Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+77
Anmy
vlindertje
Caro
Aimee
Sayuri
Rumble
Benthe
TNMN
_Lacey_
Spring
rapa nui
Lotus_
Star007
Pandora
ijsjemeisje
_Nina
Mamsie
Lady4
Ella
Nathalie
Zwerver
Reeza
Puk
nijntje4
Xanna
June
RYW
Davinia
Dennenappel
Limburg85
Poeke
Kowalski
Minx
SoGood
Happinaz
Caresses
Sylvana
minoessepoes
VeryCherry
Tiana
Guus
Eris
Elliot
Sugarfall
Parel
Feline
Phileine
Alex
Sterre
Raindrop
Gympie
Bay
Atelier Madame
Lousanne
Rose
Lies
Flippin' Bitch
Arwyn
Mizz_S
Aziraphale
Blair
kajaka88
Blond
Poubelle
Antibes
Lavendel
Silver
Stuiterbal
Marin
Bliss
Toet
Ibbeltje
Mees
Error
Jeanette
loura
Monte
81 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
He leuk! Heb je een foto gemaakt Ecrits?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel erg sexy voor een zondag, dus misschien dat ik hem inruil voor een lange witte rok. Maar heel toevallig dat we ongeveer dezelfde outfit hebben uitgekozen.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha Chance ik raak echt zo in de war van jouw avatar. Ik vind dat meisje op Feline lijken!
Ik ook, elke keer weer! Nou ik raak er niet van in de war, maar de avatar is bijna 2 druppels met Feline.
Ik ben heel veel pagina's terug gaan kijken, maar kan nergens vinden waar Ecrits en Sugarfall dat geweldige witte shortje vandaan hebben? Tell me!
Gast- Gast
Poeke schreef:Toet schreef:
Ik heb dit aan nu! Moet zo oppassen dus lekker een chill outfit, misschien dat ik zo dan nog een shortje aan trek..
Heeft deze broek een rits aan de achterkant die je vrij goed ziet? Ik zag soortgelijk iets en wil hem
Ja klopt! Van de H&M, was maar een tientje
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha inderdaad toevallig Ecrits, superleuk! Staat je goed en wat heb je een mooie benen! + your heels! Carrie, ik heb de shorts in Italie gekocht, dus daar heb je niet veel aan haha.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall; Jij bent zo mooi en een gave stijl heb je!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ooee wauw Ecrits jou staat ie ook ontzettend leuk! En wat een benen zeg!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha, ik heb net geprobeerd een beetje dezelfde foto te maken als die avatar maar echt, ik lijk er niet op Wel lief dat jullie dat vinden.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Haha ik heb die foto niet uitgezocht met die reden . Gelukkig vind ik Feline in het echt ook leuk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Aahh.. Joan heeft als avatar ook een actrice waarvan mensen die me wat beter kennen zeggen dat ik er op lijk.. Heel apart haha.. Want die 2 avatars lijken dan weer totaal niet op elkaar!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Sugarfall schreef:Haha inderdaad toevallig Ecrits, superleuk! Staat je goed en wat heb je een mooie benen! + your heels! Carrie, ik heb de shorts in Italie gekocht, dus daar heb je niet veel aan haha.
Ah jammer! Hij is echt superleuk.
Gast- Gast
Mijne is van de zara. Lijkt echt exact op die van Sugarfall.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Mijne is van de zara. Lijkt echt exact op die van Sugarfall.
Ah, dank je!
Gast- Gast
Carrie schreef:Ecrits schreef:Mijne is van de zara. Lijkt echt exact op die van Sugarfall.
Ah, dank je!
Bij mij valt hij niet zo heel mooi, omdat ik hem te groot heb gekocht, waardoor hij wijd valt, maar als ik mijn eigen maat aan had gedaan, dan was hij veel te kort. Ik vind hem nu eigenlijk al te kort. Durf hem niet goed aan.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Carrie schreef:Ecrits schreef:Mijne is van de zara. Lijkt echt exact op die van Sugarfall.
Ah, dank je!
Bij mij valt hij niet zo heel mooi, omdat ik hem te groot heb gekocht, waardoor hij wijd valt, maar als ik mijn eigen maat aan had gedaan, dan was hij veel te kort. Ik vind hem nu eigenlijk al te kort. Durf hem niet goed aan.
Ik vind hem prachtig staan bij je en ook bij SF. Ik wil heel vaak een shortje aan met mooie pumps. Maar dan begint mijn vriend te zeiken dat het zo bloot is, dus doe ik er maar leuke sandaaltjes onder aan. Heb net jouw en SF's foto laten zien en daarbij gezegd 'kijk dan, dat is toch een plaatje om te zien, voortaan draag ik het ook gewoon zo en jij moet niet zeiken. Zie je nou wel dat ik niet de enige ben!'
Zolang je halve bibs er niet onderuit komt, zoals bij een echte hotpants vind ik het niet te kort trouwens
Gast- Gast
Mijn hardloopkleding
Straks doe ik mijn korte spijkerbroekje aan met een hip shirtje en slippers of ballerina's. Wordt het echt heel warm, dan een bikinitopje erop en ga ik in de tuin liggen.
Straks doe ik mijn korte spijkerbroekje aan met een hip shirtje en slippers of ballerina's. Wordt het echt heel warm, dan een bikinitopje erop en ga ik in de tuin liggen.
Gast- Gast
Goed bezig, PurpleSparkle!
Ecrits en Sugarfall, wat grappig dat jullie outfitjes zo op elkaar leken. Wel erg toevallig. Ze staan allebei super.
Ik heb een nieuwe polo gekocht bij de Nurburgring. Had 'm al gezien en vond 'm zo leuk, toen biertje gaan drinken en twijfelde ik steeds...toch maar teruggegaan naar de winkel en 'm gekocht. Er staat wel op dat ie van de Nurburgring is, maar niet zo heel opvallend... Vind dat altijd lastig, dan zit je helemaal in zo'n vakantiesfeer en vind je dat op dat moment echt leuk, maar eenmaal thuis draag je 't toch niet. Dus daarom wel rekening gehouden met een shirtje dat ik thuis ook nog zou willen dragen. Ik vind 'm echt leuk!
Hier zie je heel klein (en in spiegelbeeld) dat er Nurburgring op staat..Nou dat is onopvallend genoeg. Ik vind 'm wel stoer. En zoals m'n vriend zei: Die blauwe streepjes is echt typisch mij!
Ecrits en Sugarfall, wat grappig dat jullie outfitjes zo op elkaar leken. Wel erg toevallig. Ze staan allebei super.
Ik heb een nieuwe polo gekocht bij de Nurburgring. Had 'm al gezien en vond 'm zo leuk, toen biertje gaan drinken en twijfelde ik steeds...toch maar teruggegaan naar de winkel en 'm gekocht. Er staat wel op dat ie van de Nurburgring is, maar niet zo heel opvallend... Vind dat altijd lastig, dan zit je helemaal in zo'n vakantiesfeer en vind je dat op dat moment echt leuk, maar eenmaal thuis draag je 't toch niet. Dus daarom wel rekening gehouden met een shirtje dat ik thuis ook nog zou willen dragen. Ik vind 'm echt leuk!
Hier zie je heel klein (en in spiegelbeeld) dat er Nurburgring op staat..Nou dat is onopvallend genoeg. Ik vind 'm wel stoer. En zoals m'n vriend zei: Die blauwe streepjes is echt typisch mij!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind de combinatie niet zo mooi Marin. De felle roze broek en het gestreepte shirt past niet zo goed bij elkaar vind ik.
Gast- Gast
Ik vind het ook niet zo'n geslaagde combi.
Maar nou moet ik zeggen dat ik zulke polo's nergens mooi bij vind staan.
Maar nou moet ik zeggen dat ik zulke polo's nergens mooi bij vind staan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Oh haha oeps, ik heb 't gisteren al naar een feestje aangehad. Maar daar kreeg ik juist wel leuke dingen te horen er over en 't roze zit ook beetje in de polo en 't blauwe weer in de schoenen. Maar goed, ik vond het wel een leuke combi. Met een spijkerbroek is 't weer zo blauw.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk juist dar het op een (donkere) spijkerbroek wel leuker staat omdat de polo van zichzelf al vrij druk is, met die streepjes.
Gast- Gast
Ik vind de combinatie ook niet zo. Maar ik hou sowieso niet van Polo's (met printjes en plaatjes, effen gaan nog wel). Denk dat ik het leuker vind op een spijker skinny.
De kanten broekjes vind ik echt fantastisch. Eens kijken of ik op vakantie nog iets leuks kan vinden Ik vind het ook echt mooi met Pumps, zo sexy! Jammer dat ik alleen Pumps met bandjes aankan, dat is het toch net niet.
De kanten broekjes vind ik echt fantastisch. Eens kijken of ik op vakantie nog iets leuks kan vinden Ik vind het ook echt mooi met Pumps, zo sexy! Jammer dat ik alleen Pumps met bandjes aankan, dat is het toch net niet.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Vind de kledingstukken apart leuk, maar ook niet zo denderend bij elkaar Marin. Maar inderdaad, met blauwe shirtjes is dat altijd gedoe want ik vind dat ook nooit leuk op een spijkerbroek.
Ik zit nog in m'n 'Mrs.' badjas En trek straks iets simpels en casuals aan want ga vandaag alleen maar ramen schoonmaken en studeren denk ik.
Ik zit nog in m'n 'Mrs.' badjas En trek straks iets simpels en casuals aan want ga vandaag alleen maar ramen schoonmaken en studeren denk ik.
Gast- Gast
Ik heb wel een mooie donkere spijkerbroek (m'n favo) waar ik 'm vast ook wel eens op aan heb. Eigenlijk mag ik geen (donker)blauwe kleding meer van mezelf kopen, omdat ik daar al zo veel van heb, dat is m'n favoriete kleur. Ik kies altijd blauw, dus de laatste tijd probeer ik iets meer te variëren met kleur.
Marin- Lady Post-a-lot
* hee zelda is je reactie weg? *
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen