Tijdlijn Facebook.
+3
Marin
Rush
Caribbeanlover
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tijdlijn Facebook.
Ik had begrepen dat iedereen op den duur om wordt gezet als je dat zelf nog niet hebt gedaan. Ik vind de tijdlijn echt 10x niks en heb tot het nog kan de oude versie. Veel mensen in mijn lijst hebben het wel en ik vind het erg irritant dat als ik iets heb geplaatst bij iemand en dat later terug wil kijken dat ik het niet kan vinden of dat het ineens rechts staat ipv eerst links.
Totaal nutteloos. Waarom kan de oude manier niet blijven?
Totaal nutteloos. Waarom kan de oude manier niet blijven?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Tijdlijn Facebook.
Gewoon overgaan op de tijdlijn, volgende week ben je volledig gewend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wanneer gaat iedereen er naartoe, volgende week dus?
Caribbeanlover- Ratel
Ik zit er alweer bijna een jaar op denk ik, ben echt allang gewend. Ik vond het eerst ook niks, maar nu vind ik die cover foto wel leuk. Verder merk ik echt geen verschil.
Dat die posts naast elkaar staan is soms wel irritant, maar ik kom toch zelden op iemands wall, alleen maar in de news feed.
Dat die posts naast elkaar staan is soms wel irritant, maar ik kom toch zelden op iemands wall, alleen maar in de news feed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soms plaatst ik iets op iemands pagina zoals gister vroeg ik iets aan iemand. Als er bij mij geen reactie staat, dan kijk ik bij diegene omdat ik ook wel snap dat voor anderen op die manier reageren sneller en makkelijker is. Dus dan moet ik wel eens zoeken.
Of als ik iets graag wil terug vinden bij iemand en foto of plaatje, dan kan ik het niet altijd zo snel vinden.......................ontzettend irritant!
Of als ik iets graag wil terug vinden bij iemand en foto of plaatje, dan kan ik het niet altijd zo snel vinden.......................ontzettend irritant!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 1 aug 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
In het begin vond ik het ook niks maar nu ben ik er wel aan gewend en ik vind het ook wel fijn nu. Volgens mij had iedereen de tijdlijn al moeten hebben maar mijn vriend heeft hem ook nog niet (hij wacht tot ze hem zelf omzetten)
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Dat staat er nietCaribbeanlover schreef:Wanneer gaat iedereen er naartoe, volgende week dus?
Rush- Lady Post-a-lot
Raindrop schreef:In het begin vond ik het ook niks maar nu ben ik er wel aan gewend en ik vind het ook wel fijn nu. Volgens mij had iedereen de tijdlijn al moeten hebben maar mijn vriend heeft hem ook nog niet (hij wacht tot ze hem zelf omzetten) :razz:
Ik ook . Heb je mijn nieuwe pm al gehad btw?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:In het begin vond ik het ook niks maar nu ben ik er wel aan gewend en ik vind het ook wel fijn nu. Volgens mij had iedereen de tijdlijn al moeten hebben maar mijn vriend heeft hem ook nog niet (hij wacht tot ze hem zelf omzetten)
Ja, ik had het alleen druk met verhuizen. Ik ga hem nu beantwoorden
Raindrop- Ratel
Ik vond het eigenlijk ook niets, maar ik heb m deze week toch maar omgezet. Ik zal dr vast snel aan wennen. De omslagfoto vind ik wel leuk.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Raindrop schreef:Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:In het begin vond ik het ook niks maar nu ben ik er wel aan gewend en ik vind het ook wel fijn nu. Volgens mij had iedereen de tijdlijn al moeten hebben maar mijn vriend heeft hem ook nog niet (hij wacht tot ze hem zelf omzetten) :razz:
Ja, ik had het alleen druk met verhuizen. Ik ga hem nu beantwoorden :D
Hoeft niet perse nu hoor. Vroeg me af of deze aangekomen was en was vergeten dat je aan het verhuizen was...............sorry!
Caribbeanlover- Ratel
Ik ben meteen over gegaan toen ik de kans kreeg, al weer maanden geleden.
Ik dacht bij mezelf; ik kan ook wel bij de club van klagers gaan die er altijd komen als er veranderingen worden doorgevoerd, of gewoon niet zeiken.
Koos voor dat laatste.
Gast- Gast
Zero schreef:
+1 en het went heel snel
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:Caribbeanlover schreef:Raindrop schreef:In het begin vond ik het ook niks maar nu ben ik er wel aan gewend en ik vind het ook wel fijn nu. Volgens mij had iedereen de tijdlijn al moeten hebben maar mijn vriend heeft hem ook nog niet (hij wacht tot ze hem zelf omzetten)
Ja, ik had het alleen druk met verhuizen. Ik ga hem nu beantwoorden
Hoeft niet perse nu hoor. Vroeg me af of deze aangekomen was en was vergeten dat je aan het verhuizen was...............sorry!
Dat is niet erg hoor Ik heb het ook niet vaak over de verhuis gehad. Hehb je pm beantwoord trouwens!
Raindrop- Ratel
Zero schreef:
Ik dacht bij mezelf; ik kan ook wel bij de club van klagers gaan die er altijd komen als er veranderingen worden doorgevoerd, of gewoon niet zeiken.
Koos voor dat laatste.
Ook al wacht je tot Facebook zelf de tijdlijn verandert, dan hoor je toch niet bij de klagers? Als mensen de oude versie fijner vinden zou ik ook wachten. Ik was zelf te nieuwsgierig haha en ik vind het wel leuk dat je nu zelf een Facebook cover kan uitkiezen
Raindrop- Ratel
Rush schreef:Dat staat er nietCaribbeanlover schreef:Wanneer gaat iedereen er naartoe, volgende week dus?
Maar het is wel zo. Ik heb ook opeens de tijdlijn gekregen en er staat dat je een week hebt om er aan te wennen, je foto te uploaden etc. en dat vanaf volgende het definitief wordt.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Oh dat is dan toeval, want ik bedoelde dus dat je na een week wel volledig gewend bentGympie schreef:Rush schreef:Dat staat er nietCaribbeanlover schreef:Wanneer gaat iedereen er naartoe, volgende week dus?
Maar het is wel zo. Ik heb ook opeens de tijdlijn gekregen en er staat dat je een week hebt om er aan te wennen, je foto te uploaden etc. en dat vanaf volgende het definitief wordt.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, zo, ja ik snap 'm.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Zero schreef:
Koos voor dat laatste.
+1
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: