Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 21:01

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen.
Als A. zijn fruit of groente krijgt dan "sproeit" er regelmatig een straaltje speeksel/tuf uit zijn mond.
Het loopt er dus niet uit maar komt er echt met wat kracht uit, in een boogje en het komt nog ver ook!

Tussendoor is het niet, echt alleen met de vaste voeding dat dit gebeurd.
Iemand die dit herkent of er weleens van gehoord heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Re: Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  MamaDaan za 28 jul 2012 - 21:07

Het is wel zo dat als je gaat eten dat er dan extra speeksel vrij komt, omdat de speekselkliertjes samentrekken. Misschien gaat dat bij hem extra veel kracht? Heb het zelf ook wel eens, dat ik een soort straaltje voel in mijn mond, onder mijn tong.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Re: Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  Océane za 28 jul 2012 - 21:08

Ja hoor, W. heeft dat ook vaak. Gewoon je speekselklieren die al flink speeksel produceren omdat je hersenen weten dat er iets lekkers aan komt...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Re: Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 21:10

Ah ok. Dan zal het dat wel zijn ja.
Zodra meneer het woord fruit of eten hoort begint hij al bijna te hyperventileren dus dan zal het bij hem wel extra aangezwengeld worden Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Re: Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  Darius za 28 jul 2012 - 21:13

Pavlov smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Re: Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 21:14

Ja hier heeft S t ook vaak smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen... Empty Re: Iemand dit weleens gezien? Speeksel/tuffen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum