Vers fototopic
+110
ladycat
Isis
Floor
*Troela*
Caro
claudiaveronique
Kaboutertje
Middleme
Mermaid
Yare
Ella
Shy
Lonely Goatherd
sterremaan
RioolSpook
Filoria
Burn
Dennenappel
ExpressoB
slaatje
Susan
rapa nui
Rose
Caribbeanlover
loura
Antibes
_Cyn_
Caramba
CCC
Mida4you
Muppetje
Joontjuh
Arwyn
Niki
Puggle
Parel
TwistedAngel
Snoes
Sterre
Ibbeltje
PrimaBella
Printje
NoName88
Highway
Sugarfall
June
Jade
Chocolate Cookie
Merai
Eris
Flippin' Bitch
Blond
Siamsa
Carra
Atelier Madame
silly-one
InweCulnamo
Kowalski
Phileine
JD
luenca
_Lacey_
Toet
Aziraphale
Minx
SoGood
Xanna
Reeza
Zininzon
Pompoen
Discordia
Rumble
Zwerver
Sylvana
Sanne
Rush
Shisha
Alex
Rebecca
Stuiterbal
Juul
Poubelle
Marin
Inge
ekiaam87
Mees
Oasis
Rovine
Mamsie
xxDila
Jeanette
Elysia
Mizz_S
Elliot
Gympie
Roza
Bazinga
Schaapke
Blair
Sjaantje
Lady4
Rouge
Erin
Raindrop
Lejow
SoCali
Feline
Guus
Tiana
Bliss
114 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Vers fototopic
ah net de foto van charlie gemist
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:ah net de foto van charlie gemist
Grrrr, ik ook!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Nouu Charles, mag ie nog even terug zo? Op een vast tijdstip zodat ik me dan kan settelen achter de laptop met m'n vingers op F5 geplakt....
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
NoName88 schreef:Highway schreef:ah net de foto van charlie gemist
Grrrr, ik ook!
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had de foto van Charlie vanmiddag al gezien! En wauw, wat een spetters zijn het!
Vandaag het blotenvoetenpad gelopen met mijn vriend. Dat was een route van 4 km die je dus op blote voeten loopt. En dan kom je onderweg allemaal modderpoelen, hindernissen, en verschillende grondsoorten tegen.
Was erg leuk om eens te doen!
Bij deze hindernis heb ik echt lopen gillen omdat het best moeilijk en eng was. (water was hier 1,5 meter diep )
*weg*
Vandaag het blotenvoetenpad gelopen met mijn vriend. Dat was een route van 4 km die je dus op blote voeten loopt. En dan kom je onderweg allemaal modderpoelen, hindernissen, en verschillende grondsoorten tegen.
Was erg leuk om eens te doen!
Bij deze hindernis heb ik echt lopen gillen omdat het best moeilijk en eng was. (water was hier 1,5 meter diep )
*weg*
Laatst aangepast door PrimaBella op zo 23 sep 2012 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Dat lijkt me ook leuk om te doen Primabella! En leuke foto ook! Je kijkt inderdaad erg geconcentreerd naar beneden, haha.
Gast- Gast
Niet quoten...
Ik hou helemaal niet van op de foto gaan...maar voor mijn blog moest ik een paar foto's hebben. En ik ben eigenlijk wel blij met het resultaat :-)
*weg*
Oeps beetje groot... Maar ik kan de optie in photobucket niet vinden om te verkleinen!
Ik hou helemaal niet van op de foto gaan...maar voor mijn blog moest ik een paar foto's hebben. En ik ben eigenlijk wel blij met het resultaat :-)
*weg*
Oeps beetje groot... Maar ik kan de optie in photobucket niet vinden om te verkleinen!
Laatst aangepast door Jip83 op vr 17 aug 2012 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PrimaBella wat grappig! Een vriendin van me had het er toevallig van de week over, lijkt me best cool om dat een keer te doen!
Jip inderdaad! Mooi lichaam hoor! Herinner ik het me goed dat je laatst iets schreef over iemand die op straat iets negatiefs over je lichaam riep? In de zin van dik of iets dergelijks? Dan heeft diegene toch echt zijn ogen in zijn zak gehad!
Jip inderdaad! Mooi lichaam hoor! Herinner ik het me goed dat je laatst iets schreef over iemand die op straat iets negatiefs over je lichaam riep? In de zin van dik of iets dergelijks? Dan heeft diegene toch echt zijn ogen in zijn zak gehad!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:PrimaBella wat grappig! Een vriendin van me had het er toevallig van de week over, lijkt me best cool om dat een keer te doen!
Klopt. Ik zei al dat ie een bril nodig had. Ik moest een shirt aantrekken en volgens anderen was ik dik met een blubberkont (waren wel pubers, maar goed)..
Ik vind het best stoer dat ik deze foto durf te plaatsen en dat ik zo rond durf te rennen.
Dank :-)
Gast- Gast
Ik vind het ook stoer! Wees maar trots op jezelf en je lichaam!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Jip83, als jij zelf in de spiegel kijkt dan zie je hopelijk toch ook wel dat dit echt niet zo is? Je hebt trouwens een mooie loop, jouw voeten zijn er voor gemaakt om hard te lopen!
Gast- Gast
Nou Jip als jij al dik bent met een blubberkont...pff. Diegene die dat zei heeft idd echt een bril nodig. Je hebt een prima lichaam!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zie mezelf wel zo ongeveer zo als op de foto in de spiegel. Met rotdagen zie ik mezelf als te dik (en met name mijn bovenbenen). Maar dat heeft iedereen, dat als je niet goed in je vel zit, je jezelf ook negatiever ziet.
Ik heb er lang over gedaan om te lopen zoals ik nu loop (en ik deed natuurlijk extra mijn best voor de foto's ;-)) en ben er trots op dat ik dat bereikt heb! Maaruehm...er voor gemaakt...neuh!
Ik heb er lang over gedaan om te lopen zoals ik nu loop (en ik deed natuurlijk extra mijn best voor de foto's ;-)) en ben er trots op dat ik dat bereikt heb! Maaruehm...er voor gemaakt...neuh!
Gast- Gast
Mooie foto's Jip! Veel strakker kan het niet volgens mij. Je kijkt ook heel blij op de 1e foto (de 3e kan ik niet helemaal zien op mijn IPhone)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan nooit lachen als ik aan het hardlopen ben Haha. Leuke foto's Jip!
Kom ik weer met mijn katerfoto's...
Kom ik weer met mijn katerfoto's...
Gast- Gast
Fruity, wat superschattig. Ik ben onwijs allergisch voor poezenbeesten én ons hondje heeft een hekel aan katten maar ik zie mezelf al heerlijk knuffelen met zo'n klein schatje .
Gast- Gast
Alleen al om het knuffelen vind ik hem zoo leuk. Vanochtend bracht mijn vriend hem bij mij op bed. Helaas wilde meneer de hele kamer zien en dus niet liggen, maar dat mag ie straks, als ie groot is wel blijven doen. Gezellig
Gast- Gast
Sterre schreef:Mooie foto's Jip! Veel strakker kan het niet volgens mij. Je kijkt ook heel blij op de 1e foto (de 3e kan ik niet helemaal zien op mijn IPhone)
Jawel ;-) een beginnend blokjesbuikje is er, haha. Denk dat ie dit seizoen er niet meer helemaal komt
Gast- Gast
Jip83 schreef:Ik zie mezelf wel zo ongeveer zo als op de foto in de spiegel. Met rotdagen zie ik mezelf als te dik (en met name mijn bovenbenen). Maar dat heeft iedereen, dat als je niet goed in je vel zit, je jezelf ook negatiever ziet.
Jij die een topic opende over een dubbele onderkin? Damn girl, je ziet er goed uit. Ik vind het jammer om te horen dat je soms z'n genatief zelfbeeld hebt. Je bent gespierd natuurlijk lijken je benen dan wat steviger? Op de foto is dat echt niet te zien. Je sport veel en lang je verbrand max calorieen, hoe vul jij dat eigenlijk aan? Als jij je nu soms te dik vind zal het mij niks verbazen als je soms doordraaft met sport omdat je bang bent op dik te worden? Op een of andere manier krijg ik dat idee een beetje bij jou, gezien ook je vorige topic.
Je mag zeker blij zijn met je figuur. Je hebt een spontaan koppie, wees trots op jezelf!
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Jip83 schreef:Ik zie mezelf wel zo ongeveer zo als op de foto in de spiegel. Met rotdagen zie ik mezelf als te dik (en met name mijn bovenbenen). Maar dat heeft iedereen, dat als je niet goed in je vel zit, je jezelf ook negatiever ziet.
Jij die een topic opende over een dubbele onderkin? Damn girl, je ziet er goed uit. Ik vind het jammer om te horen dat je soms z'n genatief zelfbeeld hebt. Je bent gespierd natuurlijk lijken je benen dan wat steviger? Op de foto is dat echt niet te zien. Je sport veel en lang je verbrand max calorieen, hoe vul jij dat eigenlijk aan? Als jij je nu soms te dik vind zal het mij niks verbazen als je soms doordraaft met sport omdat je bang bent op dik te worden? Op een of andere manier krijg ik dat idee een beetje bij jou, gezien ook je vorige topic.
Je mag zeker blij zijn met je figuur. Je hebt een spontaan koppie, wees trots op jezelf!
Haha ja die onderkin. Die is sinds de afgelopen keer dat ik daarover blogde afgenomen. Maar het is wel een familiekwaal hoor! En dat komt dus niet omdat we te dik zijn. Mijn moeder had vroeger hetzelfde postuur als ik. En mijn ooms zijn ook nog altijd niet dik. Daardoor ben ik niet bang om te dik te worden.
Edit: Bedankt natuurlijk voor het compliment :-) Doet me nu even goed, omdat ik dus nu even niet goed in mijn velletje zit :-(
Nee, ik draaf niet door. Ik heb een coach die schema's maakt en daar hou ik me braaf aan. Ik skip soms zelfs dingen, omdat ik wel een soort van chronische vermoeidheid heb en een krakkemikkig lijf heb.
Hoe ik het aanvul...veel eten! Ik neem tijdens lange tochten repen mee, sportgels (daar zit 25gram koolhydraten in) en sportdrank. Shakes met eiwitten, ik heb 6-8 boterhammen mee (op dagen dat ik nog lang moet trainen na werktijd), goed vol avondeten bord. En 1 keer in de week patat met joppie saus :-)
Gast- Gast
@Fruity wat een schattige kitten! Ik wil er ook wel 1, maar dat kan niet. Vriend is allergisch... En lachen is niet moeilijk als 2 buurmeisjes gek staan te doen ;-)
Gast- Gast
Jip je ziet er goed uit joh! Als een gezonde vrouw helemaal in je hardloop outfit. Sportief
Paar foto's van vakantie (ze zijn net te groot maar heb geen zin om ze te verkleinen)
-weg-
Paar foto's van vakantie (ze zijn net te groot maar heb geen zin om ze te verkleinen)
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op vr 17 aug 2012 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaaaa. Zo leuk! Mooie foto's Punkie en jullie zijn zo leuk samen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: