Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eindelijk een nieuw bed gekocht!

+10
Tiana
Elsje
Ella
Marin
Jade
Caramba
Shy
Raindrop
vlinder-19
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eindelijk een nieuw bed gekocht! - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk een nieuw bed gekocht!

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 10:54

Wow dat is wel een superaanbieding CBL! Mooi bed en wat een luxe dat ze elektrisch verstelbaar zijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk een nieuw bed gekocht! - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk een nieuw bed gekocht!

Bericht  Tiana wo 25 jul 2012 - 21:11

Oh wauw, in dat bed zou ik ook wel willen slapen! Very Happy Nu nog wachten tot hij bezorgd wordt!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 25 jul 2012 - 21:13

Jazeker dat is zo. Herinner me nu dat die van ons er niet bij staat en het is dus niet die Elvira. Die was toen ook al in de aanbieding en waarvoor we ook gingen kijken. Toen liet de verkoopster er een zien die erop leek, net zo voordelig was en waarvan de kwaliteit beter is...........die van ons dus.

Totaal met bezorgen en dan zetten ze hem ook bij ons in elkaar is het 1050,00 dus niet duur idd voor een verstelbare.

We zaten eerst nog te twijfelen of we dat wel wilde en vroegen ons af of we dat dan wel zouden gebruiken. Aangezien we een bank hebben met relax (aan beide kanten kan je je voeten omhoog doen en het ruggedeelte naar achter doen) en we die elke dag gebruiken hebben we toch voor zo bed gekozen.

Denk ook wel dat we daar ook veel gebruik van zullen maken.

Die van ons heeft net als die Porto Rica van die blokjes eronder, vonden wij een mooier gezicht dan die pootjes zeg maar.

Wel raar dat ze de afmetingen niet op de site zetten. Best sneaky aangezien diegene diegene waar de prijzen wel bij staan 1.40 bij 2.00 zijn en dat is voor de meeste stellen te smal. Dus voor een grotere maat komen er nog kosten bij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Ella do 26 jul 2012 - 2:15

CBL: Leuk!

Birgit ik vind die bovenste foto mooi!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Jerry do 26 jul 2012 - 4:12

@ Birgit: ik zou voor 1,80 gaan! Wij hadden 1,60 en ik dacht altijd 'das wel prima', maar nu we 1,80 hebben, merk ik pas hoe vaak ik 's nachts (een beetje) wakker werd als m'n vriend zich omdraaide... We kunnen elkaar nu bijna niet meer vinden in bed :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Mida4you do 26 jul 2012 - 9:16

Wij hebben sindskort ook een nieuwe boxspring en dan de maat 1.80. Dat is echt relaxed smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Raindrop do 26 jul 2012 - 16:18

Wij hebben ook een 1,80. Ik zou zelf ook daarvoor kiezen en niet voor de 1,60.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Caribbeanlover do 26 jul 2012 - 21:26

Tja is had ook wel een bredere gewild, maar ja dat was ineens veel duurder.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 26 jul 2012 - 21:37

Birgit, vind ze allebei mooi! Als je de ruimte hebt zou ik zeker kiezen voor 1.80

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Makamba za 28 jul 2012 - 8:29

Lekker zeg!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 9:32

Wij hebben vandaag een electrisch verstelbare boxspring gekocht (1.80 x 2.10), een kast van 226 cm (ik heb nu echt ruimte tekort en de kast was niet handig ingedeeld) en nieuwe nachtkastjes.

Het is geen set geworden, maar los van elkaar uitgezocht. Het bed en de kast waren in de aanbieding.

Eindelijk een nieuw bed gekocht! - Pagina 2 Norma%20Actieboxspring%20Hollands%20Comfort
dit is de standaardversie, wij hebben met voetbeugels

Eindelijk een nieuw bed gekocht! - Pagina 2 Planosa%20graphite-66 deze kleur

Eindelijk een nieuw bed gekocht! - Pagina 2 AFDELINGEN_SLAPEN_BEDDENMARKT_Linnenkasten_392_249_q_Linnenkast_Quadra_1_web
kast is combinatie van 2 bovenste + onderste panelen donkergrijs en de middelste 4 spiegel

Eindelijk een nieuw bed gekocht! - Pagina 2 AFDELINGEN_SLAPEN_BEDDENMARKT_Nachtkastjes_auto_600_q_nachtkastje_Gallery_4_web
zwarte nachtkastjes met 3 lades

Levertijd was hier 8 tot 10 weken dus we houden voor onszelf maar 10 weken aan.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 10:53

Birgit, mooi hoor. Waar heb je die nachtkastjes gekocht?

De reden dat wij geen 1.80 of meer hebben is omdat we de matrassen al hebben dus anders is er ruimte aan beide kanten over.

Doordat we al de matrassen hebben hebben we niks aan de matrassen die bij het nieuwe bed horen. We hebben dus wat van de prijs eraf gehad omdat we ze al hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 29 jul 2012 - 10:55

http://www.slaapsquare.nl/collectie/boxsprings/boxspring-elegance.htm

Ik denk dat wij deze hebben iig zo onderkant met blokjes ipv pootjes.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: