Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hotmail verandert in Outlook.com

+28
silly-one
munk
Chocolate Cookie
nijntje4
Guusje
Ella
Zora
Jerry
Droopy28
Tiana
lyke
Oasis
Rouge
_Lacey_
Ibbeltje
Fayebella
Blair
Siamsa
Lady4
SoGood
Rush
Lejow
Marin
mzcharlotte
holaagirl
Caro
TukTuk
Fearie
32 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hotmail verandert in Outlook.com - Pagina 2 Empty Re: Hotmail verandert in Outlook.com

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 5:43

AngelNyn schreef:
Powerbabe schreef:Ik weet niet hoe, maar op de een of andere manier ging er iets mis met mijn outlook id claimen en nu zegt ie steeds dat ie al bezet is. Dat is inderdaad zo, door mij ja! Stom ding. Nu zit ik er aan te denken om maar helemaal naar gmail over te stappen.

Hoe doe je dat dan? Gewoon een nieuw account aanmaken?

In de openingspost staat een link van nu.nl. In het artikel staat de volgende tekst:
Hotmail
Hotmailgebruikers kunnen hun account eenvoudig omzetten naar Outlook.com door zich aan te melden via de website.

Het woord webiste is onderstreept, hier moet je op klikken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail verandert in Outlook.com - Pagina 2 Empty Re: Hotmail verandert in Outlook.com

Bericht  Rush do 2 aug 2012 - 5:44

Bij die bedrijven heb je online toch wel een account? Daarin kan je gewoon gegevens wijzigen..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lady4 do 2 aug 2012 - 5:46

Rush schreef:Bij die bedrijven heb je online toch wel een account? Daarin kan je gewoon gegevens wijzigen..

Maar dat zijn er zoveel, ik vergeet er vast een aantal dan..Wil er niet door in de problemen komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk do 2 aug 2012 - 5:46

Birgit schreef:
AngelNyn schreef:
Powerbabe schreef:Ik weet niet hoe, maar op de een of andere manier ging er iets mis met mijn outlook id claimen en nu zegt ie steeds dat ie al bezet is. Dat is inderdaad zo, door mij ja! Stom ding. Nu zit ik er aan te denken om maar helemaal naar gmail over te stappen.

In de openingspost staat een link van nu.nl. In het artikel staat de volgende tekst:
Hotmail
Hotmailgebruikers kunnen hun account eenvoudig omzetten naar Outlook.com door zich aan te melden via de website.

Ja dat had ik al gedaan, maar dan zie je gewoon de outlook stijl, terwijl je ingelogd bent met je hotmail adres. Daarmee zet je niks over, want dat is gewoon een soort preview.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Lady4 do 2 aug 2012 - 5:48

Birgit schreef:
AngelNyn schreef:

Hotmail

Als ik dat doe, kom ik in mijn Postvak In terecht en is er geen mogelijkheid tot wijzigen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 2 aug 2012 - 5:49

Lady4 schreef:
Rush schreef:Bij die bedrijven heb je online toch wel een account? Daarin kan je gewoon gegevens wijzigen..

Maar dat zijn er zoveel, ik vergeet er vast een aantal dan..Wil er niet door in de problemen komen.
Ja het zijn heel veel idd, dat houdt mij ook tegen om een volwassener e-mailadres te gaan gebruiken. Maar het wijzigen opzich zal dus het probleem niet zijn. De hoeveelheid instanties wel idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 5:49

Ik heb vandaag die link gebruikt en kreeg toen mails waarna ik het over kon zetten.
Heb je via de link al ingelogd met je hotmailaccount? Misschien dat het ook op die manier kan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 5:51

Blijft mijn e-mailadres hetzelfde?
Ja, je e-mailadres, eindigend op @hotmail.com, kun je gewoon behouden. In die zin verdwijnt Hotmail dus niet. Microsoft heeft wel alvast een preview van de nieuwe e-mailservice online gezet en daaruit blijkt dat je gemakkelijk over kunt stappen op een nieuw e-mailadres. Dus bijvoorbeeld naar hetzelfde dat je al had, maar dan met @outlook.com in plaats van @hotmail.com achter je account. Maar let wel op: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Je krijgt dit adres niet automatisch, dus het zou zomaar kunnen dat een ander je dan al voor is. Om zo'n Outlook-adres te krijgen, moet je dus een nieuw e-mailadres registreren bij het nieuwe Outlook. Als je het nieuwe Outlook.com wilt gebruiken zonder het wijzigen van je e-mailadres, klik dan op "upgrade" in het menu van Hotmail, of je gaat gewoon naar het nieuwe webadres outlook.com

Dit komt van http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/07_juli/31/buitenland/Hotmail_verdwijnt_Wat_gebeurt_er_met_mijn_e-mailadres.xml

Gast
Gast

Bericht  Siamsa do 2 aug 2012 - 5:53

Oke ik snap er niets van. Toen ik net naar www.hotmail.com ging, kwam ik gewoon op Windows Live terecht, (met mijn @live.nl email), niets aan de hand, gewoon alles hetzelfde. Maar daarna ging ik naar www.outlook.com en daar stond automatisch mijn hele inbox etc. Toen ik daarna weer naar www.hotmail.com ging, ging ie automatisch naar Outlook. Is nu mijn e-mailadres ook veranderd naar @outlook.com? Of is het nog gewoon @live.nl? Ik snap er niets van!

Edit: hm...toen ik vanaf outlook.com een mailtje stuurde naar mijn huidige e-mailadres (met @live.nl), kwam hij gewoon in de inbox in Outlook. Emailadres is dus nog hetzelfde? Hoef je het niet verplicht te veranderen naar @outlook.com? Of gaat dat over zoveel tijd automatisch over? Ik hoop het niet!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Lady4 do 2 aug 2012 - 5:58

Vanaf de iPad kwam ik gewoon in mijn Hotmail-Postvak In terecht, maar vanaf de laptop is het in Outlook stijl. ik heb een mail van Outlook ontvangen, daar staat ook de mogelijkheid tot wijzigen in:

Een e-mailadres van Outlook ophalen voor het nieuwe Postvak IN
Je kunt een nieuw e-mailadres ophalen bij Outlook. Je contactpersonen en eerdere e-mailberichten blijven gewoon bewaard. Bovendien blijf je ook berichten ontvangen die naar je huidige Hotmail-adres zijn verstuurd.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 5:58

Je e-mailadres is alleen pas aangepast als je dit zelf gekozen hebt. Je kunt kiezen uit hotmail.com/hotmail.nl/live of outlook.
Je kunt met je huidige e-mail inloggen bij outlook maar ik kreeg een paar mails waardoor ik het om kon zetten.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 2 aug 2012 - 6:11

Ik heb gelijk maar doorgepakt en een nieuw mailadres aangemaakt. Nu nog iedereen inlichten. Rolling Eyes
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Blair do 2 aug 2012 - 6:17

Als ik mijn nieuwe ID wil ophalen krijg ik deze melding:
Het is niet mogelijk het e-mailadres gekoppeld aan je Microsoft-account te wijzigen.

scratch
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  TukTuk do 2 aug 2012 - 6:18

Birgit schreef:Je e-mailadres is alleen pas aangepast als je dit zelf gekozen hebt. Je kunt kiezen uit hotmail.com/hotmail.nl/live of outlook.
Je kunt met je huidige e-mail inloggen bij outlook maar ik kreeg een paar mails waardoor ik het om kon zetten.

Die heb ik niet gehad Sad Ik had zelf via outlook.com al hetzelfde email adres aangemaakt.. denk dat dat niet slim was, want nu kan ik hem niet meer over zetten natuurlijk..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  SoGood do 2 aug 2012 - 6:26

Snapernixvan scratch
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood do 2 aug 2012 - 6:34

Sjonge, ik heb mezelf zojuist gemaild (ja, ik ben heel lief voor mezelf) krijg ik mijn mailtje met de profielfoto van FB! Dat wil ik toch helemaal niet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Fayebella do 2 aug 2012 - 6:48

Sogood schreef:Sjonge, ik heb mezelf zojuist gemaild (ja, ik ben heel lief voor mezelf) krijg ik mijn mailtje met de profielfoto van FB! Dat wil ik toch helemaal niet.

Ohnee, dat snap ik. Dat wil ik ook niet.

Daarbij vind ik Outlook absoluut niet fijn werken. Heb het op mijn werk ook. Dat wordt dan nog maar eens bekijken of ik overstap. Wel jammer, dat Microsoft zich wil profileren en dus meer gebruikers wil trekken, maar zo veel "oude klanten" kwijtraakt. Waarom niet gewoon een keuze of je bij het oude wilt blijven of over wilt stappen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 6:57

Ik klik op die link en zit al meteen in mijn OUtlook?? Moet ik dan nog wat doen??

edit: ff om te testen deed ik op nieuw hotmail openen, en dan kom ik gelijk in outlook ook.

Laatst aangepast door Ibbeltje op do 2 aug 2012 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 6:58

Als ik hotmail open krijg ik wel dat ik mijn nummer oid in moet vullen voor extra beveiliging, is dat wat jullie bedoelen of is dat weer wat anders?

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 2 aug 2012 - 7:03

AngelNyn schreef:
Birgit schreef:Je e-mailadres is alleen pas aangepast als je dit zelf gekozen hebt. Je kunt kiezen uit hotmail.com/hotmail.nl/live of outlook.

Die heb ik niet gehad Sad Ik had zelf via outlook.com al hetzelfde email adres aangemaakt.. denk dat dat niet slim was, want nu kan ik hem niet meer over zetten natuurlijk..

Dat heb ik dus ook gedaan, een emailadres bij outlook.com aangemaakt gelijk aan dat van mijn hotmail. Snap er helemaal niks van.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 7:09

_Lacey_ schreef:
AngelNyn schreef:

Dat heb ik dus ook gedaan, een emailadres bij outlook.com aangemaakt gelijk aan dat van mijn hotmail. Snap er helemaal niks van.

Je kunt nu dus via hotmail en outlook inloggen? Bij mij werkt hotmail namelijk niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Rouge do 2 aug 2012 - 9:16

Bij opties kan je ervoor kiezen je gewone hotmail weer terug te krijgen. Dat lukt bij mij. Is het nou een proef of iets blijvends?
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Fearie do 2 aug 2012 - 9:45

Ik heb mijn e-mailadres aan laten passen, kan nu alleen niet meer in mijn Windows live op de pc. Heb daar eerst alle nieuwe gegevens in moeten voeren, zelfde geldt voor mijn telefoon. Die is nog niet ingesteld op outlook.com.
Kan dus zijn dat als je de boel verandert hebt je hotmail niet meer werkt.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  SoGood do 2 aug 2012 - 20:05

Ik vind het maar niks.. Krijg ik een mailtje van een vriendin.. Er staat in dit mailtje een door mij verzonden berichtje naar mijn vriend van gisteren. Ik geloof niet dat zij het kan zien maar waarom zie ik dat? Werkt super verwarren!

En die foto die er bij mij bijstaat van FB vind ik ook nogal onprofessioneel. Mijn e-mail gebruik ik ook voor serieuze doeleinden, FB heeft daar toch helemaal niets mee te maken! Evil or Very Mad
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge do 2 aug 2012 - 20:09

Bij mij is het de foto die ik op msn heb, die in m'n mail staat.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: