Hoe nu verder? (Haarkleur)
+13
Ibbeltje
Zwerver
Mamsie
Aziraphale
Sugarfall
loura
Gympie
TukTuk
Marin
Blond
Rush
Rose
Lavendel
17 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)
Ik heb vanmiddag de high lights van de Hema gebruikt en ook ik ben er zeer over te spreken!
Mijn haar was donkerbruin en de high lights zijn na 25/30 minuten mooi caramel geworden.
Officieel stond voor donkerbruin 40/50 minuten maar omdat ik het niet blond maar caramel wou hebben heb ik het eerder uitgespoeld.
En dat voor 5,95!
Mijn haar was donkerbruin en de high lights zijn na 25/30 minuten mooi caramel geworden.
Officieel stond voor donkerbruin 40/50 minuten maar omdat ik het niet blond maar caramel wou hebben heb ik het eerder uitgespoeld.
En dat voor 5,95!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Maura schreef:
Alles heeft een positief punt, wat zou Carrie trots op me zijn. Ik ben van mijn geloof afgevallen.
Ik zat net dit topic rustig door te lezen met de intentie daarna te plaatsen om te zeggen dat ik trots op je ben
IK BEN TROTS OP JE!!! Ga zo door hoor, en niet stiekem zwart erin gooien omdat je nu even niet weet met welke kleur je het bij kunt kleuren he! Je bent al zover gekomen Ik ben echt trots op je
Gast- Gast
Kennelijk staat dit topic tussen mijn favorieten.
Maar wees gerust, Carrie, nooit meer zwart. Zelfs niet meer uit gemakzucht. Vind mezelf veel leuker met deze kleur. Lichter gaan vind ik nog eng, maar donkerder gaat het nooit meer wodren.
Och, de aanhouder wint. En ik snap niet waarom ik het niet veel eerder heb gedaan.
Maar wees gerust, Carrie, nooit meer zwart. Zelfs niet meer uit gemakzucht. Vind mezelf veel leuker met deze kleur. Lichter gaan vind ik nog eng, maar donkerder gaat het nooit meer wodren.
Och, de aanhouder wint. En ik snap niet waarom ik het niet veel eerder heb gedaan.
Gast- Gast
Kleurnummer 7 met een beetje goud als je het zo warm van kleur wilt houden. Eerst je uitgroei inzetten, 20 minuten laten inwerken en dan de laatste 10 minuten doormasseren in je lengte en punten. Nummer 8 is lichter dan dat het nu is en highlights door al die verschillende kleuren (beetje met een groenige en oranjeachtige gloed als ik het goed zie) lijkt me ook niet echt mooi.
Gast- Gast
Dank je, Forumster.
Het was moeilijk om het goed te krijgen. Daarom hebben ze verschillende tinten van 7 gebruikt. De kleur op zichzelf was niet te definieren. De gloed van groen was me niet opgevallen, oranje had ik al gezien. Wat ik van de pakjes van de winkel weet is dat het altijd één tint lichter kan. Maar dat durf ik dus echt nog niet aan. Ik ga dus nog maar weer naar de kapperswinkel hier beneden en een 7 halen, ook al willen ze me continu aan de Coupe Soleil hebben.
Het was moeilijk om het goed te krijgen. Daarom hebben ze verschillende tinten van 7 gebruikt. De kleur op zichzelf was niet te definieren. De gloed van groen was me niet opgevallen, oranje had ik al gezien. Wat ik van de pakjes van de winkel weet is dat het altijd één tint lichter kan. Maar dat durf ik dus echt nog niet aan. Ik ga dus nog maar weer naar de kapperswinkel hier beneden en een 7 halen, ook al willen ze me continu aan de Coupe Soleil hebben.
Gast- Gast
Deze week bij de DA, 2 verpakkingen L'oreal haarverf voor 20 euro. 7.3 is van zowel Excellence en Preference erg mooi (op de verpakking). Heb je meteen een pakje voor over 6 tot 8 weken
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet ik alsnog te reageren.
Ik ga woensdag even naar de DA.
Ik ga woensdag even naar de DA.
Gast- Gast
Vanmiddag ben ik bij de DA drogist geweest, met als doel de aangeraden kleur te halen van het merk dat ook aangeraden werd. Dat liep toch even anders. Want beide medewerkers, ze hebben me met twee man sterk geholpen, haha, vonden mijn kleur toch nog te donker voor de nr. 7 van L'oreal.
Deze is het uiteindelijk geworden;
Licht goudbruin.
Deze is het uiteindelijk geworden;
Licht goudbruin.
Gast- Gast
Spannend! Wanneer ga je het kleuren? Plaats je dan weer een foto? Ben benieuwd of het de goede kleur is, maar alles beter dan zwart. Deze kleur zal je vast ook heel erg mooi staan.
Gast- Gast
Een 5 is echt veel donkerder dan dat je nu hebt en pakjes uit de winkel vallen ook nog donkerder uit dan professionele verf dus dit gaat behoorlijk donkerder worden dan dat je nu hebt. Sowieso vind ik het vreemd dat je haar donkerder is dan een 7 aangezien ze de vorige keer verschillende 7 tinten gebruikt hebben.
Gast- Gast
Forumster schreef:Een 5 is echt veel donkerder dan dat je nu hebt en pakjes uit de winkel vallen ook nog donkerder uit dan professionele verf dus dit gaat behoorlijk donkerder worden dan dat je nu hebt. Sowieso vind ik het vreemd dat je haar donkerder is dan een 7 aangezien ze de vorige keer verschillende 7 tinten gebruikt hebben.
Ja, maar de zeventinten van de kapper, zijn toch niet gelijk aan nummer zeven van L'oreal?
Zoals ik het van de kapper heb gehoord hebben ze verschillende bruintinten gebruikt. En het eindresultaat/kleur mocht geen naam hebben. Het was zo ongeveer middenbruin met een goudtint erin. Vandaar ook dat ik het zo moeilijk vond om verder te gaan.
Gast- Gast
Carrie schreef:Spannend! Wanneer ga je het kleuren? Plaats je dan weer een foto? Ben benieuwd of het de goede kleur is, maar alles beter dan zwart. Deze kleur zal je vast ook heel erg mooi staan.
Ik ben het aan het uitstellen. Durf niet zo heel erg goed. Bang dat ik het verpruts. Heb het natuurlijk altijd zelf geverfd, maar dat was altijd zwart. Erin, laten trekken, eruit. Hier moet ik even bij nadenken.
Gast- Gast
Een kleurhoogte 7 is bij alle soorten verf gelijk alleen vallen die home made pakjes vaak een tint donkerder uit. 5 is dus echt 2 volle tinten donkerder. Ik vind het eerlijk gezegd een slecht advies.
Gast- Gast
Forumster schreef:Een kleurhoogte 7 is bij alle soorten verf gelijk alleen vallen die home made pakjes vaak een tint donkerder uit. 5 is dus echt 2 volle tinten donkerder. Ik vind het eerlijk gezegd een slecht advies.
Hmmz, nu maak je me aan het twijfelen.
Gelukkig was de verf in de aanbieding, zoals op de verpakking te zien is... Ik twijfel nog even verder....
Gast- Gast
Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?
Gast- Gast
Reva schreef:Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?
Dat is wat ik heel erg zeker weet.
Want ik knip mijn haar er niet af, geef vervolgens 70 euro uit om het een beetje fatsoenlijk op kleur te krijgen, open geen topic, om vervolgens naar de kapperswinkel te gaan, naar de Op=Op, te blijven twijfelen, om vervolgens op aanraden van Chance naar de DA te gaan, daadwerkelijk bij de 7 te hebben gekeken, hulp gevraagd van een verkoopster, die het ook niet zeker wist en haar collega om hulp vroeg, die mij deze aanraadde, puur en alleen omdat? Waarom? Ik mijn haar graag verpruts, omdat geld mij niets zegt?
Edit: Heb voor een goed advies zelfs mijn haar compleet laten oplossen, zonder teveel 'troep' erin. Zodat ze konden zien wat de kleur nu is. Dan ga ik niet zelf in een schap lopen rommelen. Omdat ik juist niet terug wil naar iets wat ik voorheen heb gehad.
Laatst aangepast door Maura op wo 8 aug 2012 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De meiden die dit als advies geven zijn waarschijnlijk ook niets meer dan thuis klussers.Reva schreef:Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?
Gast- Gast
Heb nog even twee foto's gemaakt.
De één heeft duidelijk last van de flits.
De één heeft duidelijk last van de flits.
Gast- Gast
Tip: maak dit soort foto's in daglicht, datgene wat je ziet als je overdag je gordijnen opent. Gaat een stuk makkelijker en als je je dag hebt nog scherp ook. Dan kunnen we iets zien van de kleur. In kunstlicht ben ik soms bassie oranje op foto's, in buitenlicht blond.
En wat betreft je monoloog: Ah ik dacht idd dat het kwam doordat geld je niets zegt. Thanks voor de opheldering!
En wat betreft je monoloog: Ah ik dacht idd dat het kwam doordat geld je niets zegt. Thanks voor de opheldering!
Gast- Gast
Haha, in mijn hoofd klinkt het altijd beter.
Dit zijn trouwens een paar foto's in het daglicht.
Dit zijn trouwens een paar foto's in het daglicht.
Laatst aangepast door Maura op do 9 aug 2012 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Forumster schreef:De meiden die dit als advies geven zijn waarschijnlijk ook niets meer dan thuis klussers.Reva schreef:Weet je zeker dat je geholpen bent en niet gewoon zelf iets hebt gepakt?
Dat denk ik ook, een aantal jaar geleden ook eens zoiets gevraagd in een winkel, volgens haar betekende ''lang houdbaar'' dat de spullen die erin zaten om mee te verven lang houdbaar zijn.......... Toen ben ik afgehaakt.
Ik ben benieuwd naar het resultaat Maura!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen buiten gaan staan en een normale foto van jezelf maken, niet zo'n vage close-up.
Gast- Gast
Maura, echt waar, ga niet dit pakje gebruiken. Ik verfde mijn haar vorig jaar met kleur 5 en het werd bijna zwart! Dat wil je nu juist niet. Wat Forumster al zegt, pakjes uit de winkel vallen vaak wat donkerder uit.
Het zou echt zonde zijn als je nu weer zo donker werd.
Het zou echt zonde zijn als je nu weer zo donker werd.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik volg zeker jullie advies op. Want ik wil absoluut niet weer naar het donkere toe. Daar heb ik mijn haar niet voor niets laten afknippen en niet uren voor in de stoel van de kapper gezeten, om het met één zelfkleuring weer naar de maan te helpen. Dat zou echt zonde zijn.
Forumster; Ga morgen even kijken hoe ik goede foto's kan maken. Ik heb even niemand in de buurt die het van een afstand kan doen. Dus het blijven van die close-ups.
Forumster; Ga morgen even kijken hoe ik goede foto's kan maken. Ik heb even niemand in de buurt die het van een afstand kan doen. Dus het blijven van die close-ups.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: