Eindelijk
+3
Moonlight
Zwerver
smurfie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eindelijk
In september ben ik verhuisd van een 1 kamer woning naar een rijtjeshuis. De verhuizing kwam nogal plotseling (woningruil) en daardoor was mijn budget niet al te groot.
Beetje bij beetje heb ik alles opgeknapt (alleen nog deuren en kozijnen schilderen maar dat gaan we het voorjaar doen).
Met kerst heb ik nog een leuk bedrag van mijn opa gekregen en daarvan heb ik gister eindelijk een mooie bank gekocht. Zit nu nog steeds op mijn slaapbank uit het oude huis, deze gaat naar boven op de logeerkamer.
Dus ik kom even mijn aankoop showen
Beetje bij beetje heb ik alles opgeknapt (alleen nog deuren en kozijnen schilderen maar dat gaan we het voorjaar doen).
Met kerst heb ik nog een leuk bedrag van mijn opa gekregen en daarvan heb ik gister eindelijk een mooie bank gekocht. Zit nu nog steeds op mijn slaapbank uit het oude huis, deze gaat naar boven op de logeerkamer.
Dus ik kom even mijn aankoop showen
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Eindelijk
Leuk hoor. Wij hebben dezelfde
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hey die bank heb ik ook! zit heerlijk en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij hadden alleen issues met die kl*te ronde pootjes de voorgeboorde gaatjes waren te klein
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Mooie bank, wij hebben een vergelijkbare (de mallorca) van leenbakker. Heel erg tevreden over
Wel chill trouwens zon verhuizing van een studio naar een rijtjeshuis!!
Wel chill trouwens zon verhuizing van een studio naar een rijtjeshuis!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben de bank nu ook een kleine week. Heerlijke bank! Veel plezier in je nieuwe huis.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mooi!! Veel plezier ervan!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Moonlight schreef:Hey die bank heb ik ook! zit heerlijk en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij hadden alleen issues met die kl*te ronde pootjes de voorgeboorde gaatjes waren te klein
Veel plezier ermee!
Ik dacht dat de bank al in elkaar geleverd zou worden maar dat is dus niet zo? Nou ja gelukkig heb ik handige familie. Moet hem zelf ophalen in de winkel ( winkel is vlak bij en vond 50 euro bezorg kosten best veel oor zo'n klein stukje)
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
smurfie schreef:Moonlight schreef:Hey die bank heb ik ook! zit heerlijk en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij hadden alleen issues met die kl*te ronde pootjes de voorgeboorde gaatjes waren te klein
Veel plezier ermee!
Ik dacht dat de bank al in elkaar geleverd zou worden maar dat is dus niet zo? Nou ja gelukkig heb ik handige familie. Moet hem zelf ophalen in de winkel ( winkel is vlak bij en vond 50 euro bezorg kosten best veel oor zo'n klein stukje)
Alleen de pootjes moet je er zelf onderschroeven in de voorgeboorde gaatjes das alles hoor. Maar bij mij waren die gaatjes voor 2 pootjes te klein en dat was een K*T klus. Op een gegeven moment de boormachine (wat niet mag) erbij gepakt en de gaatjes met een houtboor iets groter gemaakt
Moonlight- Prater
Hier geen probleem met in elkaar zetten hoor, misschien net 1 foute ertussen. Wat bij ons wel is, is dat het 'lounge'gedeelte ietswat hoger zit dat het rechte stuk van de bank.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Hier geen probleem met in elkaar zetten hoor, misschien net 1 foute ertussen. Wat bij ons wel is, is dat het 'lounge'gedeelte ietswat hoger zit dat het rechte stuk van de bank.
Dat had ik ook maar na hem een keer uit die haakjes te hebben gehaald en er weer in is dat weg. De delen zijn nu gelijk aan elkaar.
Moonlight- Prater
Wat een mooie bank!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: