Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 4 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 4 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Pannetoet wo 18 jul 2012 - 10:21

Youandi schreef:

En dan heb ik nog een persoon die het alleen maar over de ontwikkeling van haar kind heeft. Inclusief foto's en filmpjes.

Daar ken ik er ook één van! Zij heeft zelfs verschillende mapjes foto's van haar kind en haar hond! *Naam kind* geboorte - *Naam kind* 1 tot 6 maand en zo verder..ver-schr-ik-kelijk!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 4 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 10:21

RYW schreef:Haha, ik vergat er eentje: een kennis die een clitpiercing had laten zetten en de verhalen over het laten zetten en de nabehandeling (inclusief ontsteking en pus) ook allemaal op facebook zette. Gelukkig zaten er geen foto's bij, maar ik hoef niet zonodig andermans ontstoken vleeswaren te bespreken op facebook...

silent Die zou ik echt per direct bannen. Blegh!

Gast
Gast

Bericht  doarg wo 18 jul 2012 - 10:23

Paper Crown schreef:
Mermaid Forest schreef:
Paper Crown schreef:Haha ja ik lach me suf om sommige maar weet je, het zijn allemaal mensen en we werken op een bepaalde manier toch allemaal 't zelfde, we willen aandacht en hoe is dat makkelijker dan op facebook zetten?

Ja dat is zo, maar zo heeft iedereen wel z'n ergernissen toch? smile

Och ja natuurlijk! Ik heb ze er ook bijzitten, een vriendin van mij
post alleen maar dit soort dingen: 'Nog even pauze en dan werken' of: 'Poe, wat ben ik moe zeg!' of eeuwig over haar rekeningen maar ondertussen shopt ze nog vaker dan ik.. Echt niets interessants!

Haha ja of: Hehe wat een rotdag op het werk, blij dat ik thuis ben, *poft op de bank, wijntje inschenken*. Zulk soort statussen vind ik echt irri maar geeft wel eigen waarde omdat je zelf niet zulk berichten post.
doarg
doarg
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 151
Registratiedatum : 17-07-12

http://www.lelijkste-keuken.nl/Detail/Vote/60?page=1

Bericht  Blair wo 18 jul 2012 - 10:24

Ik heb ook zo'n mensen in mijn lijst. Ik stoor me er niet aan, maar ik denk soms wel van; pfff, ik ken je hele week-indeling van smorgens tot savonds laughcry .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Verona wo 18 jul 2012 - 10:27

Mij werd laatst door een collega gevraagd of ik wel echt ziek was geweest, dus ik vroeg haar waar dat op sloeg, tja ik had het niet op facebook gezet. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 4 394967 Dus ik denk dat ik volgende keer toch een status update moet plaatsen als ik ziek ben, dan gelooft mijn collega het in ieder geval... Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 4 281626781
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  doarg wo 18 jul 2012 - 10:27

Olijfje schreef:Maar wat is dan wel een goed en leuk bericht volgens jullie?

Koude tiger op het terras samen met... bla bla
maar dan wel een foto erbij anders vind ik het nobel.

foto met tekst, zodat ook veel mensen reageren dat ik leuk
doarg
doarg
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  doarg wo 18 jul 2012 - 10:29

Olijfje schreef:Maar wat is dan wel een goed en leuk bericht volgens jullie?

Voor de mensen die zich afvragen waarom ik mijn hoofd scheer...
(En dan foto erbij met gast met roze pruik)

Moet echt foto bij FB Wink
doarg
doarg
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 10:31

Verona schreef:Mij werd laatst door een collega gevraagd of ik wel echt ziek was geweest, dus ik vroeg haar waar dat op sloeg, tja ik had het niet op facebook gezet. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 4 394967 Dus ik denk dat ik volgende keer toch een status update moet plaatsen als ik ziek ben, dan gelooft mijn collega het in ieder geval... Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 4 281626781

Jemig, dat gaat toch nergens meer over? Wat idioot, zeg...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 10:37

Ik denk echt bij sommige mensen: ik hoef ook niet meer bij je op verjaardag/borrel/koffie/visite, want we hebben niks meer te bespreken, aangezien alles al op fb vermeldt staat.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 18 jul 2012 - 11:50

Owja ook hier iemand die heel vaak laat weten wat diegene heeft gedaan, gegeten etc. en.het irritante is dat diegene er ook nog vaak reacties op krijgen..

De 'like'foto's mogen er idd vanaf.

En zoveel haar samen met ... vind ik wel iets.hebbenm is toch best bijzonder. Maar dan mag t.hou van je wel achtergebleven worden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 14:22

Haha ik erger me niet zo snel eigenlijk. Ja, sommige mensen plaatsen tig foto's van hun kind....maar goed, ik plaats tig foto's van mezelf hahaha. Mensen die alleen maar negatief doen op fb vind ik wel storend, ik hou ook gewoon niet van dat soort mensen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 18 jul 2012 - 15:24

Wauw, volgens mij heb ik echt fijne, normale mensen op fb, wamt ik heb hier allemaal niet echt last van.. Alles wel eens een keertje van iemand, maar niet vaak of altijd van dezelfde..

Statler schreef:Ohhh en ik vind al die 'like if you think...'-foto's maar schijtirritant. Verbannen die zooi.

Daaaaar erger ik me ook aan jah! Maar goed, die krijg ik ook niet dagelijks gelukkig.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 17:10

Vandaag had ik weer zo'n irritante.. : "wat een dag... " en daar reageren mensen op met: sterkte ..
Ik weet niet waar t over gaat en das zooo irritant!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 17:53

Ik ben dus vervelend omdat ik vooral FB over mijn kids incl beeldmateriaal? Tja, sorry, ben gewoon bere trots op mijn beren.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 18 jul 2012 - 17:59

Ik vind niet snel iets vervelend maar wel die like foto's word ik gek van.
En dan m.n. Foto's van zieke kinderen.

Ik ben zelf ook actief op Facebook en dat varieert van foto's tot quotes/oneliners of iets wat ik mee maak.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 18:29

Stofzuiger schreef:Ik ben dus vervelend omdat ik vooral FB over mijn kids incl beeldmateriaal? Tja, sorry, ben gewoon bere trots op mijn beren.
toch denk ik bij vervelende Facebookmoeders wel aan mijn collega en absoluut niet aan jou.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 18:52

Het enige waar ik mij aan stoor zijn mensen die bitch-quotes op Facebook neerzetten in ze zin van.. Dat ze niet voor andere mensen gaan veranderen en dat ze betrokkende maar moeten accepteren hoe ze zijn..bla bla bla. Een 'vriendin' van mij heeft daar een handje van. Dat vind ik wel storend, de zogenaamde eigenwaarde..

Zelf post ik ook best veel, maar probeer er eigenlijk wel altijd een grappige draai eraan te geven.

Laatst aangepast door Dropdraakje op wo 18 jul 2012 - 18:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gizmo wo 18 jul 2012 - 18:53

Ik vind die 'zielige' teksten irritant. Die van; 'bla bla ziekte bla bla, plaats dit ook op je Facebook, ik weet dat mijn echte vrienden dat zouden doen' Brrr....

Ook weleens mensen gehad die inderdaad klagen over alles en niks, ook over andere personen. En zelfs zeuren dat ze 1 Facebookvriend minder hebben, maar niet zeker weten wie er nou weg is van de 155. Maar wel beklagen dat diegene het wel even had mogen melden.

Liefdesverklaringen, kattenfoto's enzo maak ik mezelf ook weleens schuldig aan. Maar alles met mate. Eén keer per jaar berichtje voor mn vriend op ons jubileum. Foto's soms weken niet, soms paar per week.
Statusupdate van vervelende werkdag en ploffen op de bank heb ik ook weleens, maar eens in de zoveel maanden.

Ik zit meerdere malen per dag op Facebook, maar heb echt geen behoefte om elke scheet of gedachte erop te zetten.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 18:55

Ow katten foto's plaats ik ook! Maar meer de grappige als mijn monster weer eens in een rare houding of iets grappigs aan het doen is. Ik heb wel van de week een foto geplaatst toen ze weer terug was naar 2 dagen. Ik heb daar juist heel veel lieve opmerkingen over gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 19:44

Ik heb een nichtje dat vooral zeurupdates plaatst: 'mijn tenen doen zo'n pijn in mijn nieuwe pumps', 'heb vandaag de hele dag gewerkt, ik ben nu doodmoe'. 'het is zo koud in de bus,en ik moet nog 3 kwartier', Bah, plaats dat dan niet, denk ik dan.

Een collega plaatste laatst: 'sommige mensen doen alsof ze geinteresseerd zijn...' Dat sloeg op een bepaalde gebeurtenis die ik toevallig wel wist, er kwamen heel veel reacties op haar update en ze reageerde met: 'ik zeg niks'. Post zoiets dan ook niet!

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 19:51

Ik vind dat al een achterlijk verwijt, dat sommige mensen 'doen alsof ze geïnteresseerd zijn'. Als je uit beleefdheid interesse toont, maar er diep in je hart niet zo mee bezig bent, dan is dat toch je goed recht? Je kunt moeilijk eisen gaan stellen aan de mate van diepgaandheid van de belangstelling van anderen.

En dat ze niks zegt, tja, prima. De mensen waren blijkbaar toch al niet geïnteresseerd, dus who cares.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  M@niek wo 18 jul 2012 - 20:03

Ik vind het eigenlijk altijd wel heel leuk om foto's te zien en wat mensen bezighoudt. Ik vind het irritant als mensen dingen op facebook zetten dat er iets aan de hand is maar niet zeggen wat ahh zo irri. Een vriendin van mij heeft daar een handje van. Ook die eeuwige uitnodigingen voor spelletjes en weet ik veel wat voor flauwekul.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 20:05

En wat me ook nog te binnen schiet, ik zie dat veel mensen om me heen statusupdates in het Fries plaatsen. Op zich dikke prima :cheering: Ik juich het gebruik van de Friese taal toe. Maar!! Het wordt er dan gewoon neergezet zoals je het uitspreekt, terwijl het taaltechnisch en grammaticaal pijn doet aan mijn ogen.. Daar erger ik me ook altijd dood aan.
Ik zal even een voorbeeld geven van wat er bijv. geplaatst wordt: Joen even te soepen ien ut kafee.
Als je het goed wilt doen schrijf je: Jûn even te sûpen yn it kafé.
(vanavond gaan we zuipen in het cafe).
:nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 18 jul 2012 - 20:06

Ik heb er een die op maandag al begint:
Pffffff... straks weer werken, zoooooooo geen zin in!!!

en op dinsdag:
Pffff... straks weer werken, dan gelukkig weer een dag minder tot het weekend.

En op woensdag:
Pfff.... Gelukkig zitten we op de helft van de week, zo geen zin meer om te werken, ik wil weekend!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 20:07

Lejow schreef:Ik heb er een die op maandag al begint:
Pffffff... straks weer werken, zoooooooo geen zin in!!!

en op dinsdag:
Pffff... straks weer werken, dan gelukkig weer een dag minder tot het weekend.

En op woensdag:
Pfff.... Gelukkig zitten we op de helft van de week, zo geen zin meer om te werken, ik wil weekend!

Ik zou reageren met: zoek dan een andere baan! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: