Lang leve de maagband.
+4
Starla
Minx
Puk
Caribbeanlover
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lang leve de maagband.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1276470
Zie filmpje, lekker nutteloos.
Zie filmpje, lekker nutteloos.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Lang leve de maagband.
IK ben het ff aan het kijken en ik vind dit jammer, die maagbanden helpen sommige mensen echt heel erg goed, en deze mensen snappen er niks van!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ga ff kijken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer dat ze alleen mensen laten zien bij wie het niet lukt. Deze lui snappen er echt niks van Die theorie achter die zuurtjes, die vloeibaar worden en er langsheen glijden. Dat ze beter slagroomtaart kunnen nemen als avondeten, want daar kunnen ze meer van op omdat dat zachter is. Belachelijk. Dan neem je een maagband, en ga je dingen bedenken zodat het ding alsnog geen nut heeft.
Ik moest wel gniffelen om die zielige gezichten toen ze macaroni gingen eten, en om de theorieen die ze bedachten.
Ik moest wel gniffelen om die zielige gezichten toen ze macaroni gingen eten, en om de theorieen die ze bedachten.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Slecht voorbeeld van een maagband. Heel erg slecht. Vraag me af hoe deze mensen door de keuring zijn gekomen. Daarbij heb ik zitten tellen die man kauwt 3/4 keer enclitisch het dan door. Ja dan is het logisch dat je het niet fijn krijgt.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Slecht voorbeeld van een maagband. Heel erg slecht. Vraag me af hoe deze mensen door de keuring zijn gekomen. Daarbij heb ik zitten tellen die man kauwt 3/4 keer enclitisch het dan door. Ja dan is het logisch dat je het niet fijn krijgt.
Whut?
Gast- Gast
Carrie schreef:Minx schreef:Slecht voorbeeld van een maagband. Heel erg slecht. Vraag me af hoe deze mensen door de keuring zijn gekomen. Daarbij heb ik zitten tellen die man kauwt 3/4 keer enclitisch het dan door. Ja dan is het logisch dat je het niet fijn krijgt.
Whut?
en slikt
Iets met autocorrect haha
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Carrie schreef:Minx schreef:Slecht voorbeeld van een maagband. Heel erg slecht. Vraag me af hoe deze mensen door de keuring zijn gekomen. Daarbij heb ik zitten tellen die man kauwt 3/4 keer enclitisch het dan door. Ja dan is het logisch dat je het niet fijn krijgt.
Whut?
en slikt
Iets met autocorrect haha
Gast- Gast
Wat een familie zeg Echt bizar hoe dom mensen kunnen zijn.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Enclitisch! Prachtig woord
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
En dit is een goed voorbeeld van mensen die duidelijk verslaafd zijn aan het (vette) eten. En waarbij de maagband zeker geen oplossing is. Ik vraag me idd af hoe hun door een keuring zijn gekomen, ook kan ik me er vreselijk kwaad om maken, mijn man woog begin dit jaar 130kilo en na een aantal bezoekjes aan de dietiste,doorzettingsvermogen en discipline weegt hij nu 95 kilo, en waar ik dan af en toe pissig van word, is dat wij een rekening moeten betalen voor die bezoekjes, en de mensen met een maagband van alles vergoed krijgen.
Om dan deze mensen op tv te zien die duidelijk niet weten wat gezond eten is, want macaroni kan lekker en gezond zijn maar wat hun opschepte was gewoon vette bagger. En de hele boodschappenkar ligt vol met koek/snoep/chips
Helaas maakt mijn man dit ook van dichtbij mee, een collega is ook te zwaar en die is ook echt verslaafd aan eten, in de zin van, patat/vette broodjes/snoep/koek/zoutjes (stiekem) naar binnen douwen op het werk. Een speciale voorraad lade hebben met al die onzin, afijn nu dan een maagband, tegen mijn man zeggen dat zij hem wel inhaalt met afvallen ed. Eindstand? 3 mnd verder en 15 kilo afgevallen, omdat ook zij niet meer grote maaltijden kan eten, maar wel kan blijven snoepen..
En ik weet echt wel dat er mensen zijn die er wel mee om kunnen gaan, die het echt nodig hebben. Maar ik heb nu van heel dichtbij meegemaakt dat met een goede gezonde voeding discipline en doorzettingsvermogen je ook flink wat kilo's kan kwijtraken.
Om dan deze mensen op tv te zien die duidelijk niet weten wat gezond eten is, want macaroni kan lekker en gezond zijn maar wat hun opschepte was gewoon vette bagger. En de hele boodschappenkar ligt vol met koek/snoep/chips
Helaas maakt mijn man dit ook van dichtbij mee, een collega is ook te zwaar en die is ook echt verslaafd aan eten, in de zin van, patat/vette broodjes/snoep/koek/zoutjes (stiekem) naar binnen douwen op het werk. Een speciale voorraad lade hebben met al die onzin, afijn nu dan een maagband, tegen mijn man zeggen dat zij hem wel inhaalt met afvallen ed. Eindstand? 3 mnd verder en 15 kilo afgevallen, omdat ook zij niet meer grote maaltijden kan eten, maar wel kan blijven snoepen..
En ik weet echt wel dat er mensen zijn die er wel mee om kunnen gaan, die het echt nodig hebben. Maar ik heb nu van heel dichtbij meegemaakt dat met een goede gezonde voeding discipline en doorzettingsvermogen je ook flink wat kilo's kan kwijtraken.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
CC, kon je man geen maagband krijgen? Sorry heb alleen het begin gelezen
Caribbeanlover- Ratel
CBL, daar heeft hij nog niet eens aan gedacht, omdat we een kennis (man)hebben die 170 kilo woog ook doormiddel van diëtiste ruim 50 kilo is afgevallen. Goed voorbeeld doet volgen.
ChocoChip- Fluisteraar
Afvallen is beter idd en een mg is lekker makkelijk, hoef je geen moeite voor te doen.
Ik vroeg me af of je man met dat gewicht toen er in aanmerking voor zou komen? Vanaf hoe zwaar moet je zijn?
Ik vroeg me af of je man met dat gewicht toen er in aanmerking voor zou komen? Vanaf hoe zwaar moet je zijn?
Caribbeanlover- Ratel
Cbl, dat zou ik echt niet weten, wanneer je in aanmerking komt.
ChocoChip- Fluisteraar
met 130 kilo kom je wel in aanmerking. mijn vader woog 120, nu 85. maagverkleining
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Lang leve de Sudocreme! (filmpje)
» NAV: stelling: maagband moet vergoed worden?
» Hoe lang hou jij het vol?
» Hoe lang...
» Hoe lang ben jij?
» NAV: stelling: maagband moet vergoed worden?
» Hoe lang hou jij het vol?
» Hoe lang...
» Hoe lang ben jij?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: