Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+9
Rouxxxe
SparklingEyes
Snoes
Lenster
Krullebol
Kowalski
Japie
Zannah
Caramba
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 18:34

Een goede morgen, kort nachtje geweest hier, maar voor de rest redelijk geslapen.
Straks Lise en Mas naar school brengen en daarna door naar het ziekenhuis met Amé die naar de orthopeed moet. Geen idee hoe lang dat gaat duren.
Vanmiddag ga ik me even bezighouden met de was en misschien wel een klein tukje mee doen met Mas en Amé Very Happy

Fijne dag all!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Caramba ma 16 jul 2012 - 18:40

Goedemorgen,

Heb heerlijk geslapen. Alleen een erg nare droom!
Vandaag begin ik op mijn nieuwe werk. Hier heb ik vannacht over gedroomd, ze zagen toch geen toekomst met mij :shock:
Ook zagen mijn collega's er ineens heel vreemd uit, mensen die ik mij niet herinner. Baas zag er anders uit etc.

Ik heb zo'n zin om op mijn nieuwe werk te beginnen!
Maar tegelijk ook zo spannend. Is een totaal nieuw bedrijf, dus ga alles vanaf het begin meemaken.

Fijne dag iedereen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 18:51

Goedemorgen,

Ons monster is weer terug, gelukkig! Very Happy

Vandaag boodschappen doen, rommelen in huis, naar moeders en vanavond even goed sporten en daar kijk ik heel erg naar uit.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 18:52

Ow spetter, zenuwachtig? Bizar z'n nare droom, maar ik denk dat je eerste werkdag helemaal goed gaat komen. Veel plezier op je werk!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 18:53

Goedemorgen all!

Vannacht heb ik geen oog gedaan en dat is geheel mijn eigen schuld. Ik had zon verschrikkelijke lol om mijn telefoon. Ik kon hem niet aan de kant leggen. En aangezien ik vandaag er vroeg uit moest, er ook maar uitgegaan. Straks de auto naar de garage brengen en hopen op een wonder. En daarnaast wederom naar de tandarts. Zou pas donderdag gaan, maar ze belden of ik vandaag ook kon. Nou ja, prima. En ik moet het uitzendbureau bellen, want door mijn defecte telefoon heb ik dat telefoontje gisteren gemist...

Zo nu eerst een bakje koffie drinken! smile

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Zannah ma 16 jul 2012 - 19:01

Goedemorgen,

Heb echt beroerd geslapen vannacht, en voel me op dit moment verre van fit. Kga zo maar eens douchen en daarna richting mijn werk. Moet vandaag werken van 9 tot 20:30. Als ik me vanavond fit genoeg voel dan wil ik nog even gaan trainen.

Fijne dag allemaal.
Zannah
Zannah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 37
Registratiedatum : 05-07-12

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 19:09

Waarom had je lol met je telefoon Maura? Heb je nu een oplader gevonden?

Gast
Gast

Bericht  Japie ma 16 jul 2012 - 19:12

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen, schrok alleen wakker van de wekker. Ik ga zo naar Valburg om mijn vader en buurman aan te moedigen met de Nijmegese vierdaagse. Ik hoop dat we het een beetje droog houden. Als ik thuis kom ga ik boodschappen doen en vanavond sporten.

Wat fijne dat jullie poes weer terecht is Dropdraakje!

Succes met je eerste werkdag spetter!

Fijne dag allemaal!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski ma 16 jul 2012 - 19:14

Ahw wat fijn Dropdraakje!

Veel succes en vooral veel plezier op je nieuwe werk spetter! Komt goed! Goedemorgen! 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Krullebol ma 16 jul 2012 - 19:16

Goedemorgen!

Wat minder geslapen, ik sliep pas heel laat. Ik had mijn wekker optijd gezet omdat tussen 8.00 - 12.00 de ontstopper-man kon komen. Belt ie om 10 voor 8 aan, niet erg maar ik was net weer in slaap gevallen nadat ik mijn wekker had uitgegooid Very Happy
Maar goed, lekker lange dag en ik hoef nu niet meer binnen te wachten. Zo sporten, dan wat dingen regelen envanmiddag naar mijn ouders en daar eten, zin in.

Doedel, succes in zk! Spetter,succes met je 1e werkdag! Maura, succes bij de tandarts en de rest een fijne dag!!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 19:20

Dropdraakje schreef:Waarom had je lol met je telefoon Maura? Heb je nu een oplader gevonden?
Nee, heb een andere telefoon. Wink en ik ken hem niet, dus was wat aan het goochelen en dat ging niet helemaal naar wens. smile

Gast
Gast

Bericht  Lenster ma 16 jul 2012 - 19:29

Vannacht niet zo best geslapen. Geen idee waarom niet.

Vandaag wordt een vriendin geopereerd aan haar heup. Moet daarna 4 weken plat liggen.. zo sneu voor der.
En morgen gaan wij naar Barcelona!!! Straks na het werk laatste dingen inpakken.
Lekker zon, warmte, slippers en familie!!!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452

Bericht  Snoes ma 16 jul 2012 - 19:57

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag werken tot 17u, daarna nog wat dozen uitpakken en vanavond komen er even vrienden langs.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  SparklingEyes ma 16 jul 2012 - 19:59

Goedemorgen!

Ik heb als een blok geslapen! Was ook niet zo raar, was kwart voor 11 eindelijk thuis na een afscheids(musical)avond van groep 8 (één van de drie). Ben eigenlijk blij dat ik niet vanavond of morgen ben gegaan, want dan moet ik 'gewoon' werken (we moeten verplicht één van de drie avonden er bij zijn)... En nu kan ik gewoon ff rustig aan doen vandaag met de kids...

De regen komt hier met bakken de lucht uit, dus ik heb zo'n vermoeden dat het een gezellige 'we blijven binnen' dag wordt.. Ik kan hopelijk wat voorbereiden voor volgend jaar. Meestal doe ik dat in de vakantie op mijn gemakkie, maar ik moet veel klussen en inpakken in de vakantie, dus daar heb ik dan weinig tijd voor smile

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rouxxxe ma 16 jul 2012 - 20:03

Goeienmorgen!

Ik heb lekker geslapen en uitgeslapen. Heb voor vandaag nog niet heel veel plannen, m'n vriend en ik zijn vandaag 2,5 jaar samen, even kijken of ik misschien nog iets leuks kan regelen of kopen. Ik ga iig even de stad in voor een nieuwe agenda, en misschien dat ik een begin maak aan de grote schoonmaak die ik wil gaan doen in huis de komende tijd.

Fijne dag all!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Esperanza ma 16 jul 2012 - 20:10

Goedemorgen!

Succes in het ziekenhuis Doedel.
Spetter heel veel plezier op je 1e werkdag.

Ik heb vannacht wel goed geslapen, dat had ik ook wel nodig na 2 weken niet goed slapen. Vanochtend ben ik vrij. Ik ga zo even richting het winkelcentrum en vanmiddag werken.

Fijne dag allemaal!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 20:32

Goedemorgen!

Ik merk al dat ik vannacht iets te lang dvd's heb gekeken, kon er moeilijk uitkomen haha.
Vanmorgen oppassen op twee neefjes en vanmiddag het huis op orde maken, soort grote schoonmaak.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 16 jul 2012 - 21:14

Goedemorgen!

Heb het even rustig op mijn werk en ben over een uurtje al vrij Very Happy Moest wel vroeg beginnen, nu moe! Vanmiddag hopelijk hardlopen en dingen in huis opruimen en schoonmaken.

Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Pompoen ma 16 jul 2012 - 21:40

Goedemorgen,

ik heb best lekker geslapen, werd alleen een paar keer wakker van mijn man, die was een beetje aan het spoken, maar dan viel ik vrij snel weer in slaap daarna gelukkig.
Zometeen ga ik het houtwerk nog een keer in de lak zetten en dan gaan we zo veel mogelijk opruimen zodat we de vloer kunnen gaan leggen, dat gaat sowieso maar half lukken omdat de wasmachine en de droger nog op de vloer staan, die gaan op een verhoging, maar precies die moet juist vanmorgen gelakt worden dus dat schiet niet zo op. Komt omdat ik even was vergeten dat mdf eerst in de grondverf moet en dat je dus niet aan 1 laklaag genoeg hebt...

Kortom, aan de slag maar weer vandaag!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  patjuhhh ma 16 jul 2012 - 22:19

Goedemorgen. Ben nog niet zo lang wakker. Heb heerlijk geslapen.
Ga vanmiddag ff boodschappen doen, en vanavond als het droog blijft gezellig naar de vierdaagsefeesten. Heb er zin in!
Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud