Ik verveel me
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Ik verveel me
Ik ook. Ik had gepland veel in te pakken en weg te brengen vandaag, maar ik denk steeds dat het volgende week ook wel kan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb overdag wel veel gedaan. Maar ik vind nu niks leuk op tv, niemand leuks is online op Facebook. Zit eigenlijk te wachten tot het bedtijd is... Sneu hè? Haha
Gast- Gast
Ik ben wel begonnen met inpakken en heb toen alles weer teruggezet omdat ik geen zin had. Zo stom dat ik me nu dood zit te vervelen terwijl ik 1000 dingen te doen heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bleugh, ik verveel me ook. Zit maar een beetje te surfen en heb de tv aan staan. Maar er is ook niet veel boeiends op...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Zo herkenbaar!
Vriend zit bij zijn broer de champions league finale te kijken, kindjes liggen op bed en ik zit maar heen en weer te zappen.
Dacht een film te huren, maar kan ook geen leuke film vinden, dus dat gaat ook al over. Bah bah bah!
Er ligt nog wel een leuk haakwerkje naast me, maar ik heb zweethanden (altijd in de zomer) dus dat haakt ook niet echt lekker.
Vriend zit bij zijn broer de champions league finale te kijken, kindjes liggen op bed en ik zit maar heen en weer te zappen.
Dacht een film te huren, maar kan ook geen leuke film vinden, dus dat gaat ook al over. Bah bah bah!
Er ligt nog wel een leuk haakwerkje naast me, maar ik heb zweethanden (altijd in de zomer) dus dat haakt ook niet echt lekker.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde graag de nieuwe kast van H. verder af maken maar ik stond vanmorgen met enorme rugpijn op dus dat gaat niet.
Mijn man is de CL aan het kijken en ik was net leuke spelletjes aan het spelen op facebook maar dan slaat de laptop op hol en valt ie uit....
Mijn man is de CL aan het kijken en ik was net leuke spelletjes aan het spelen op facebook maar dan slaat de laptop op hol en valt ie uit....
Gast- Gast
Er ligt hier nog een breiwerkje en een boek, maar daar heb ik geen zin in.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik verveel me!
» Ik verveel me.
» Ik verveel me
» Ik verveel me: invullijstje eten
» Ik verveel me: invullijstje random
» Ik verveel me.
» Ik verveel me
» Ik verveel me: invullijstje eten
» Ik verveel me: invullijstje random
Pagina 1 van 1