Waar is....?
+11
Dora
Snoes
Blond
Sweety
Alex
June
Toet
Marin
Jeanette
Lejow
Lady4
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar is....?
Ik mis Noa nog steeds
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Kenya schreef:Weet ondertussen nog steeds niet hoe Zoey dan nu heet
Ik dacht dat het gewoon de Pippa-fan was met een avatar die Pippa had kunnen hebben, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik mis June.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hadewijch schreef:Kenya schreef:Weet ondertussen nog steeds niet hoe Zoey dan nu heet
Ik dacht dat het gewoon de Pippa-fan was met een avatar die Pippa had kunnen hebben, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Muahahaha. Kijk je uit, voor je het weet hoor je dit nog twintig topics lang in een soapversie.
Gast- Gast
Reva schreef:Hadewijch schreef:Kenya schreef:Weet ondertussen nog steeds niet hoe Zoey dan nu heet
Muahahaha. Kijk je uit, voor je het weet hoor je dit nog twintig topics lang in een soapversie.
Ik weet het toch niet zeker.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Alex schreef:Ik mis June.
Die komt hier toch nog steeds? Tenminste, ik heb een vermoeden. Of was je post sarcastisch bedoeld?
Gast- Gast
Ik ben er nog maar zoals Marin aangaf, druk bezig met vriendje en ook met mezelf. Heb een tijd geleden met een psycholoog gesproken, werk in de zorg maar ga weer zoeken naar ander werk ( vanwege de weinig uren die ik maak ).Jeanette schreef:Ik loop wss flink achter, maar waar is Sweety?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik mis Monte.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
PrinsesBo?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes, die heeft haar account een tijdje terug verwijderd omdat niemand haar geloofde en toen was ze het beu
Gast- Gast
Razz_ schreef:Snoes, die heeft haar account een tijdje terug verwijderd omdat niemand haar geloofde en toen was ze het beu
uuuhhh? En wie staat er boven je?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Razz_ schreef:Snoes, die heeft haar account een tijdje terug verwijderd omdat niemand haar geloofde en toen was ze het beu
uuuhhh? En wie staat er boven je?
Razz geeft een reactie op de vraag van Snoes
Gast- Gast
Aaah, ik las de vraag anders...
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ja, dat had ik nog meegekregen maar ik vroeg me af of ze misschien terug was onder een andere naam of dat iemand misschien weet hoe het met haar gaat.Razz_ schreef:Snoes, die heeft haar account een tijdje terug verwijderd omdat niemand haar geloofde en toen was ze het beu
Snoes- Lady Post-a-lot
Sweety schreef:Ik ben er nog maar zoals Marin aangaf, druk bezig met vriendje en ook met mezelf. Heb een tijd geleden met een psycholoog gesproken, werk in de zorg maar ga weer zoeken naar ander werk ( vanwege de weinig uren die ik maak ).Jeanette schreef:Ik loop wss flink achter, maar waar is Sweety?
Hey wat een goed nieuws! Je ging toch een opleiding in de zorg doen, of alleen een baan? Succes met het vinden van een andere baan .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Zelda schreef:Alex schreef:Ik mis June.
Die komt hier toch nog steeds? Tenminste, ik heb een vermoeden. Of was je post sarcastisch bedoeld?
Ik durf er mijn vingers voor in het vuur te steken dat ze hier nog komt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik ookPhileine schreef:Zelda schreef:Alex schreef:Ik mis June.
Ik durf er mijn vingers voor in het vuur te steken dat ze hier nog komt
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja ik had gehoopt in september met de opleiding te kunnen beginnen, maar ze hebben geen begeleiders. Dus dan wordt het misschien volgend jaar september. Ik vind het werk wel leuk maar ik maak wel weinig uren. Werd van de week angstig wakker omdat ik dacht dat mijn huur niet wat afgeschreven en dat vond ik niet prettig. Dus ik ga weer even zoeken. En dank je wel!Oasis schreef:Sweety schreef:Ik ben er nog maar zoals Marin aangaf, druk bezig met vriendje en ook met mezelf. Heb een tijd geleden met een psycholoog gesproken, werk in de zorg maar ga weer zoeken naar ander werk ( vanwege de weinig uren die ik maak ).Jeanette schreef:Ik loop wss flink achter, maar waar is Sweety?
Hey wat een goed nieuws! Je ging toch een opleiding in de zorg doen, of alleen een baan? Succes met het vinden van een andere baan .
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Jordana?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Waldorf schreef:Raindrop schreef:Jordana?
Hieer nieuwe naam
Oh leuk dat je er nog gewoon bent! Ik heb de naamsveranderingen ook nooit zo snel door
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Waldorf schreef:Raindrop schreef:Jordana?
Hieer nieuwe naam
Oh leuk dat je er nog gewoon bent! Ik heb de naamsveranderingen ook nooit zo snel door
Hahaha maakt niet uit joh. Maar ik ben er nog
Gast- Gast
Minneke heb ik trouwens ook al een tijdje niet zien reageren. Is ze op vakantie?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nog niet zo heel lang geleden heb ik Minneke nog zien reageren. Volgens mij hebben ze een nieuw huis, dus misschien druk met klussen?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
De mama van M.are?
M.ara bedoel ik!
M.ara bedoel ik!
Laatst aangepast door Jip83 op wo 22 aug 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar is?
» Waar is...
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar was jij..
» Waar is...
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar was jij..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: