar mama, want meer ben ik niet op het moment!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 za 27 nov 2010 - 7:35

Ik verveel me ook, man is naar qlimax toe. Heel fijn de buurman heeft een feestje, en ze steken vuurwerk af, net hoorde ik een knal in huis :shock:
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 7:36

6 verschillende flessen om uit te proberen? Lekker! Ik vind rode wijn lekker, zeker als het buiten kouder begint te worden. In de zomer heb ik liever een koud biertje of rosé.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:38

Coccinelle schreef:

6 verschillende flessen om uit te proberen? Lekker! Ik vind rode wijn lekker, zeker als het buiten kouder begint te worden. In de zomer heb ik liever een koud biertje of rosé.

Dat heb ik ook inderdaad, in de zomer hoef ik echt geen rode wijn, maar met dit weer! Heerlijk (oké en bij gebrek aan droge witte) ik was ook benieuwd of ie nog wel lekker was, want hij ligt al bijna 2 jaar in de kast, maar smaakt nog best!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:42

Ja, ik snap dat je ook wel weer gewoon eventjes jezelf wilt zijn en niet alleen maar mama.
Valt het je zwaar om nu 3 kinderen te hebben? Zijn Lise en Mas helemaal gewend?

Ik ga het vanavond maar gewoon wagen met die rode wijn haha.
Heb al in geen maanden meer alcohol gedronken dus hoop niet dat ik meteen op mijn kop sta!

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 27 nov 2010 - 7:43

Doedell, I know how you feel. Gewoon weer even de deur uit kunnen en even jezelf zijn.

Verder niet veel te melden behalve dat we net een nieuwe auto gekocht hebben voor mij! Woensdag gaan we hem ophalen.
Jeej!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 7:46

Haha, achja sommige wijnen schijnen met de jaren zelfs nog beter te worden. Mijn vriend is 'te leuk om waar te zijn' aan het kijken op nederland 3, best een leuk programma.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Lady4 za 27 nov 2010 - 7:49

Vervelend dat onrustige gevoel dat je weg wilt, wanneer er geen mogelijkheid toe is.. Je vriend is thuis, is het echt niet mogelijk dat jij even met iemand naar de kroeg gaat of gaat stappen?

Superleuk stukje in de Yes trouwens! Vond het wel jammer dat je Lise alleen van de achterkant ziet, of heb je dat zelf zo besloten?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 7:49

Leuk Mamsie! Wat voor een? Had je al een eigen auto?

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:50

Hazeltje schreef:Ja, ik snap dat je ook wel weer gewoon eventjes jezelf wilt zijn en niet alleen maar mama.

Heb al in geen maanden meer alcohol gedronken dus hoop niet dat ik meteen op mijn kop sta!

Mwah zwaar? Neuh! Ja nu met alle voedingen kolven is het niet leuk moet ik eerlijk zeggen, ik ben ook al aardig aan het afbouwen daarmee want het wordt gewoon teveel. Ik baal er van, maar ik moet een keuze maken ook tegenover de andere kindjes. Ik probeer iig nog 3 borstvoedingen te geven per dag dat is waar ik straks op uit wil komen ongeveer. Ik vond het wel moeilijk om die keuze te maken, maar het moet voor jezelf ook haalbaar zijn en leuk blijven. En Lise en Mas wil ik ook niet minder aandacht geven, want deze periode is gewoon al k.l.o.t.e.

Dit is mijn 2e avond dat ik wat drink, dus ben benieuwd wat het gaat doen smile Ik merk wel dat ik relaxed ben na 2 glazen :P
Dus autorijden mag ik dan ook echt al niet meer, maar goed.

Gast
Gast

Bericht  IndianRose za 27 nov 2010 - 7:50

Ik verveel me ook, ik ben nog steeds ziek en begin het aardig zat te worden om alleen maar thuis te zitten en niks te kunnen. Vriendlief is net de deur uit naar een verjaardag. Voor mij wordt het een rtl4 avondje!

Rode wijn vind ik ook erg lekker! Alleen wordt ik er zo duf van! Dus op een feestje bestel ik maar droge witte!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213

Bericht  Cherique za 27 nov 2010 - 7:51

Ik verveel me ook op dit moment. We hebben wel een film gehuurd en gaan die kijken zodra hij klaar is met de kasten te verbouwen, aangezien alles wat ik nodig heb altijd bovenin staat en ik daar dan niet bij kan Laughing dat is niet zo handig, hahaha

@Mamsie: wat leuk! Heerlijk een eigen auto! Wat voor eentje hebben jullie gekocht voor jou? Hoe is het met de kleine?
@Doedell: het geldt toch voor wijn: hoe ouder hoe beter? Mijn oma heeft een wijnkelder en daar staat echt heel wat aan wijnen die al heel erg oud zijn! (zijzelf is nu 88) Anders moet ze die binnenkort maar doorspoelen Wink
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:53

Lady4 schreef:Vervelend dat onrustige gevoel dat je weg wilt, wanneer er geen mogelijkheid toe is.. Je vriend is thuis, is het echt niet mogelijk dat jij even met iemand naar de kroeg gaat of gaat stappen?

Superleuk stukje in de Yes trouwens! Vond het wel jammer dat je Lise alleen van de achterkant ziet, of heb je dat zelf zo besloten?

Nee dat hebben ze zelf uitgezocht, helaas inderdaad. Ik ga proberen om nog wat foto's te krijgen van ze.

Nou ja ik wil wel stappen of de kroeg in, maar ik heb ook al wijn gedronken en ik stap niet in de auto als ik gedronken heb. Ik heb veel gedaan wat God verboden heeft, maar dat doe ik niet. En vrienden waar we wel weg mee gingen zijn op verjaardag in Brabant, dus ik heb een poging gedaan.
Ik zei al, gewoon even lekker Amsterdam in, borrel, even dansen, gek doen en onder de mensen komen met slap ouweh oer praat. Heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 27 nov 2010 - 7:56

Doedell schreef:
Lady4 schreef:Vervelend dat onrustige gevoel dat je weg wilt, wanneer er geen mogelijkheid toe is.. Je vriend is thuis, is het echt niet mogelijk dat jij even met iemand naar de kroeg gaat of gaat stappen?

Nee dat hebben ze zelf uitgezocht, helaas inderdaad. Ik ga proberen om nog wat foto's te krijgen van ze.

Nou ja ik wil wel stappen of de kroeg in, maar ik heb ook al wijn gedronken en ik stap niet in de auto als ik gedronken heb. Ik heb veel gedaan wat God verboden heeft, maar dat doe ik niet. En vrienden waar we wel weg mee gingen zijn op verjaardag in Brabant, dus ik heb een poging gedaan.
Ik zei al, gewoon even lekker Amsterdam in, borrel, even dansen, gek doen en onder de mensen komen met slap ouweh oer praat. Heerlijk!
Ik had even geblockt dat je al gedronken hebt.. drunken Hopelijk kun je binnenkort weer eens even lekker een avondje op stap.

Heb je ook nog nieuwe foto's van Amé? (blijf het zo'n mooie naam vinden)
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:58

Ik verveel me ook!
Ben mijn vriend aan het stimuleren om vanavond mee naar de kroeg te gaan.
Is 70's-80's party, dus lijkt me wel leuk!
Ben alleen nog een beetje gaar van afgelopen nacht.. Rolling Eyes
Nu ff Ushi en Loesie kijken.
Dan make-uppen en als ie niet mee gaat ga ik alleen, Hollé! cheers

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 8:03

Doedell schreef:
Hazeltje schreef:Ja, ik snap dat je ook wel weer gewoon eventjes jezelf wilt zijn en niet alleen maar mama.

Mwah zwaar? Neuh! Ja nu met alle voedingen kolven is het niet leuk moet ik eerlijk zeggen, ik ben ook al aardig aan het afbouwen daarmee want het wordt gewoon teveel. Ik baal er van, maar ik moet een keuze maken ook tegenover de andere kindjes. Ik probeer iig nog 3 borstvoedingen te geven per dag dat is waar ik straks op uit wil komen ongeveer. Ik vond het wel moeilijk om die keuze te maken, maar het moet voor jezelf ook haalbaar zijn en leuk blijven. En Lise en Mas wil ik ook niet minder aandacht geven, want deze periode is gewoon al k.l.o.t.e.

Dit is mijn 2e avond dat ik wat drink, dus ben benieuwd wat het gaat doen smile Ik merk wel dat ik relaxed ben na 2 glazen :P
Dus autorijden mag ik dan ook echt al niet meer, maar goed.

Ik kolf ook alle voedingen. Ik kolf nu op een dag precies wat ze drinkt, dat zal over een paar weken ook niet meer zijn denk ik. Gelukkig heb ik nog een aardige voorraad in de vriezer liggen dus als ik straks te weinig kolf kan ik langzaam aan fles en bv gaan combineren. Helemaal stoppen met bv wil ik nog niet want daarvoor gaat het kolven te goed. Misschien kan ik mn productie weer verhogen door meer te gaan kolven maar ik weet niet of ik dat zie zitten als ik weer aan het werk ga.. Het moet idd wel leuk blijven, en met 3 kids is het helemaal een opgave.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende