Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit mijn baby??

+5
Muis
Linda
Sylvana
Coco
Paper Crown
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 2:21

Haha, ik voel het al een paar dagen maar voor ik me besef dat het de baby kan zijn is het weer weg. Het voelt alsof er een balletje in mijn onderbuik rolt.. kan dat? Ik dacht juist dat het van die plopjes zouden zijn. Gisteren was hij dan best druk want elke keer als ik een stap zette voelde ik het en als ik stil ging staan om te voelen, hield hij ermee op. Ik voel dus ook afentoe een hard bolletje links of rechts van mijn buik..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:22

Dan denk ik dat je je baby voelt ja, leuk zeg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 2:23

Hoveel weken ben je? Je ticket doet het (bij mij) niet. Maar ik voelde ze voor het eerst rond de 14 weken, toen ik voor de koelkast stond. Laughing
Het zou heel goed kunnen want volgens mij ben je al wel verder dan de 14 weken toch?

Leuk hoor! Wordt het nog echter van. I love you
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:23

ik voelde het in het begin alleen als ik stil zat/lag, niet als ik in beweging was, maar kan natuurlijk maar zo dat het de baby wel is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Sylvana zo 29 jul 2012 - 2:24

Dat kan best! Die bevestiging zul je dan snel genoeg krijgen, dat je zeker weet dat het van de baby komt.

Ik voelde mijn meisje voor het eerst met 14 weken. Dat waren plopjes, terwijl ik overal las dat het vaak voelt als vlindertjes of iets?? Maar al gauw genoeg had ik door dat deze plopjes dus wel degelijk van m'n meisje afkwamen. Leuk is dat!

Maar is dus voor iedereen verschillend hoe dat voor het eerst voelt!


Laatst aangepast door Sylvana op zo 29 jul 2012 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Linda zo 29 jul 2012 - 2:25

Dat zou heel goed kunnen, leuk!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 2:26

Nois ik ben nu bijna 18 weken, maar mijn placenta ligt dus aan de buikwand..

Rejoy, ik zat net ook rustig op de bank toen ik het voelde rollen en ik voelde direct aan mijn buik (onderin) en daar lag dan een hard bolletje..nu is het weer weg!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Sylvana zo 29 jul 2012 - 2:27

Is het geen harde buik dan?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 2:29

Sylvana schreef:Is het geen harde buik dan?

Nee want het is echt alleen aan 1 kant (soms linksonderin en soms rechtsonderin, echt nog onder mijn navel hoor!) en het voelt helemaal niet onprettig ofzo het voelt grappig, ik moet ook lachen als ik het voel.. ik voel dan echt alsof het in een x die kant op rolt, en dan zie ik ook echt een verdikking aan die kant. Hij is megadruk op de echo's altijd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Sylvana zo 29 jul 2012 - 2:34

Een harde buik kan ook aan Ă©Ă©n kant zitten. In het begin zat het bij mij ook alleen aan de onderkant.

Maar het kan heel goede de kleine zijn hoor, mijn vriend kon haar met 17 weken al voelen schoppen. (placenta aan de achterkant). Was dus ook al vanaf de buitenkant voelbaar toen!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:35

Paper Crown schreef:Nois ik ben nu bijna 18 weken, maar mijn placenta ligt dus aan de buikwand..

Rejoy, ik zat net ook rustig op de bank toen ik het voelde rollen en ik voelde direct aan mijn buik (onderin) en daar lag dan een hard bolletje..nu is het weer weg!

dat je placenta aan de buikwand ligt, hoeft niet zo heel veel te zeggen hoor. Die van mij ligt ook voor (nu bij mijn navel) en ik voelde de schopjes met 15 weken er al onder en boven. Met 27 weken was de placenta ruim 5cm dik en nog steeds voel ik geen beweging door de placenta heen, maar er dus wel heel duidelijk boven en onder. Mijn man kon de baby ook in deze zwangerschap al met 17 weken aan de buitenkant voelen.

En je kindje op die manier voelen is denk ik nog niet mogelijk met 18 weken, dan ligt ie nog helemaal vrij in het vruchtwater. Een harde schop zou je wel aan de buitenkant kunnen voelen, maar geen voorbij schuivend kindje. Daarvoor moet het kindje eerst wat meer klem liggen in je baarmoeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 2:36

Sylvana schreef:Een harde buik kan ook aan Ă©Ă©n kant zitten. In het begin zat het bij mij ook alleen aan de onderkant.

Maar het kan heel goede de kleine zijn hoor, mijn vriend kon haar met 17 weken al voelen schoppen. (placenta aan de achterkant). Was dus ook al vanaf de buitenkant voelbaar toen!

Hoe voelt een harde buik dan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 2:39

Rejoy. schreef:
Paper Crown schreef:Nois ik ben nu bijna 18 weken, maar mijn placenta ligt dus aan de buikwand..

Rejoy, ik zat net ook rustig op de bank toen ik het voelde rollen en ik voelde direct aan mijn buik (onderin) en daar lag dan een hard bolletje..nu is het weer weg!

dat je placenta aan de buikwand ligt, hoeft niet zo heel veel te zeggen hoor. Die van mij ligt ook voor (nu bij mijn navel) en ik voelde de schopjes met 15 weken er al onder en boven. Met 27 weken was de placenta ruim 5cm dik en nog steeds voel ik geen beweging door de placenta heen, maar er dus wel heel duidelijk boven en onder. Mijn man kon de baby ook in deze zwangerschap al met 17 weken aan de buitenkant voelen.

En je kindje op die manier voelen is denk ik nog niet mogelijk met 18 weken, dan ligt ie nog helemaal vrij in het vruchtwater. Een harde schop zou je wel aan de buitenkant kunnen voelen, maar geen voorbij schuivend kindje. Daarvoor moet het kindje eerst wat meer klem liggen in je baarmoeder.

Ja ik voel het ook echt onderin, zeg maar een cm of 2 boven mijn schaambot. De VK zei tegen mij dat omdat ik niet veel buikvet heb, het dus wel kan voelen ondanks de placenta aan de buikwand. Ik voel hem ook niet schuiven (dus niet in 1x van links naar rechts) maar het gaat dan daar zitten en voel ik een bolletje. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Linda zo 29 jul 2012 - 2:41

Ik had ook een voorliggende placenta en ik voelde m'n dochter voor het eerst met 17 weken. In het begin waren het steeds twijfelgevalletjes, maar heel snel daarna begon ik het echt goed te voelen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Sylvana zo 29 jul 2012 - 2:42

Ik had mijn eerste harde buik wel later in de zwangerschap, maar het voelde voor mij toen alsof de kleine zich afzette en zich zo 'naar buiten' toe duwde. Ik herkende het ook niet gelijk als een harde buik, omdat het dus alleen aan de onderkant zat.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:46

Paper Crown schreef:
Rejoy. schreef:
Paper Crown schreef:Nois ik ben nu bijna 18 weken, maar mijn placenta ligt dus aan de buikwand..

Rejoy, ik zat net ook rustig op de bank toen ik het voelde rollen en ik voelde direct aan mijn buik (onderin) en daar lag dan een hard bolletje..nu is het weer weg!

dat je placenta aan de buikwand ligt, hoeft niet zo heel veel te zeggen hoor. Die van mij ligt ook voor (nu bij mijn navel) en ik voelde de schopjes met 15 weken er al onder en boven. Met 27 weken was de placenta ruim 5cm dik en nog steeds voel ik geen beweging door de placenta heen, maar er dus wel heel duidelijk boven en onder. Mijn man kon de baby ook in deze zwangerschap al met 17 weken aan de buitenkant voelen.

En je kindje op die manier voelen is denk ik nog niet mogelijk met 18 weken, dan ligt ie nog helemaal vrij in het vruchtwater. Een harde schop zou je wel aan de buitenkant kunnen voelen, maar geen voorbij schuivend kindje. Daarvoor moet het kindje eerst wat meer klem liggen in je baarmoeder.

Ja ik voel het ook echt onderin, zeg maar een cm of 2 boven mijn schaambot. De VK zei tegen mij dat omdat ik niet veel buikvet heb, het dus wel kan voelen ondanks de placenta aan de buikwand. Ik voel hem ook niet schuiven (dus niet in 1x van links naar rechts) maar het gaat dan daar zitten en voel ik een bolletje. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven..

misschien dat de baby zich dan uitrekt ofzo en dat je het afzetten van de voetjes of het hoofdje voelt?

en een harde buik geeft een gespannen gevoel op de plek waar de baarmoeder zit. De baarmoeder is een spier en die spant zich aan op het moment van een harde buik Het doet in principe geen pijn, maar ik vind het ook geen prettig gevoel. Als je dan een beetje op de plek van de baarmoeder voelt, dan voel je een harde bal. Bij een harde buik kan je buik echt zo hard worden als een basketbal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Muis zo 29 jul 2012 - 3:37

Zou best kunnen hoor PC. Ik vind het op een spiertrekking lijken. Very Happy
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 3:41

18 weken alweer! Wat gaat het snel zeg!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Rouge zo 29 jul 2012 - 3:42

kan wel hoor, leuk! Ik voelde mijn beide kindjes voor het eerst rond de 12 weken. De 1e voelde ik daarna steeds regelmatiger en de 2e pas rond 20 weken frequent.
Maar de verloskundige vond dat dat niet kon laughcry
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Susan zo 29 jul 2012 - 8:57

Een balletje in je onderbuik, ik denk dat je dan voelt dat de baby zich omdraait, dus eerder zijn billetjes in plaats van zijn voetjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 21:19

Susan schreef:Een balletje in je onderbuik, ik denk dat je dan voelt dat de baby zich omdraait, dus eerder zijn billetjes in plaats van zijn voetjes.

Haha, ja volgens mij zijn het ook zijn billetjes, het bolt zeg maar enorm op daar. Hoop niet zijn hoofdje, want dan druk ik steeds op zijn hoofdje.. (zachtjes hoor) maar toch.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Paper Crown do 2 aug 2012 - 23:11

Het is echt zo! Ik voel de baby heel duidelijk!! Drukte makertje joh. Eergisteravond lag ik op mijn rug de Grazia te lezen in bed en ik voelde hem echt opzij schuiven, toen ik naar mijn buik keek zag ik links gewoon een hele opbolling en rechts leeg. Snel mijn man geroepen en die kon zo zijn hand op het bolletje leggen. I love you Hoe prachtig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  _Lana_ do 2 aug 2012 - 23:14

Paper Crown schreef:Het is echt zo! Ik voel de baby heel duidelijk!! Drukte makertje joh. Eergisteravond lag ik op mijn rug de Grazia te lezen in bed en ik voelde hem echt opzij schuiven, toen ik naar mijn buik keek zag ik links gewoon een hele opbolling en rechts leeg. Snel mijn man geroepen en die kon zo zijn hand op het bolletje leggen. I love you Hoe prachtig.

I love you Dit is echt het mooiste wat er is!! Daar kon ik echt zo van genieten.
Heerlijk.
Alleen dat het echt begon op te bollen, was ik toch echt al zo'n 25 weken zwanger denk ik.
Geniet ervan.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  _Lana_ do 2 aug 2012 - 23:15

Onee trouwens, ik was rond de 20 weken zwanger. Ben het even kwijt, maar het was wel veel eerder.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Floor do 2 aug 2012 - 23:42

Paper Crown schreef:Het is echt zo! Ik voel de baby heel duidelijk!! Drukte makertje joh. Eergisteravond lag ik op mijn rug de Grazia te lezen in bed en ik voelde hem echt opzij schuiven, toen ik naar mijn buik keek zag ik links gewoon een hele opbolling en rechts leeg. Snel mijn man geroepen en die kon zo zijn hand op het bolletje leggen. I love you Hoe prachtig.

Geweldig leuk is dat! geniet er samen van.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit mijn baby?? Empty Re: Is dit mijn baby??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum