Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Centerparcs mystery

+27
Mida4you
Pandora
Ella
Dora
Xanna
Rose
Caroow
Summerlovin
Oasis
Snack a Jack
JustMeDaan
Anmy
Alex
Atelier Madame
_Summer
Puggle
Lejow
Elliot
Floor
Knof
Printje
sabje
Annie24
M@niek
LindaK
duckie
Darius
31 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Ella wo 26 sep 2012 - 5:32

Maple: weet je al naar welk park je gaat?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 7:50

Ja, de Kempervennen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Floor wo 26 sep 2012 - 8:44

Leuk! Veel plezier!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 8:57

veel plezier, je gaat dit weekend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  M@niek wo 26 sep 2012 - 10:11

ahh ik heb ook weer zin om te gaan! maandje geleden zijn we naar de huttenheugte geweest was super geslaagd (niet met mystery maar nog met een 40% kortingsbon van prenatal)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Oasis wo 26 sep 2012 - 10:49

Ah, in het mooie Brabant smile veel plezier Maple!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Ella wo 26 sep 2012 - 22:30

Leuk! Veel plezier
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Dora ma 1 okt 2012 - 7:29

Zo, net geboekt voor een midweekje in november.

Ik ben benieuwd naar welk park we mogen. Het zou wel een giller zijn als het de Kempervennen zou worden, want in die week zit mijn zusje, met zwager en nichtje en een bevriend gezinnetje daar ook.



Heb er al helemaal zin in!!! (is ook meteen onze eerste vakantie met zijn 4-tjes)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Summerlovin ma 22 okt 2012 - 9:12

Ik wil dit in januari misschien gaan boeken. Enige waar ik mee zit is dat je ook in port zelande terecht kunt komen (niet lekker in de bossen dus..). Verder ken ik dit park ook helemaal niet. Heeft iemand ervaring met dit park?
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Summerlovin ma 22 okt 2012 - 10:00

Zit net trouwens op centerpars.nl te kijken of je voor het weekend dat wij weg willen nog kunt boeken bij port zelande voor 2 personen. Dit is niet het geval.. Dan kunnen wij daar toch ook niet geplaatst worden? Of denk ik nu heel krom :p
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 2:08

Summerlovin schreef:Zit net trouwens op centerpars.nl te kijken of je voor het weekend dat wij weg willen nog kunt boeken bij port zelande voor 2 personen. Dit is niet het geval.. Dan kunnen wij daar toch ook niet geplaatst worden? Of denk ik nu heel krom :p

Lijkt me niet nee, of ze moeten huisjes gereseveerd hebben voor deze actie....

Ik ben 1x naar port zelande geweest en hadhet helaas helemaal niet getroffen met het huisje. Was ontzettend smerig. Verder is wel daarna het zwembad aangepast dus dat ziet er wel super uit.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Caroow di 23 okt 2012 - 2:10

Ella schreef:
Summerlovin schreef:Zit net trouwens op centerpars.nl te kijken of je voor het weekend dat wij weg willen nog kunt boeken bij port zelande voor 2 personen. Dit is niet het geval.. Dan kunnen wij daar toch ook niet geplaatst worden? Of denk ik nu heel krom :p

Lijkt me niet nee, of ze moeten huisjes gereseveerd hebben voor deze actie....

Ik ben 1x naar port zelande geweest en hadhet helaas helemaal niet getroffen met het huisje. Was ontzettend smerig. Verder is wel daarna het zwembad aangepast dus dat ziet er wel super uit.

Je kan toch in een groter huisje terecht komen? Misschien zijn er geen 2 persoonshuisjes meer maar nog wel heel veel 6 persoons en kom je daarin terecht.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 2:29

Caroow schreef:
Ella schreef:
Summerlovin schreef:Zit net trouwens op centerpars.nl te kijken of je voor het weekend dat wij weg willen nog kunt boeken bij port zelande voor 2 personen. Dit is niet het geval.. Dan kunnen wij daar toch ook niet geplaatst worden? Of denk ik nu heel krom :p

Lijkt me niet nee, of ze moeten huisjes gereseveerd hebben voor deze actie....

Ik ben 1x naar port zelande geweest en hadhet helaas helemaal niet getroffen met het huisje. Was ontzettend smerig. Verder is wel daarna het zwembad aangepast dus dat ziet er wel super uit.

Je kan toch in een groter huisje terecht komen? Misschien zijn er geen 2 persoonshuisjes meer maar nog wel heel veel 6 persoons en kom je daarin terecht.

Oh ja das inderdaad ook waar.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Atelier Madame di 23 okt 2012 - 2:32

Ik zat afgelopen weekend op de vossemeren, was echt super :cheering:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Rose di 23 okt 2012 - 2:38

Centerparcs heeft binnenkort ook weer bungalow race, dan kun je heel goedkoop huisjes scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Vorig jaar heb ik op 1 november geboekt, had een 4 persoonshuisje park Zandvoort voor €174 (incl. toeristenbelasting en reserveringskosten)
Dit jaar ga ik proberen een 6/8 persoonshuisje park Huttenheugte proberen te scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 2:43

Rose schreef:Centerparcs heeft binnenkort ook weer bungalow race, dan kun je heel goedkoop huisjes scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Vorig jaar heb ik op 1 november geboekt, had een 4 persoonshuisje park Zandvoort voor €174 (incl. toeristenbelasting en reserveringskosten)
Dit jaar ga ik proberen een 6/8 persoonshuisje park Huttenheugte proberen te scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Oh das leuk, boek je dat via hun site?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Summerlovin di 23 okt 2012 - 2:44

Rose schreef:Centerparcs heeft binnenkort ook weer bungalow race, dan kun je heel goedkoop huisjes scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Vorig jaar heb ik op 1 november geboekt, had een 4 persoonshuisje park Zandvoort voor €174 (incl. toeristenbelasting en reserveringskosten)
Dit jaar ga ik proberen een 6/8 persoonshuisje park Huttenheugte proberen te scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Dat klinkt interessant! Is dat altijd rond november?
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Xanna di 23 okt 2012 - 2:53

Wij gaan minimaal twee keer per jaar naar center parcs en ik boek eigenlijk altijd met een kortingscode van internet! Op het center parcs forum staat een topic met recente kortingscodes, vaak levert dat minimaal wel 40% korting op. Verder loont het om super last minute te boeken.

Ik vind Port Zelande qua park niet heel bijzonder. Het zwembad ook niet, al is de nieuwe glijbaan wel een aanwinst. Wij hadden een 2 persoons huisje, was prima! Het fijne aan dat park vind ik dat je met 10 minuten lekker aan het strand bent!

Afgelopen zomer zijn we nog een midweek naar de vossenmeren geweest en dat vind ik wel een van de leukste parken qua entourage, zwembad etc. In de omgeving is alleen weinig te doen. Je kunt wel een dagje naar Maastricht of Maasmechelen collage, ook leuk! We zijn vanaf de vossenmeren een dagje gaan zwemmen op De Kempervennen, maar dat zwembad was oud en vervallen in vergelijking met De Vossemeren. Wel een aanrader als je op een park zit wat dich bij een ander park ligt; je kunt gewoon met je zwembadkaartjes ook in een ander park terecht.

Verder is de Eemhof leuk qua park en omgeving. Winkelen in Zwolle, Lelystad of Amersfoort. Of Batavia stad. Verder zit Walibi in de buurt. De 2 persoons hotel appartementen zijn er prima. Ruim genoeg, al zou ik er geen week willen zitten;)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Summerlovin di 23 okt 2012 - 2:59

Xanna schreef:Wij gaan minimaal twee keer per jaar naar center parcs en ik boek eigenlijk altijd met een kortingscode van internet! Op het center parcs forum staat een topic met recente kortingscodes, vaak levert dat minimaal wel 40% korting op. Verder loont het om super last minute te boeken.

Ik vind Port Zelande qua park niet heel bijzonder. Het zwembad ook niet, al is de nieuwe glijbaan wel een aanwinst. Wij hadden een 2 persoons huisje, was prima! Het fijne aan dat park vind ik dat je met 10 minuten lekker aan het strand bent!

Afgelopen zomer zijn we nog een midweek naar de vossenmeren geweest en dat vind ik wel een van de leukste parken qua entourage, zwembad etc. In de omgeving is alleen weinig te doen. Je kunt wel een dagje naar Maastricht of Maasmechelen collage, ook leuk! We zijn vanaf de vossenmeren een dagje gaan zwemmen op De Kempervennen, maar dat zwembad was oud en vervallen in vergelijking met De Vossemeren. Wel een aanrader als je op een park zit wat dich bij een ander park ligt; je kunt gewoon met je zwembadkaartjes ook in een ander park terecht.

Verder is de Eemhof leuk qua park en omgeving. Winkelen in Zwolle, Lelystad of Amersfoort. Of Batavia stad. Verder zit Walibi in de buurt. De 2 persoons hotel appartementen zijn er prima. Ruim genoeg, al zou ik er geen week willen zitten;)

Hier heb ik wel wat aan! Ik woon zelf in de buurt van het strand, dus voor mij zou dan bij port zelande niet zo'n grote trekker zijn. Wij gaan maar een weekend, dus als er in de buurt niet veel te doen is is dat ook prima. Ik ga maar is kijken op het centerparcs forum. Het liefst kies ik zelf mijn park uit, maar als ik met mystery goedkoper uitben ga ik toch de gok wagen smile!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Rose di 23 okt 2012 - 3:02

Ella schreef:
Rose schreef:Centerparcs heeft binnenkort ook weer bungalow race, dan kun je heel goedkoop huisjes scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Oh das leuk, boek je dat via hun site?

Ja, dat gaat van hun zelf uit dus ook gewoon bij hun te boeken smile

Summerlovin schreef:
Rose schreef:Centerparcs heeft binnenkort ook weer bungalow race, dan kun je heel goedkoop huisjes scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Dat klinkt interessant! Is dat altijd rond november?

Meestal in het rond maart/april en rond november nog een keertje.
Aangezien ik vorig jaar op 1 november geboekt heb zit ik alweer vol spanning te wachten Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Summerlovin di 23 okt 2012 - 3:07

Oee ik hoop het Rose! Very Happy. Ik houd de site in de gaten, haha!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Xanna di 23 okt 2012 - 3:11

Wanneer wil je gaan? Er zijn nu codes van 40% korting voor twee persoons huisjes in de kerstvakantie. Er is ook een code voor 100 euro korting op een weekend tussen 1 december en 4 februari. En het loont ook om de prijzen te vergelijken met België en Duitsland (gewoon even een proefboeking doen op die sites .be en .de) Soms scheelt het heel wat! Daarnaast kun je googelen naar Belgische en Duitse kortingscodes.

Kan mij voorstellen dat je zelf je park wil kiezen! Dat doen wij ook liever. Zeker omdat we vaak gaan en dus overal al wel één of meerdere keren zijn geweest. De Huttenheugte vind ik niet heel bijzonder en het is voor mij te dichtbij. Kempervennen vond ik ook niet heel bijzonder, dus daar ga ik ook niet zo snel meer heen. Heijderbos, Meerdal, Eemhof, Vossenmeren en Port Zelande zijn hier het meest voorkomend;)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Summerlovin di 23 okt 2012 - 3:31

Wij willen het weekend van 18 januari weg.

Welke codes zijn dat? Ik heb ze nog niet gevonden. Als ik nou voor 40% pocent korting weg kan in de kerstvakantie zou het ook een optie kunnen zijn namelijk.


Laatst aangepast door Summerlovin op di 23 okt 2012 - 3:33; in totaal 2 keer bewerkt
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 3:31

[quote="Rose"]
Ella schreef:
Rose schreef:Centerparcs heeft binnenkort ook weer bungalow race, dan kun je heel goedkoop huisjes scoren Centerparcs mystery - Pagina 3 281626781

Oh das leuk, boek je dat via hun site?

Ja, dat gaat van hun zelf uit dus ook gewoon bij hun te boeken Centerparcs mystery - Pagina 3 561177

[quote="Summerlovin"]

Thanxx
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Xanna di 23 okt 2012 - 3:37

Summerlovin schreef:Wij willen het weekend van 18 januari weg.

Welke codes zijn dat? Ik heb ze nog niet gevonden. Als ik nou voor 40% pocent korting weg kan in de kerstvakantie zou het ook een optie kunnen zijn namelijk.

Kerstvakantie: www.centerparcs.nl/OM8638 (via deze site moet je dan boeken, bij kortingscode hoef je hem dan niet meer in te vullen) De actievoorwaarden staan er ook bij. Let wel op, je krijgt een overzicht van allerlei huisjes, alleen op de 2 persoons zit die korting. Ik weet niet hoeveel huisjes er nog zijn, de actie is al eens verlengd namelijk!

Januari: www.centerparcs.nl/OM8637 (100 euro korting plus 5 toppings).

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Centerparcs mystery - Pagina 3 Empty Re: Centerparcs mystery

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum