Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houten bruiloft---> cadeau van hout

4 plaatsers

Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 1:10

Volgende week zijn mijn man en ik alweer 5 jaar getrouwd, we vieren dan dus zogezegd onze houten bruiloft.

Het leek mijn man leuk om elkaar een cadeau van hout te geven. Mij leek het ook geinig, maar nu kan ik dus echt niks vinden! Het moet namelijk ook wel echt leuk zijn.

Heeft iemand van jullie een idee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Arwyn do 2 aug 2012 - 1:13

Weet niet of dat in een week nog kan, maar een houten beeldje laten maken van de kids of van jullie vieren?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Atelier Madame do 2 aug 2012 - 1:24

Op excursie naar de stad Houten (bij Utrecht) Houten bruiloft---> cadeau van hout 827601.. niet dat er heel veel te beleven is ofzo, maar je kunt vast wel een leuk restaurant vinden om te dineren :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Angela_1986 do 2 aug 2012 - 1:31

Arwyn schreef:Weet niet of dat in een week nog kan, maar een houten beeldje laten maken van de kids of van jullie vieren?

Aan zoiets zat ik ook te denken. Of een mooi houten beeld dat iets met de liefde te maken heeft (hart, twee mensen of iets dergelijks).

Een houten bankje voor in de tuin? Om samen met hem oud op te worden? smile

Of als je 'n boom in de tuin hebt jullie namen + trouwdatum er in krassen Razz
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 1:35

Dat houten bankje! Dat is het!

We hebben een bankje in de voortuin staan wat er echt niet meer uitziet. Ik koop een nieuwe, om samen oud op te worden inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 2:39

Ik wilde zeggen letters met het woord LOVE van hout. Maar je hebt al iets. Houten bankje is wel echt geschikt idd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten bruiloft---> cadeau van hout Empty Re: Houten bruiloft---> cadeau van hout

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum