Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

+33
Star007
Rush
Arwyn
bolus26
Makamba
Bliss
Sterre
Jeanette
Bosjesvrouw
Rouxxxe
TukTuk
sanne-84
Jade
ProudMom
Phileine
Suus
Alex
Parisienne
Antibes
Caroow
Poubelle
Lejow
RYW
Niekske
Benthe
nijntje4
Feline
Lady4
Raindrop
Lenthe
Snoes
Lavendel
Blond
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Makamba di 17 jul 2012 - 20:19

Mijn gebit! Heb inmiddels al aardig wat stappen ondernomen. 1 operatie is al achter de rug, beugel zit er nu zo'n driekwart jaar in en volgende (kaak corrigerende) operatie gaat nog komen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  bolus26 di 17 jul 2012 - 22:17

Zero schreef:
Alles wat onder mijn borsten valt en boven mijn knieën hoeft voor mij niet zo.




+ 1 ook zijn mijn borsten erg groot,op zich wel mooi maar erg zwaar.Als ik mijn kindjes heb gehad laat ik ze om medische redenen verkleinen denk ik . liposuctie zou ik ook wel willen bij mn buik maar ik heb een kleine hoop dat mn schildklier het weer beter gaat doen dus dat deze natuurlijker wijze nog kan verdwijnen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 23:26


Jep ik ook, de tweeling gaat zeker onder het mes als ik kinderen heb gehad. Onhandig dure dingen zijn het Mad Bh's kosten me een kapitaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  bolus26 wo 18 jul 2012 - 2:47

haha ja dit isecht funest voor je rug,nek en je portomonee
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Arwyn wo 18 jul 2012 - 3:44

Euh, alles onder de borst en boven de knie N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Rush wo 18 jul 2012 - 3:45

Mijn kuiten en knieën, die zijn echt te mannelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Star007 wo 18 jul 2012 - 3:46

Mijn hangers N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 394967 ( sinds na de borstvoeding) Ik weet niet of ik me er ooit aan zal laten helpen, het is op zich te verbergen met de juiste beha . Mij zul je alleen noooit in een sauna vinden haha Rolling Eyes


Laatst aangepast door Star007 op wo 18 jul 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  RioolSpook wo 18 jul 2012 - 3:49

Mijn flappen onder mijn armen. Door het afvallen kan ik onderhand wegvliegen met mijn armen. En ook al vind ik mijn hangbuik niet mooi, ik zou eerder overwegen iets aan mijn armen te doen dan aan mijn buik.

Verder is de ene kant van mijn bovenlip smaller dan de andere kant. Daar zou ik graag anders zien. Maar zou er geen operatie of opspuiting?? ofzo voor laten doen. Gaat me te ver.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 10:30

Mijn bovenbenen (putjes-alert!), mijn onderrug (spekrand-alert, zodra ik boven de 55 kilo kom), mijn enkels (lelijke plekjes er op), de dunheid van m'n haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Shopelle do 19 jul 2012 - 1:41

Mijn buik... en mijn bovenbenen staan stipt op nummer 1! Sad
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 1:55

Mijn neus
Mijn billen
Mijn buik sinds de zwangerschappen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  VeryCherry do 19 jul 2012 - 1:55

Mijn bovenbenen, die vind ik te dik.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Guus do 19 jul 2012 - 2:08

Dat m'n bovenlig naar binnen draait als ik lach en ik dan nogal een bonfire heb...
En de putjes in m'n billen en achterkant van m'n bovenbenen,

En als ik ongesteld ben nog veeeeeeeel meer, dan kan ik mijzelf zo'n lelijk ding vinden waar ik een week later dan weer niks van snap
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum