Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe nu verder? (Haarkleur)

+13
Ibbeltje
Zwerver
Mamsie
Aziraphale
Sugarfall
loura
Gympie
TukTuk
Marin
Blond
Rush
Rose
Lavendel
17 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Rose vr 3 aug 2012 - 3:06

Ik heb vanmiddag de high lights van de Hema gebruikt en ook ik ben er zeer over te spreken!
Mijn haar was donkerbruin en de high lights zijn na 25/30 minuten mooi caramel geworden.
Officieel stond voor donkerbruin 40/50 minuten maar omdat ik het niet blond maar caramel wou hebben heb ik het eerder uitgespoeld.

En dat voor 5,95!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 3:14

Maura schreef:
Alles heeft een positief punt, wat zou Carrie trots op me zijn. Ik ben van mijn geloof afgevallen. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 1578173417

Ik zat net dit topic rustig door te lezen met de intentie daarna te plaatsen om te zeggen dat ik trots op je ben Very Happy

IK BEN TROTS OP JE!!! Ga zo door hoor, en niet stiekem zwart erin gooien omdat je nu even niet weet met welke kleur je het bij kunt kleuren he! Je bent al zover gekomen smile Ik ben echt trots op je Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 5:07

Kennelijk staat dit topic tussen mijn favorieten. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 394967

Maar wees gerust, Carrie, nooit meer zwart. Zelfs niet meer uit gemakzucht. Vind mezelf veel leuker met deze kleur. Lichter gaan vind ik nog eng, maar donkerder gaat het nooit meer wodren. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 281626781

Och, de aanhouder wint. En ik snap niet waarom ik het niet veel eerder heb gedaan. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 5:26

Kleurnummer 7 met een beetje goud als je het zo warm van kleur wilt houden. Eerst je uitgroei inzetten, 20 minuten laten inwerken en dan de laatste 10 minuten doormasseren in je lengte en punten. Nummer 8 is lichter dan dat het nu is en highlights door al die verschillende kleuren (beetje met een groenige en oranjeachtige gloed als ik het goed zie) lijkt me ook niet echt mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 5:43

Dank je, Forumster.

Het was moeilijk om het goed te krijgen. Daarom hebben ze verschillende tinten van 7 gebruikt. De kleur op zichzelf was niet te definieren. De gloed van groen was me niet opgevallen, oranje had ik al gezien. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 394967 Wat ik van de pakjes van de winkel weet is dat het altijd één tint lichter kan. Maar dat durf ik dus echt nog niet aan. Ik ga dus nog maar weer naar de kapperswinkel hier beneden en een 7 halen, ook al willen ze me continu aan de Coupe Soleil hebben.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 6 aug 2012 - 6:09

Deze week bij de DA, 2 verpakkingen L'oreal haarverf voor 20 euro. 7.3 is van zowel Excellence en Preference erg mooi (op de verpakking). Heb je meteen een pakje voor over 6 tot 8 weken smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 8:38

Vergeet ik alsnog te reageren. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 394967

Ik ga woensdag even naar de DA. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 6:45

Vanmiddag ben ik bij de DA drogist geweest, met als doel de aangeraden kleur te halen van het merk dat ook aangeraden werd. Dat liep toch even anders. Want beide medewerkers, ze hebben me met twee man sterk geholpen, haha, vonden mijn kleur toch nog te donker voor de nr. 7 van L'oreal.

Deze is het uiteindelijk geworden;

Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 IMG-20120808-WA0002

Licht goudbruin.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:02

Spannend! Wanneer ga je het kleuren? Plaats je dan weer een foto? Ben benieuwd of het de goede kleur is, maar alles beter dan zwart. Deze kleur zal je vast ook heel erg mooi staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:06

Een 5 is echt veel donkerder dan dat je nu hebt en pakjes uit de winkel vallen ook nog donkerder uit dan professionele verf dus dit gaat behoorlijk donkerder worden dan dat je nu hebt. Sowieso vind ik het vreemd dat je haar donkerder is dan een 7 aangezien ze de vorige keer verschillende 7 tinten gebruikt hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:15

Forumster schreef:Een 5 is echt veel donkerder dan dat je nu hebt en pakjes uit de winkel vallen ook nog donkerder uit dan professionele verf dus dit gaat behoorlijk donkerder worden dan dat je nu hebt. Sowieso vind ik het vreemd dat je haar donkerder is dan een 7 aangezien ze de vorige keer verschillende 7 tinten gebruikt hebben.

Ja, maar de zeventinten van de kapper, zijn toch niet gelijk aan nummer zeven van L'oreal?

Zoals ik het van de kapper heb gehoord hebben ze verschillende bruintinten gebruikt. En het eindresultaat/kleur mocht geen naam hebben. Het was zo ongeveer middenbruin met een goudtint erin. Vandaar ook dat ik het zo moeilijk vond om verder te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:16

Carrie schreef:Spannend! Wanneer ga je het kleuren? Plaats je dan weer een foto? Ben benieuwd of het de goede kleur is, maar alles beter dan zwart. Deze kleur zal je vast ook heel erg mooi staan.

Ik ben het aan het uitstellen. Durf niet zo heel erg goed. Bang dat ik het verpruts. Heb het natuurlijk altijd zelf geverfd, maar dat was altijd zwart. Erin, laten trekken, eruit. Hier moet ik even bij nadenken. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:22

Een kleurhoogte 7 is bij alle soorten verf gelijk alleen vallen die home made pakjes vaak een tint donkerder uit. 5 is dus echt 2 volle tinten donkerder. Ik vind het eerlijk gezegd een slecht advies. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:23

Forumster schreef:Een kleurhoogte 7 is bij alle soorten verf gelijk alleen vallen die home made pakjes vaak een tint donkerder uit. 5 is dus echt 2 volle tinten donkerder. Ik vind het eerlijk gezegd een slecht advies. Neutral

Hmmz, nu maak je me aan het twijfelen. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 1270000679

Gelukkig was de verf in de aanbieding, zoals op de verpakking te zien is... Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 394967 Ik twijfel nog even verder.... Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:24

Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:25

Gewoon gaan ruilen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:27

Reva schreef:Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?

Dat is wat ik heel erg zeker weet.

Want ik knip mijn haar er niet af, geef vervolgens 70 euro uit om het een beetje fatsoenlijk op kleur te krijgen, open geen topic, om vervolgens naar de kapperswinkel te gaan, naar de Op=Op, te blijven twijfelen, om vervolgens op aanraden van Chance naar de DA te gaan, daadwerkelijk bij de 7 te hebben gekeken, hulp gevraagd van een verkoopster, die het ook niet zeker wist en haar collega om hulp vroeg, die mij deze aanraadde, puur en alleen omdat? Waarom? Ik mijn haar graag verpruts, omdat geld mij niets zegt?

Edit: Heb voor een goed advies zelfs mijn haar compleet laten oplossen, zonder teveel 'troep' erin. Zodat ze konden zien wat de kleur nu is. Dan ga ik niet zelf in een schap lopen rommelen. Omdat ik juist niet terug wil naar iets wat ik voorheen heb gehad.

Laatst aangepast door Maura op wo 8 aug 2012 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:27

Reva schreef:Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?
De meiden die dit als advies geven zijn waarschijnlijk ook niets meer dan thuis klussers. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:37

Heb nog even twee foto's gemaakt.

Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 20120808_203131

Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 20120808_203108

De één heeft duidelijk last van de flits.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:42

Tip: maak dit soort foto's in daglicht, datgene wat je ziet als je overdag je gordijnen opent. Gaat een stuk makkelijker en als je je dag hebt nog scherp ook. Dan kunnen we iets zien van de kleur. In kunstlicht ben ik soms bassie oranje op foto's, in buitenlicht blond.

En wat betreft je monoloog: Ah nerd ik dacht idd dat het kwam doordat geld je niets zegt. Thanks voor de opheldering!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:47

Haha, in mijn hoofd klinkt het altijd beter. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 394967

Dit zijn trouwens een paar foto's in het daglicht.

Laatst aangepast door Maura op do 9 aug 2012 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 8 aug 2012 - 7:48

Forumster schreef:
De meiden die dit als advies geven zijn waarschijnlijk ook niets meer dan thuis klussers. Hoe nu verder? (Haarkleur) - Pagina 2 827601

Dat denk ik ook, een aantal jaar geleden ook eens zoiets gevraagd in een winkel, volgens haar betekende ''lang houdbaar'' dat de spullen die erin zaten om mee te verven lang houdbaar zijn.......... Toen ben ik afgehaakt.

Ik ben benieuwd naar het resultaat Maura!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:56

Morgen buiten gaan staan en een normale foto van jezelf maken, niet zo'n vage close-up.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 8 aug 2012 - 8:00

Maura, echt waar, ga niet dit pakje gebruiken. Ik verfde mijn haar vorig jaar met kleur 5 en het werd bijna zwart! Dat wil je nu juist niet. Wat Forumster al zegt, pakjes uit de winkel vallen vaak wat donkerder uit.

Het zou echt zonde zijn als je nu weer zo donker werd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 8:33

Ik volg zeker jullie advies op. Want ik wil absoluut niet weer naar het donkere toe. Daar heb ik mijn haar niet voor niets laten afknippen en niet uren voor in de stoel van de kapper gezeten, om het met één zelfkleuring weer naar de maan te helpen. Dat zou echt zonde zijn.

Forumster; Ga morgen even kijken hoe ik goede foto's kan maken. Ik heb even niemand in de buurt die het van een afstand kan doen. Dus het blijven van die close-ups.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: