Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV opening OS: is toch niet normaal?

+11
Marin
Sayuri
Angela_1986
Jeanette
_Nina
silly-one
Printje
Steep
Sarah1985
Minx
Lousanne
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV opening OS: is toch niet normaal? - Pagina 2 Empty Re: NAV opening OS: is toch niet normaal?

Bericht  Caribbeanlover vr 27 jul 2012 - 12:22

Lousanne, je bent zeker geen zeikerd en ik ben het met je eens! Maar dat vind ik ook met anderen dingen. Vroeger was er in Utrecht op een bepaalde plaats water waar nu al jaaaaaaaaaren een weg is. Nou zijn ze aan het verbouwen zodat het water weer terug komt. WTF, zo nutteloos geld verspillen, dat kan naar goede doelen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV opening OS: is toch niet normaal? - Pagina 2 Empty Re: NAV opening OS: is toch niet normaal?

Bericht  Joli86 vr 27 jul 2012 - 21:07

Jeanette schreef:Echt te belachelijk voor woorden!!

Helemaal mee eens... En maar klagen dat de economie zo slecht gaat...

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 21:28

x-justme-x schreef:

Juist daarom is dit een goede investering doordat de economie gestimuleerd wordt.
Stel je voor, er zou veel minder geld voor worden vrijgelaten, dat betekent ook dat het land sterk beperkt wordt in de mogelijkheden van zo'n evenement, zal minder toeristen trekken etc etc

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 27 jul 2012 - 22:11

Yasmin schreef:
x-justme-x schreef:

Juist daarom is dit een goede investering doordat de economie gestimuleerd wordt.
Stel je voor, er zou veel minder geld voor worden vrijgelaten, dat betekent ook dat het land sterk beperkt wordt in de mogelijkheden van zo'n evenement, zal minder toeristen trekken etc etc

Maar besteedt dan geld dan aan de zorg/onderwijs weet ik wat, er zit natuurlijk ook sponsoring bij maar ik denk dat ze zelf ook echt wel mee betalen, en het gedeelte dat ze zelf erbij inleggen kan veel beter gebruikt worden vind ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop vr 27 jul 2012 - 22:14

Angela_1986 schreef:Wow... :O Dat is écht heel erg veel geld en als je het mij vraagt ook té veel!

Waar je de grens trekt? Dat is inderdaad lastig... Maar ja, als je ziet hoeveel mensen alleen al in Westerse landen gebruik moeten maken van mogelijkheden zoals de voedselbank, hoeveel er bezuinigd moet worden in o.a. de zorg... Dan zouden we ons toch eigenlijk moeten schamen dat we zo ontzettend veel geld uitgeven aan zulke 'onbenullige' dingen?!

Eens!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 23:25

Printje schreef:
Yasmin schreef:
x-justme-x schreef:

Maar besteedt dan geld dan aan de zorg/onderwijs weet ik wat, er zit natuurlijk ook sponsoring bij maar ik denk dat ze zelf ook echt wel mee betalen, en het gedeelte dat ze zelf erbij inleggen kan veel beter gebruikt worden vind ik.

Als de economie straks beter gaat draaien zal er vanzelf weer meer geld voor de zorg en al beschikbaar zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 23:39

Ik vind het belachelijker dat er zonder pardon huizen zijn geruimd van de Chinese bevolking toen de OS in China werd gehouden. Er zijn heel wat mensen dakloos geworden en als je er als inwoner wat van wilde zeggen werd je gearresteerd. Is toen een hele documentatie over geweest. Over het stille protest van de chinezen. Dat dat blijkbaar zomaar kan voor iets als de OS vind ik schokkend.

Gast
Gast

Bericht  MissBlunt vr 27 jul 2012 - 23:56

Luce schreef:Ik vind het belachelijker dat er zonder pardon huizen zijn geruimd van de Chinese bevolking toen de OS in China werd gehouden. Er zijn heel wat mensen dakloos geworden en als je er als inwoner wat van wilde zeggen werd je gearresteerd. Is toen een hele documentatie over geweest. Over het stille protest van de chinezen. Dat dat blijkbaar zomaar kan voor iets als de OS vind ik schokkend.

Dat heeft geen zak te maken met de OS maar met de Chinese machthebbers en de voortdurende schending van mensenrechten. Dat soort dingen gebeuren voor minder dan de OS. Je kan je wel afvragen of je de OS moet willen organiseren in zo'n land.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: