Nieuw fototopic!
+77
_Jet
Sjaantje
Oasis
L!ND@
rapa nui
Sanne
iloverose
hellowkitty
TNMN
Pompoen
Paper Crown
Clapperdie
Toedels
smooch
Highway
MissD
Mees
Zwerver
Tiara
Marin
koNijntje
*Lookie*
Shy
Blue flower
Monnie
mauwmauw
Thunder
Fiwen
Novalee
Fearie
Stuiterbal
Theezakje13
JD
Puggle
Sweet33
Coccinelle
Linda
_Blush_
Lies
Jazzlyn
*Troela*
Muppetje
moepie
Supertalentje
Funk
mickey
Lilypie
ProudMom
CCC
_Lana_
PiP
holaagirl
Earane
kwak
Happydobby
Jezzie
TukTuk
Slakje
Arwyn
Annie24
Floor
SarahKey
Lejow
Printje
Twellie
Flower_L
Océane
Nana
Laced
Susan
studiebol
Star007
Parel
Viva
Rouge
Parisienne
Aimee
81 plaatsers
Pagina 12 van 24
Pagina 12 van 24 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24
Re: Nieuw fototopic!
Zelda schreef:Haha wat schattig met die draagdoek
Het is niet eens een draagdoek, het is gewoon een aapje met klittenband op de handjes en voetjes die ze om haar nek en buik gedaan heeft (met hulp van oma, maar op aanwijzing van haar )
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik zie het nu, ik dacht heel even dat het een aapje in een draagdoek wasFiwen schreef:Zelda schreef:Haha wat schattig met die draagdoek
Het is niet eens een draagdoek, het is gewoon een aapje met klittenband op de handjes en voetjes die ze om haar nek en buik gedaan heeft (met hulp van oma, maar op aanwijzing van haar )
Gast- Gast
Aimee schreef:Nee, Watermeloen, ik wil foto's zien van jouw knappe kinders!
Hahaha Aimee! Ik zal eens kijken of ik nog leuke recente heb.
H. wil niet zo graag meer op de foto
Gast- Gast
Aimee schreef:Ahh S. L. is erg jaloers op zijn tanden! Hier nog niets...
Ach S weer nog geen haar haha dus dat missen wij hier. Het begint al wel te groeien maja;)
SarahKey schreef:Aimee schreef:Ahh S. L. is erg jaloers op zijn tanden! Hier nog niets...
Ach S weer nog geen haar haha dus dat missen wij hier. Het begint al wel te groeien maja;)
Oooh hahaha daarom heb je de bovenkant van zijn hoofd niet op de foto
Ik mis de tandjes nog niet hoor, nu ik nog BV geef. Maar ik was zelf 3 maanden toen ik tandjes kreeg, dus in vergelijking is Luuk heel laat.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zag de foto ook op facebook voorbij komen Fiwen, echt zooooo schattig.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Ik zag de foto ook op facebook voorbij komen Fiwen, echt zooooo schattig.
Wat een mooie foto van M. in je avatar! Dr haar begint al flink te groeien he?
Aimee- Ratel
Wat schattig fiwen! Dochter heeft hetzelfde aapje, maar die mag ik niet om haar nek doen, dan wordt ze boos!
Aapie, zoals ze hem zelf noemt, moet wel overal mee naar toe.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt, haar haartjes groeien erg hard. Deze foto is van 8 weken geleden.
Deze foto's zijn vrij recent.
Deze foto's zijn vrij recent.
Laatst aangepast door Mama_van2 op do 16 aug 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*knip*
Laatst aangepast door Watermeloen op do 16 aug 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aimee schreef:SarahKey schreef:Aimee schreef:Ahh S. L. is erg jaloers op zijn tanden! Hier nog niets...
Oooh hahaha daarom heb je de bovenkant van zijn hoofd niet op de foto
Ik mis de tandjes nog niet hoor, nu ik nog BV geef. Maar ik was zelf 3 maanden toen ik tandjes kreeg, dus in vergelijking is Luuk heel laat.
haha nee dat was toeval, probeerde een foto te maken van alleen zijn mond maar dat draadje van het fototoestel ja dat is wel heel interressant. En dan issie te dicht bij dus krijg je dit soort foto's En de onderste was eigenlijk een foto op de kop.
Maar jij was wel vroeg hoor met 3 maand al tandjes. Dan zijn de meeste kinderen laat haha. Ach voor je het weet ze er en kun je nu nog even pijnloos bv geven.
Mama_van2 schreef:Mooie kindjes Watermeloen, en wat is je zoontje alweer groot zeg !
Dank je wel.
Ja he? Hij groeit als kool
Mijn laatste baby...
En wat is M mooi!! Ze was altijd al ontzettend knap maar ze is alleen nog maar mooier geworden!
Hoe gaat het nu met haar?
Gast- Gast
Linda schreef:Wat schattig fiwen! Dochter heeft hetzelfde aapje, maar die mag ik niet om haar nek doen, dan wordt ze boos!
Ze had haar (ze heel Lola ) zelf al om haar nek gehangen en was aan het proberen om de beentjes om haar middel te doen maar dat lukte natuurlijk niet dus heeft oma geholpen.
Het is hier ook haar beste vriendin hoor, vanmiddag lag ze er in de auto al mee te spelen en te slapen en net moest ze ook mee naar bed.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Watermeloen: Volgens mij wordt H. later echt een hartenbreekster! En A. is gewoon een droppie... Die foto met z'n opa is echt mooi!
Fiwen: Ahh lief met dr aapje!
Fiwen: Ahh lief met dr aapje!
Aimee- Ratel
Zo schattig
Watermeloen, ja gaat hard he pff in mijn beleving is je zoontje iets van 3 maanden, zie ik net dan hij alweer 8 maanden is. Met M.ara gaat het goed, ze is medicijnen aan het afbouwen. Eerst is de Depakine gestopt, daarna de Morfine, daarna hebben we thuis de Dormicum helemaal afgebouwd, daarna Valium, en nu gebruikt ze nog maar 2 soorten anti epileptica 2 keer per dag. Ze heeft geen 1 aanval of wegraking meer gehad na de operatie, ze ontwikkeld zichzelf ontzettend snel, ze loopt, praat, eet en drinkt normaal zonder te verslikken, ze maakt grapjes, reageert snel en ze is lekker aan het peuter puberen. Dank je voor het compliment.
Watermeloen, ja gaat hard he pff in mijn beleving is je zoontje iets van 3 maanden, zie ik net dan hij alweer 8 maanden is. Met M.ara gaat het goed, ze is medicijnen aan het afbouwen. Eerst is de Depakine gestopt, daarna de Morfine, daarna hebben we thuis de Dormicum helemaal afgebouwd, daarna Valium, en nu gebruikt ze nog maar 2 soorten anti epileptica 2 keer per dag. Ze heeft geen 1 aanval of wegraking meer gehad na de operatie, ze ontwikkeld zichzelf ontzettend snel, ze loopt, praat, eet en drinkt normaal zonder te verslikken, ze maakt grapjes, reageert snel en ze is lekker aan het peuter puberen. Dank je voor het compliment.
Gast- Gast
MV2: Dat is geweldig zeg! Wat een goed nieuws.
Hopelijk blijft ze deze lijn volgen, wat zal ze een hoop jongens achter zich aan krijgen. Zo;n sterke en mooie meid!
Hopelijk blijft ze deze lijn volgen, wat zal ze een hoop jongens achter zich aan krijgen. Zo;n sterke en mooie meid!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Zo schattig
Is dat M. op de foto? Wat is ze veranderd. Fijn dat het zo goed gaat met haar.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Shy: wat heerlijk om weer eens foto's van jullie mannetje te zien! Hij word al zo groot! Jeetje, wat is hij lang!
Puggle: aaaah wat ligt ze weer lief te slapen! Zo van de zijkant heeft ze best wat van N. weg eigenlijk...
Sarahkey: wat een lieve foto's weer! Het is echt een lachebekkie he!
Watermeloen: leuke foto's! Wat worden je kindjes al groot!
Fiwen: lieve foto zo met dat aapje slapen!
Ik zal zo eens wat foto's uploaden.
Puggle: aaaah wat ligt ze weer lief te slapen! Zo van de zijkant heeft ze best wat van N. weg eigenlijk...
Sarahkey: wat een lieve foto's weer! Het is echt een lachebekkie he!
Watermeloen: leuke foto's! Wat worden je kindjes al groot!
Fiwen: lieve foto zo met dat aapje slapen!
Ik zal zo eens wat foto's uploaden.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Watermeloen: ik vind het altijd heerlijk om foto's van jou kids te zien
En kleine M heerlijk om zo een peuter te zien! En wat fijn dat het zo goed gaat.
ccc: S lacht altijd, echt altijd. Er zitten soms dagen bij dat hij helemaal niet heeft gehuild. Zo'n makkelijk kind (Maar als hij een keer huilt, berg je maar dat is dan meer krijsen:lol: )
En kleine M heerlijk om zo een peuter te zien! En wat fijn dat het zo goed gaat.
ccc: S lacht altijd, echt altijd. Er zitten soms dagen bij dat hij helemaal niet heeft gehuild. Zo'n makkelijk kind (Maar als hij een keer huilt, berg je maar dat is dan meer krijsen:lol: )
Mama van 2, wat een mooie kindjes heb je toch zeg! Wat ziet m. er goed uit
Shy, wat leuk dat je gel hebt gekocht! Staat vast erg goed. Een leuke kuif ofzo
Watermeloen, wouw wat zijn je kindjes toch knap!
Fiwen, wat schattig met haar aapje zeg!
Ccc, bedankt! Ze ligt altijd zo lief als ze slaapt ik vind dat van het begin af aan eigelijk wel een beetje dat ze wel wat van elkaar hebben op sommige foto's
Shy, wat leuk dat je gel hebt gekocht! Staat vast erg goed. Een leuke kuif ofzo
Watermeloen, wouw wat zijn je kindjes toch knap!
Fiwen, wat schattig met haar aapje zeg!
Ccc, bedankt! Ze ligt altijd zo lief als ze slaapt ik vind dat van het begin af aan eigelijk wel een beetje dat ze wel wat van elkaar hebben op sommige foto's
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Thanx allemaal!
SK: Ik vind S op de eerste foto echt al heel groot lijken!
SK: Ik vind S op de eerste foto echt al heel groot lijken!
Gast- Gast
Ik ook Dank je welJaya schreef:Shygirl, ik ben verliefd op jouw mannetje!
Ik loop ook altijd zo trots achter de kinderwagen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 12 van 24 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24
Pagina 12 van 24
Permissies van dit forum: