Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  SleepingBeauty wo 18 jul 2012 - 10:22

Vandaag mn beugel boven gekregen en mort morgen weer werken..
Bedenk me nu dat ik het niet echt met collegas over heb gehad en ze hrt dus niet weten :-( Stom he
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  Polly wo 18 jul 2012 - 10:54

Ohhh! Nou, ze zullen hoogstens verbaasd reageren, maar als ze stom doen heb je echt stomme collega's smile Niet te druk maken dus.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  Minx wo 18 jul 2012 - 18:09

Ach niet te druk over maken, ik heb patiënten gehad die het pas doorhadden toen ik het ze zelf vertelde Wink meeste mensen reageren erg positief hoor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 19:09

Heb je veel last van je beugel? Volgens mij is zetten pijnlijk? En ach je collega's zullen hoogstend verbaast kijken maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. smile Hoe lang mag je de beugel in houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  Makamba wo 18 jul 2012 - 19:39

Dropdraakje, zetten is niet pijnlijk!

SleepingBeauty, waar ben je precies zenuwachtig voor? Het feit dat ze misschien zeggen dat je niks hebt gezegd, of dat je een beugel hebt en niet weet hoe ze daarop gaan reageren? Tot nu toe heb ik nooit vervelende reacties gehad op het feit dat ik en beugel heb.

Edit: ben trouwens wel benieuwd naar hoe het gegaan is vandaag!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  SleepingBeauty do 19 jul 2012 - 4:13

@makamba; ik was vooral zenuwachtig over het feit dat ik er met niemand over had gehad :-) En natuurlijk hoe ze zullen reageren.. Had echt het idee dat iedereen het van ver zag. Maar sommige collega zagen het pas met de lunch. Wel grappig de meeste vonden het wel knap dat ik het nu nog heb gedaan

@dropdraakje; idd zetten is niet pijnlijk. Heb nog meest last vd stiekjes tussen mijn kiezen gehad voor de tijd. En nu wel wat van mijn tandjes die het meest gedraaid moeten worden.
Maar gaar nu goed heb alleen lastmet harde dingen. eten. En beetje onwennig. Mag hem een jaartje inhouden
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  Makamba vr 20 jul 2012 - 20:11

SleepingBeauty schreef:@makamba; ik was vooral zenuwachtig over het feit dat ik er met niemand over had gehad :-) En natuurlijk hoe ze zullen reageren.. Had echt het idee dat iedereen het van ver zag. Maar sommige collega zagen het pas met de lunch. Wel grappig de meeste vonden het wel knap dat ik het nu nog heb gedaan


Gelukkig is het allemaal meegevallen en waren de reacties positief. Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen.. Empty Re: Gets ben gewoon zenuwachtig voor morgen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum