Noodvoorraad
+10
Makamba
Inge
Merai
Winegum
Cow
Japie
Sarah1985
Jeanette
pinkflower
Snoes
14 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Noodvoorraad
Dan kan je in geval van nood uit de gracht drinken? Ik woon op een eiland, ook ideaal!Veer schreef:Nog meer reden om in Amsterdam te blijven wonen ;-)
Gast- Gast
Ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat de supermarkt berijkbaar blijft. Zonder stroom kunnen zij niet draaien en in sommige gevallen kunnen de deuren dan niet eens open. Kan de supermarkt bevoorraad blijven? Gaat niet iedereen naar de supermarkt en is dus allen na 1 dag weg? Zonder stroom kunnen ze ook niet bij de kassa's en de kluis en blijft ook daar het eten niet lang goed. Ook in Amsterdam!
En bij wateroverlast? oorlog?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat de supermarkt berijkbaar blijft. Zonder stroom kunnen zij niet draaien en in sommige gevallen kunnen de deuren dan niet eens open. Kan de supermarkt bevoorraad blijven? Gaat niet iedereen naar de supermarkt en is dus allen na 1 dag weg? Zonder stroom kunnen ze ook niet bij de kassa's en de kluis en blijft ook daar het eten niet lang goed. Ook in Amsterdam!
Helemaal mee eens. Realistisch inzicht.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Heel realistisch.Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:Ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat de supermarkt berijkbaar blijft. Zonder stroom kunnen zij niet draaien en in sommige gevallen kunnen de deuren dan niet eens open. Kan de supermarkt bevoorraad blijven? Gaat niet iedereen naar de supermarkt en is dus allen na 1 dag weg? Zonder stroom kunnen ze ook niet bij de kassa's en de kluis en blijft ook daar het eten niet lang goed. Ook in Amsterdam!
Gast- Gast
Veer schreef:Heel realistisch.Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:Ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat de supermarkt berijkbaar blijft. Zonder stroom kunnen zij niet draaien en in sommige gevallen kunnen de deuren dan niet eens open. Kan de supermarkt bevoorraad blijven? Gaat niet iedereen naar de supermarkt en is dus allen na 1 dag weg? Zonder stroom kunnen ze ook niet bij de kassa's en de kluis en blijft ook daar het eten niet lang goed. Ook in Amsterdam!
Ja.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik kom niet verder dan een hervulbare aansteker eigenlijk. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel spannends of lang houdbare dingen. Ik zou veel pasta moeten eten en thee drinken, of water bij gebrek aan stroom/gas.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik kom niet verder dan een hervulbare aansteker eigenlijk. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel spannends of lang houdbare dingen. Ik zou veel pasta moeten eten en thee drinken, of water bij gebrek aan stroom/gas.
Oja pasta eten kan dan natuurlijk ook niet. Nou ja, ik ben ook niet echt iemand die zich hier druk over kan maken.
Laatst aangepast door Sogood op di 25 jan 2011 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb werkelijk ook niks in huis. Ik denk dat ik binnen twee dagen al verhonger. Maar ik maak me er ook niet echt druk over.
Imperfect- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Smikkell schreef:Ze adviseren ook ehbo spullen en gereedschap..
Telt alcohol ook als vocht? Eigenlijk onttrekt het juist vocht en krijg je er honger van..
Oh! Ik heb een flinke voorraad alcoholische versnaperingen, dus die moeten nog bij m'n lijstje.
En gereedschap heeft mijn vriend genoeg! Schuurtje én zolder staan vol.
We hebben ook genoeg dekens, kleding etc. om lekker warm te blijven, mocht de ramp zich in het winterseizoen voltrekken.
En... pleisters en gaasjes zat in huis. En jodium en zalfjes. Best wel EHBO dus.
Laat die sneeuwstorm maar komen!! (Dat klinkt iets leuker dan een aanslag/oorlog/natuurramp)
Gast- Gast
Ik heb wel aardig wat in huis. Sowieso ligt de vriezer altijd vol (die doet het dan niet meer maar daar kunnen we wel een paar dagen van eten).
Voor Ciske heb ik altijd wel een vooraadje potjes achter de hand.
Water hebben we altrijd in huis en ook wel ingeblikte groente en soep.
Zaklamp heb ik niet, kaarsen wel.
Als al het eten dan op is, hebben we altijd nog 5 katten en 3 honden die we op kunnen eten
Als al het eten dan op is, hebben we altijd nog 5 katten en 3 honden die we op kunnen eten
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik heb wel aardig wat in huis. Sowieso ligt de vriezer altijd vol (die doet het dan niet meer maar daar kunnen we wel een paar dagen van eten).
HAHAH zou dan gaat mijn hondje toch maar niet op dieet, als de nood aan de man is hebben wij meer vlees hihi.
verder hebben we altijd wel flesjes water of andere drank ik huis en kaarsen. batterijen ook wel maar of die vol zijn??
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Wij zouden het hier ook niet lang overleven
Maar heb er wel eens over nagedacht om toch maar zo'n voorraadje aan te schaffen! Toch wel makkelijk
Maar heb er wel eens over nagedacht om toch maar zo'n voorraadje aan te schaffen! Toch wel makkelijk
Gast- Gast
+1Imperfect schreef:Ik heb werkelijk ook niks in huis. Ik denk dat ik binnen twee dagen al verhonger. Maar ik maak me er ook niet echt druk over.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Nu zegt mijn vriend af en toe dat er zoveel in de kast staat, maar misschien komt er ooit een moment dat hij me er dankvoor voor is
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: