Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan Empty Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan

Bericht  Daniella29 di 24 jul 2012 - 9:01

Hallo allemaal.Ik ben daniella en woon in de achterhoek. Ik zoek een leuke vriendin om mee naar (hardcore)feestjes te gaan. Ik ga zelf niet al die grote af, maar meer de kleinere in de buurt. Of er moet een groot feestje zijn in de omgeving van Gelderland. Mijn leeftijd is 29 jaar en ik zoek mensen rond diezelfde leeftijd. ben jij rond 24 tot 30 jaar en hou je van ook van hardcore muziek? stuur me dan een berichtje.

Daniella29
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 24-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan Empty Re: Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan

Bericht  Daniella29 do 26 jul 2012 - 23:17

jammer dat er geen reactie zijn:(

Daniella29
Zwijger
Zwijger

Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan Empty Re: Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan

Bericht  Lousanne vr 27 jul 2012 - 1:24

Misschien een ander forum proberen? Ik kan me voorstellen dat dit niet het meest ideale forum is voor de doelgroep die je zoekt.. Over het algemeen zitten hier geloof ik niet zoveel hardcore meisjes..
Succes, hoop dat je iemand vindt!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Jeanette do 2 aug 2012 - 7:17

Ik hou ook van hardcore, maar woon in het zuiden, dus aardig uit de richting haha! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Daniella29 do 2 aug 2012 - 21:52

Lousanne schreef:Misschien een ander forum proberen? Ik kan me voorstellen dat dit niet het meest ideale forum is voor de doelgroep die je zoekt.. Over het algemeen zitten hier geloof ik niet zoveel hardcore meisjes..
Succes, hoop dat je iemand vindt!

Dat kan misschien zijn, maar deze post is inmiddels al wel 270 keer bekeken. Misschien zitten er wel meer meiden hier, die ook van hardcore houden dan je denkt Wink

Daniella29
Zwijger
Zwijger

Bericht  Daniella29 do 2 aug 2012 - 21:56

Jeanette schreef:Ik hou ook van hardcore, maar woon in het zuiden, dus aardig uit de richting haha! Wink

Maar ze zeggen dat er in het zuiden gezellige mensen wonen smile
hoever in het zuiden zit je dan? en ga je wel es naar feesten?

Daniella29
Zwijger
Zwijger

Bericht  Jeanette wo 15 aug 2012 - 20:23

Daniella29 schreef:
Jeanette schreef:Ik hou ook van hardcore, maar woon in het zuiden, dus aardig uit de richting haha! Wink

Maar ze zeggen dat er in het zuiden gezellige mensen wonen smile
hoever in het zuiden zit je dan? en ga je wel es naar feesten?

Ik woon helemaal in het noorden van Brabant. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Daniella29 do 16 aug 2012 - 9:02

En ga jij ook wel eens naar feestjes in Gelderland of andere delen van Nederland ?

Daniella29
Zwijger
Zwijger

Bericht  Happy22 vr 31 aug 2012 - 22:36

Ik ga ook af en toe naar een feestje. Maar dan wel alleen in Culemborg smile

Happy22
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 22
Registratiedatum : 25-06-11

Gezocht: vriendin(en) om mee naar hardcorefeesten te gaan Empty Hi

Bericht  Daniella29 ma 3 sep 2012 - 7:33

(Ik ga ook af en toe naar een feestje. Maar dan wel alleen in Culemborg ) hoi ik ga nooit naar Culemborg feestje,

Daniella29
Zwijger
Zwijger

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: