Ophangsysteem voor plank zonder schroeven
+2
_Nina
Niekske
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ophangsysteem voor plank zonder schroeven
Bestaat zoiets? Ik wil op de badkamer een plankje ophangen, maar onze muren zijn tot bovenaan betegeld en omdat we in een huurhuis zitten, wil ik liever niet gaan boren in de tegels of de voegen... er zullen geen zware dingen op de plank komen, wat kleine handdoekjes, een luchtverfrisser etc. Iemand tips?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ophangsysteem voor plank zonder schroeven
Dan krijg je van die zuignapdigen of van die plakdingen, al weet ik niet of dat laatste bestaat, maar die donderen denk ik allebei zo naar beneden.
Toen het hier nog huur was hebben we overigens ook gewoon geboord in de badkamer.
Toen het hier nog huur was hebben we overigens ook gewoon geboord in de badkamer.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
je hebt wel van die plankjes/mandjes aan een paal, die paal zet je vast tussen de vloer en het plafond, die klem je er tussen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Mizzie schreef:Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??
Daar krijg je inderdaad nagenoeg alles mee opgehangen, maar eraf krijg je het bijna niet! Althans niet zonder steken en daarmee dus schade achter te laten
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Sjandra schreef:Mizzie schreef:Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??
Daar krijg je inderdaad nagenoeg alles mee opgehangen, maar eraf krijg je het bijna niet! Althans niet zonder steken en daarmee dus schade achter te laten
Ik vroeg me inderdaad al af hoe je het er dan af zou moeten halen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Sjandra schreef:Mizzie schreef:Je ziet de laatste tijd ook weer veel die reclame van Bison? Daar zou je ook van alles mee moeten kunnen ophangen zonder schroeven??
Ik vroeg me inderdaad al af hoe je het er dan af zou moeten halen.
Haha ja dat vroeg ik me ook af...
Wel balen dat zoiets niet bestaat... plakstrips of zuignappen lijkt me inderdaad niet bepaald stevig. Het plankje komt een stuk boven de verwarming te hangen, wellicht kan ik één of andere stellage fabriceren op de verwarming, met pootjes ofzo... bedankt voor het meedenken in elk geval!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Soortgelijke onderwerpen
» Tip voor de meiden zonder mixer
» Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?
» Wie heeft er een (foto)plank boven de bank hangen?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?
» Wie heeft er een (foto)plank boven de bank hangen?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: