Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ophangsysteem voor plank zonder schroeven

+2
_Nina
Niekske
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ophangsysteem voor plank zonder schroeven Empty Ophangsysteem voor plank zonder schroeven

Bericht  Niekske zo 22 jul 2012 - 22:16

Bestaat zoiets? Ik wil op de badkamer een plankje ophangen, maar onze muren zijn tot bovenaan betegeld en omdat we in een huurhuis zitten, wil ik liever niet gaan boren in de tegels of de voegen... er zullen geen zware dingen op de plank komen, wat kleine handdoekjes, een luchtverfrisser etc. Iemand tips?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ophangsysteem voor plank zonder schroeven Empty Re: Ophangsysteem voor plank zonder schroeven

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 22:19

Dan krijg je van die zuignapdigen of van die plakdingen, al weet ik niet of dat laatste bestaat, maar die donderen denk ik allebei zo naar beneden.

Toen het hier nog huur was hebben we overigens ook gewoon geboord in de badkamer.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Ophangsysteem voor plank zonder schroeven Empty Re: Ophangsysteem voor plank zonder schroeven

Bericht  Floor zo 22 jul 2012 - 23:30

je hebt wel van die plankjes/mandjes aan een paal, die paal zet je vast tussen de vloer en het plafond, die klem je er tussen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizzie ma 23 jul 2012 - 6:51

Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  sawasdee ma 23 jul 2012 - 23:43

Mizzie schreef:Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??

Daar krijg je inderdaad nagenoeg alles mee opgehangen, maar eraf krijg je het bijna niet! Althans niet zonder steken en daarmee dus schade achter te laten Neutral
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Tiana di 24 jul 2012 - 0:40

Sjandra schreef:
Mizzie schreef:Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??

Daar krijg je inderdaad nagenoeg alles mee opgehangen, maar eraf krijg je het bijna niet! Althans niet zonder steken en daarmee dus schade achter te laten Neutral

Ik vroeg me inderdaad al af hoe je het er dan af zou moeten halen. :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Niekske di 24 jul 2012 - 1:34

Stylegirl schreef:
Sjandra schreef:

Ik vroeg me inderdaad al af hoe je het er dan af zou moeten halen. :P

Haha ja dat vroeg ik me ook af... Very Happy

Wel balen dat zoiets niet bestaat... plakstrips of zuignappen lijkt me inderdaad niet bepaald stevig. Het plankje komt een stuk boven de verwarming te hangen, wellicht kan ik één of andere stellage fabriceren op de verwarming, met pootjes ofzo... bedankt voor het meedenken in elk geval!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: