Nieuw fototopic!
+77
_Jet
Sjaantje
Oasis
L!ND@
rapa nui
Sanne
iloverose
hellowkitty
TNMN
Pompoen
Paper Crown
Clapperdie
Toedels
smooch
Highway
MissD
Mees
Zwerver
Tiara
Marin
koNijntje
*Lookie*
Shy
Blue flower
Monnie
mauwmauw
Thunder
Fiwen
Novalee
Fearie
Stuiterbal
Theezakje13
JD
Puggle
Sweet33
Coccinelle
Linda
_Blush_
Lies
Jazzlyn
*Troela*
Muppetje
moepie
Supertalentje
Funk
mickey
Lilypie
ProudMom
CCC
_Lana_
PiP
holaagirl
Earane
kwak
Happydobby
Jezzie
TukTuk
Slakje
Arwyn
Annie24
Floor
SarahKey
Lejow
Printje
Twellie
Flower_L
Océane
Nana
Laced
Susan
studiebol
Star007
Parel
Viva
Rouge
Parisienne
Aimee
81 plaatsers
Pagina 16 van 24
Pagina 16 van 24 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24
Re: Nieuw fototopic!
MissD - wat een dotje!! Superlief!
Charlie - zo schattig, gewoon 2x zoveel geluk!
Charlie - zo schattig, gewoon 2x zoveel geluk!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk zie ik je foto, en mis ik hem niet
Wat een lekkere poppetjes!
Ze hebben echt een heel duidelijk jongetjes en meisjes gezichtje
(ga ik nu af als links niet J, en rechts niet R blijkt te zijn )
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa eindelijk de kleintjes van charlie gezien
Wat een schatjes
Nog zo klein.. zo lief!
Wat een schatjes
Nog zo klein.. zo lief!
Gast- Gast
Lejow schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk zie ik je foto, en mis ik hem niet
Nee het klopt helemaal hahaha. Ik vind dat ook zooo duidelijk.
PC, 2x zoveel geluk en 2x zoveel slaapgebrek .
Gast- Gast
Aimee: wat een leuk kindje heb je toch ook! Je plaatst altijd zulke leuke foto's vind ik! En wat handig van die bak!
Charlie: yeaaah! Eindelijk zie ik ze dan samen! Wat een poppetjes! Wat liggen ze lief zo saampjes in bed joh! En kijk dat grijnsje bij R. (denk dat het R. is haha) Gaat alles goed met jullie?
MissD: heerlijk meisje zeg! Die oogjes!
Rejoy: jeetje wat gaat het hard zeg! Ze is al behoorlijk veranderd in haar gezichtje volgens mij, als ik me de vorige foto's kan herinneren in je topic. Loopt de bv ook al goed?
Charlie: yeaaah! Eindelijk zie ik ze dan samen! Wat een poppetjes! Wat liggen ze lief zo saampjes in bed joh! En kijk dat grijnsje bij R. (denk dat het R. is haha) Gaat alles goed met jullie?
MissD: heerlijk meisje zeg! Die oogjes!
Rejoy: jeetje wat gaat het hard zeg! Ze is al behoorlijk veranderd in haar gezichtje volgens mij, als ik me de vorige foto's kan herinneren in je topic. Loopt de bv ook al goed?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel!
Aimee; Het helmpje doet goed zijn werk, ze heeft hem door het weer niet continue kunnen dragen maar haar hoofdje is echt al veel aan het bijtrekken. Ben benieuwd wat ze morgen op controle in het ziekenhuis gaan zeggen!
Charlie; jou foto ... wat een plaatjes zeg.
Aimee; Het helmpje doet goed zijn werk, ze heeft hem door het weer niet continue kunnen dragen maar haar hoofdje is echt al veel aan het bijtrekken. Ben benieuwd wat ze morgen op controle in het ziekenhuis gaan zeggen!
Charlie; jou foto ... wat een plaatjes zeg.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
woehoe, charlie
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@Charlie: Ik vind jouw kindjes behalve superlief (*smelt*) ook best heel intelligent kijken ofzo, nou ja kijken, ik weet niet, die twee foto's die ik nu gezien heb daarop vind ik ze er echt uitzien als intelligente, bedachtzame en lieve kindjes. Haha de tijd zal het leren natuurlijk ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Charlie wat lieffff
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
тыквашка schreef:@Charlie: Ik vind jouw kindjes behalve superlief (*smelt*) ook best heel intelligent kijken ofzo, nou ja kijken, ik weet niet, die twee foto's die ik nu gezien heb daarop vind ik ze er echt uitzien als intelligente, bedachtzame en lieve kindjes. Haha de tijd zal het leren natuurlijk ;-).
Dat klopt! Ik heb de toets ontluikende geletterdheid afgenomen en daarop scoorden ze al verbluffend hoog!
Gast- Gast
Ah Charlie wat een poppetjes, je kan inderdaad heel goed zien dat links J. en rechts R. is, leuk!
Lieve foto Rejoy, die haartjes . Lijkt echt al wat groter inderdaad (zeker als je vergelijkt met Charlie's kindjes).
Lieve foto Rejoy, die haartjes . Lijkt echt al wat groter inderdaad (zeker als je vergelijkt met Charlie's kindjes).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Charlie schreef:тыквашка schreef:@Charlie: Ik vind jouw kindjes behalve superlief (*smelt*) ook best heel intelligent kijken ofzo, nou ja kijken, ik weet niet, die twee foto's die ik nu gezien heb daarop vind ik ze er echt uitzien als intelligente, bedachtzame en lieve kindjes. Haha de tijd zal het leren natuurlijk ;-).
Dat klopt! Ik heb de toets ontluikende geletterdheid afgenomen en daarop scoorden ze al verbluffend hoog!
Had al zo'n vermoeden.. Duidelijk aan J's neusje te zien.
Hoe sta je tegenover de 'nieuwe' kleuter Cito's?
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaaa charlie nu heb ik ze ook niet gemist! Wat fijn! Mooie foto ik vind ook echt dat je echt kan zien dat het een jongetje en een meisje zijn aan hun koppies!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Charlie schreef:тыквашка schreef:@Charlie: Ik vind jouw kindjes behalve superlief (*smelt*) ook best heel intelligent kijken ofzo, nou ja kijken, ik weet niet, die twee foto's die ik nu gezien heb daarop vind ik ze er echt uitzien als intelligente, bedachtzame en lieve kindjes. Haha de tijd zal het leren natuurlijk ;-).
Ik wíst het! Ik zag het gewoon aan hun neusjes! Je hebt dus echte wondertjes op de wereld gezet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Charlie schreef:тыквашка schreef:@Charlie: Ik vind jouw kindjes behalve superlief (*smelt*) ook best heel intelligent kijken ofzo, nou ja kijken, ik weet niet, die twee foto's die ik nu gezien heb daarop vind ik ze er echt uitzien als intelligente, bedachtzame en lieve kindjes. Haha de tijd zal het leren natuurlijk ;-).
Ik wíst het! Ik zag het gewoon aan hun neusjes! Je hebt dus echte wondertjes op de wereld gezet!
Tsssss... spuit 11!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Charlie schreef:тыквашка schreef:@Charlie: Ik vind jouw kindjes behalve superlief (*smelt*) ook best heel intelligent kijken ofzo, nou ja kijken, ik weet niet, die twee foto's die ik nu gezien heb daarop vind ik ze er echt uitzien als intelligente, bedachtzame en lieve kindjes. Haha de tijd zal het leren natuurlijk ;-).
Ik verslikte me net in een wortel hahahahahahaha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Misschien kun je ze vast laten starten op school? zou jammer zijn als je niets met hun intelligentie doet haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
.
Laatst aangepast door MissD op di 21 aug 2012 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt
MissD- Prater
Ik vind jou nu al de leukste moeder ever. En FINALLY een blik op je muppets. Het is inderdaad geen vraag wie het jongetje en wie het meisje is. En wat heb je leuke lakens!Charlie schreef:Dat klopt! Ik heb de toets ontluikende geletterdheid afgenomen en daarop scoorden ze al verbluffend hoog!
Gast- Gast
Aaaaaaaaaaaaah Charlie!!!
MissD: Wat een heerlijk bekkie heeft jouw meisje zeg!
MissD: Wat een heerlijk bekkie heeft jouw meisje zeg!
Laatst aangepast door Aquala op wo 22 aug 2012 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
@ charlie wat een schatjes
@aquala wat kijkt je dochtertje leuk op die laatste foto
@aquala wat kijkt je dochtertje leuk op die laatste foto
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Leuk Aquala!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Aquala; Dank je wel .... en wat een mooie kindjes heb jij zeg!
MissD- Prater
L.oïs heeft haar eerste speldje in gehad vandaag, oké hij is nog wat groot maar ach
Laatst aangepast door Puggle op zo 26 aug 2012 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Acht wat lief aquala
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 16 van 24 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24