Houten bruiloft---> cadeau van hout
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Houten bruiloft---> cadeau van hout
Volgende week zijn mijn man en ik alweer 5 jaar getrouwd, we vieren dan dus zogezegd onze houten bruiloft.
Het leek mijn man leuk om elkaar een cadeau van hout te geven. Mij leek het ook geinig, maar nu kan ik dus echt niks vinden! Het moet namelijk ook wel echt leuk zijn.
Heeft iemand van jullie een idee?
Het leek mijn man leuk om elkaar een cadeau van hout te geven. Mij leek het ook geinig, maar nu kan ik dus echt niks vinden! Het moet namelijk ook wel echt leuk zijn.
Heeft iemand van jullie een idee?
Gast- Gast
Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout
Weet niet of dat in een week nog kan, maar een houten beeldje laten maken van de kids of van jullie vieren?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Op excursie naar de stad Houten (bij Utrecht) .. niet dat er heel veel te beleven is ofzo, maar je kunt vast wel een leuk restaurant vinden om te dineren
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Arwyn schreef:Weet niet of dat in een week nog kan, maar een houten beeldje laten maken van de kids of van jullie vieren?
Aan zoiets zat ik ook te denken. Of een mooi houten beeld dat iets met de liefde te maken heeft (hart, twee mensen of iets dergelijks).
Een houten bankje voor in de tuin? Om samen met hem oud op te worden?
Of als je 'n boom in de tuin hebt jullie namen + trouwdatum er in krassen
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dat houten bankje! Dat is het!
We hebben een bankje in de voortuin staan wat er echt niet meer uitziet. Ik koop een nieuwe, om samen oud op te worden inderdaad!
We hebben een bankje in de voortuin staan wat er echt niet meer uitziet. Ik koop een nieuwe, om samen oud op te worden inderdaad!
Gast- Gast
Ik wilde zeggen letters met het woord LOVE van hout. Maar je hebt al iets. Houten bankje is wel echt geschikt idd!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau bruiloft?!
» cadeau bruiloft... help
» Cadeau voor bruiloft
» Cadeau bruiloft vriendin
» cadeau (bedrag) bruiloft?
» cadeau bruiloft... help
» Cadeau voor bruiloft