Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Zwerver di 24 jul 2012 - 20:10

Vakantie Knaller: maak een fotoboek van je Facebook foto's bij MijnAlbum.nl voor 2.95


Vakantie Knaller: maak een fotoboek van je Facebook foto's bij MijnAlbum.nl!
Foto's zijn tijdloos, toch zet je ze op Facebook of Hyves en vergeet je ze na verloop van tijd. MijnAlbum.nl biedt je nu de unieke mogelijkheid om een fotoboek te maken van al deze prachtige herinneringen. Selecteer je allermooiste, leukste en grappigste foto's en druk deze af via MijnAlbum.nl. Met één druk op de knop importeer je je foto's uit Facebook of Hyves met de handige koppeling. Een klik-en-klaar fotoboek voor een spotprijs!

Bijkomend voordeel: daarna kun je de foto's van je Hyves of Facebook profiel afgooien! Want ook al ben jij ze vergeten, iedereen kan ze daar bekijken. Bij MijnAlbum.nl staan je foto's altijd standaard privé, dan kan niemand kan er zomaar bij komen. Wel zo veilig!

Specificaties
• Aantal pagina's: 25
• Afmetingen: 10x15 cm, maximaal 4 afbeeldingen per pagina
• Full collor, hoge kwaliteitsafdrukken
• Afdrukpapier: Fuji fotopapier
• Geen software nodig

GoldenDeals, kortingen die je voor geen goud wilt missen


http://www.goldendeals.nl/
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Sarah1985 di 24 jul 2012 - 20:39

Leuke actie. Alleen vind ik die boeken van mijn album.niks. Had laatst 1 besteld in 10x15 formaat was niet veel soeps. Paar keer bekijken en album viel al uit elkaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 21:51

Leuk! Ik heb hem gekocht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Lejow di 24 jul 2012 - 21:51

Sarah1985 schreef:Leuke actie. Alleen vind ik die boeken van mijn album.niks. Had laatst 1 besteld in 10x15 formaat was niet veel soeps. Paar keer bekijken en album viel al uit elkaar

Ja eens!!
Heb er ook een, kon ik gratis ergens bij bestellen, maar je kan er verder niets mee.
Niet de pagina's bewerken of iets, nee het zijn recht toe recht aan foto's, 1 per bladzijde.
En inderdaad, niet heel best in elkaar gezet en het beschadigt heel snel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 21:54

Ik print mijn foto's echt nooit en dat is eigenlijk wel leuk dus voor 3 euro vind ik het best leuk om een paar foto's af te drukken. Ik bekijk ze toch nooit waarschijnlijk haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 22:00

Ik heb hier ook zo'n boekje liggen, ooit aangeschaft via een marktplaats deal. De kwaliteit viel mij ook erg tegen. Vooral het feit dat er niets aan te bewerken valt, dat er niet meerdere foto's op een pagina kunnen als in een collage vorm vond ik erg jammer. Ondanks de aanbieding toch een beetje jammer geld. Dan kan je beter meer betalen voor een wat luxer exemplaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Lady4 do 26 jul 2012 - 2:35

Zo goed is die deal helemaal niet. Heb ik hem voor 2,95 besteld, blijk je door voor die prijs een voucher te krijgen waarmee je het album voor 7,95 kunt bestellen. Lekker dan!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 0:11

Lady4 schreef:Zo goed is die deal helemaal niet. Heb ik hem voor 2,95 besteld, blijk je door voor die prijs een voucher te krijgen waarmee je het album voor 7,95 kunt bestellen. Lekker dan!

Wat bedoel je? Dan is het album alsnog toch 5 euro goedkoper?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 0:57

Lady4 schreef:Zo goed is die deal helemaal niet. Heb ik hem voor 2,95 besteld, blijk je door voor die prijs een voucher te krijgen waarmee je het album voor 7,95 kunt bestellen. Lekker dan!

Dat is minder!
Zoveel is dat album ook echt niet waard. Het stelt gewoonweg niet zoveel voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95 Empty Re: Tip: Fotoboek van je Facebook foto's €2.95

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum