Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie is over!

+3
Bacio
Blond
Puk
7 plaatsers

Ga naar beneden

Relatie is over! Empty Relatie is over!

Bericht  Puk ma 23 jul 2012 - 0:22

He meiden,

Ik was in het biechtaccount het biechtje dat vrijdag bij haar vriend is weggeaan, nu kan ik wel gewoon onder mijn naam verder posten, niet dat ik nou zo'n bekende forummer ben, maar goed!

Ik heb vrijdag verteld dat ik niet verder wil met hem en ben daarna naar mijn ouders gegaan, daar logeer ik voorlopig. Gister ben ik naar hem toegegaan om te praten, want hij heeft natuurlijk het een en ander laten bezinken en had nog een aantal vragen. Hij had het absoluut niet zien aankomen en is er helemaal kapot van, hij slaapt niet en is gewoon gebroken. Gister middag was heel emotioneel, we hebben 2 uur lang zitten praten en huilen. Zoveel emotie heb ik bij hem nog nooit gezien. Wat nu vooral aan me vreet is dat hij er zo kapot van is, daar heb ik vooral verdriet om. Ik weet dat ik de goede keuze maak, maar dat hij alleen in ons huis zit, naar idee! Ik hoorde wel van vrienden dat hij langs is geweest en wel steun zoekt bij ze, dat doet me goed.

Mijn ouders willen wel dat ik stappen ga nemen, maar ik vind dat ik hem de kans moet geven om eerst bij te komen, want er is net een weekend overheen gegaan. We hebben samen een koophuis en een geregistreerd partnerschap, dus er is een boel te regelen. Maar wat wanneer moet, moet nog allemaal uitgezocht worden, ik heb geen idee! Maar tja, wanneer begin je over de zakelijke kant?

Misschien iemand met ervaringen/tips ofzo?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie is over! Empty Re: Relatie is over!

Bericht  Blond ma 23 jul 2012 - 0:32

Geen tips, maar wel veel sterkte en succes de komende tijd Relatie is over! 699888
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bacio ma 23 jul 2012 - 0:34

Ik zou daar nog even mee wachten tot het weekend, je wilt het ook niet te lang laten voortslepen. Ik zou vrijdag/zaterdag een afspraak maken om financien en huis bespreekbaar te maken later de week erop.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Ella ma 23 jul 2012 - 0:54

Ik zou hem ook even een paar dagen geven om het een beetje te verwerken. Ik zou er het weekend over beginnen.

Sterkte in ieder geval!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MADDIE ma 23 jul 2012 - 1:34

Ik heb ervaring met het zijn van de andere partij zeg maar. Tegen het slechte slapen heb ik voor een week inslapers op recept gehad. Wist namelijk gewoon niet hoe ik anders kon functioneren op mijn werk! Verder hebben wij de de dingen na een week of anderhalf geregeld, maar was bij ons makkelijker omdat wij geen koophuis hadden oid.

Veel sterkte met het regelen van die zaken!! Hopelijk komen jullie er makkelijk uit!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Puk ma 23 jul 2012 - 2:54

Ik besef me heel goed dat ik hem de tijd moet gunnen, heb ik zelf ook wel even nodig! Maar hij is er zo kapot van, dat ik me afvraag wanneer dan wel het moment zal zijn. Ik gebruik zelf op het moment melatonine voor het makkelijker in slaap vallen want ik sliep ook enorm slecht, gelukkig helpt het echt wel!
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  MADDIE ma 23 jul 2012 - 3:04

Ik denk dat je moet proberen niet voor hem te denken misschien? Je kunt hem ook smsen of mailen over wanneer af te spreken.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 3:06

Ik denk dat het voor jou het prettigste is als het allemaal zo snel mogelijk geregeld is. Voor hem trouwens ook. Jij het alles op een rijtje nu, voor hem moet dat nog komen. Denk dat je jezelf behoorlijk gaat frustreren als je er te lang mee wacht.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn ma 23 jul 2012 - 8:54

Dit is altijd een lastige beslissing, sterkte!
Dat hij er verdriet om heeft is lastig, maar je weet zelf dat dit de goede keuze is.

Wat de zakelijke kant betreft kan ik je niet helpen, hier heb ik geen ervaring mee.
Snel regelen lijkt mij wel zo fijn, maar niet dat je er morgen al mee begint. Het komt hem al rauw op zijn dak vallen en als dan binnen een halve week dat ook allemaal al geregeld wordt/is, lijkt me dat voor hem best vervelend.. Geef hem een paar dagen/een week om er aan te wennen zeg maar en ga er dan mee beginnen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puk ma 23 jul 2012 - 9:51

Vanochtend was ik zelf ook erg emo, maar na de middag ging het beter, kan er ook goed over praten gelukkig! Ik wacht af tot het weekend, dan kijk ik hoe het met hem is. Bedankt voor het meedenken.....
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: