Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

+21
SarahKey
Blair
Blond
Jeanette
bolus26
Gympie
Bliss
Lenthe
Elsje
duckie
Niekske
Jasmine
Raindrop
Lavendel
Snoes
Ooh La La!
Marin
rapa nui
Happinaz
Printje
PapillonRose
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Jeanette wo 18 jul 2012 - 0:32

Niet mijn smaak, vind ze wat te simpel ogen en ze ogen ook erg onpraktisch om te zitten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Blond wo 18 jul 2012 - 0:35

Ik vind ze heel leuk! Zou zelf ook voor de witte variant gaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Blair wo 18 jul 2012 - 0:35

Ik had ze ook ter overbrugging (wit), maar ze zaten niet lekker, en werden ook heel snel waggel terwijl er amper op gezeten werd confused .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  PapillonRose wo 18 jul 2012 - 7:02

Ik ben er nog steeds niet uit Laughing Maar wel leuk om alle reacties en associaties te lezen!

De stoeltjes die ik nu heb zijn zowat onverwoestbaar, maar ik verwacht dat de vlinderstoeltjes dat niet zijn als ik zo de reacties lees. Ik draag bijvoorbeeld vaak een spijkerbroek, lijkt me zonde als dat heel snel gaat krassen.. Eerst maar eens kijken of ik ze ergens in een winkel kan bekijken.

En anders wil ik misschien deze, dan met kussentjes:
Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Ingolf-stoel__58982_PE164584_S4
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  SarahKey wo 18 jul 2012 - 7:07

Jeanette schreef:Niet mijn smaak, vind ze wat te simpel ogen en ze ogen ook erg onpraktisch om te zitten.

+ 1
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 7:27

- lelijk
- hard zitvlak
- voelen niet fijn aan op de vloer

Ik heb vrienden met zulke stoelen en ik zit nooit 100% comfortabel als ik bij hen eet. Misschien scheelt het nog als je er viltjes onder doet of dat het op tapijt staat, maar ik vind 't niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Eris wo 18 jul 2012 - 7:43

Ik vind zulke stoeltjes qua vormgeving leuk maar helaas zitten ze totaal niet lekker. Een kussentje op zulke stoelen vind ik dan weer niet zo mooi.. Dus het zijn leuke stoeltjes om even snel wat te eten maar ik zou er niet uren op kunnen zitten. Iets dat ik jammer vind omdat lang tafelen juist zo gezellig is, maar dit is natuurlijk persoonlijk.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Ringling wo 18 jul 2012 - 20:26

Die stoelen zijn nu bij G.roup.deal in de aanbieding voor 29 euro per stuk!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Jeanette wo 18 jul 2012 - 21:07

PapillonRose schreef:Ik ben er nog steeds niet uit Laughing Maar wel leuk om alle reacties en associaties te lezen!

De stoeltjes die ik nu heb zijn zowat onverwoestbaar, maar ik verwacht dat de vlinderstoeltjes dat niet zijn als ik zo de reacties lees. Ik draag bijvoorbeeld vaak een spijkerbroek, lijkt me zonde als dat heel snel gaat krassen.. Eerst maar eens kijken of ik ze ergens in een winkel kan bekijken.

En anders wil ik misschien deze, dan met kussentjes:
Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Ingolf-stoel__58982_PE164584_S4

Ja, die zijn wel erg leuk! Very Happy Maar de andere vind ik ook niks, niet mijn smaak.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Mari wo 18 jul 2012 - 21:43

Die eerste zitten voor geen meter, vind zo ook niet heel mooi, die tweede vind ik leuker en met een kussentje erin zijn de billentjes ook blij.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 21:52

Hmm, krijg een beetje klaslokaal gevoel van de vlinderstoeltjes maar de tweede vind ik wel erg leuk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  SarahKey wo 18 jul 2012 - 22:15

Jeanette schreef:
PapillonRose schreef:Ik ben er nog steeds niet uit Laughing Maar wel leuk om alle reacties en associaties te lezen!

De stoeltjes die ik nu heb zijn zowat onverwoestbaar, maar ik verwacht dat de vlinderstoeltjes dat niet zijn als ik zo de reacties lees. Ik draag bijvoorbeeld vaak een spijkerbroek, lijkt me zonde als dat heel snel gaat krassen.. Eerst maar eens kijken of ik ze ergens in een winkel kan bekijken.

En anders wil ik misschien deze, dan met kussentjes:
Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Ingolf-stoel__58982_PE164584_S4

Ja, die zijn wel erg leuk! Very Happy Maar de andere vind ik ook niks, niet mijn smaak.

Deze staan hier op het lijstje! Wij vinden ze allebei erg leuk, wit, simpel, kussentje erop dus zit lekker. Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Bliss do 19 jul 2012 - 5:39

Ik zit nu op zo'n vlinderstoel bij mn moeder en echt, vind er niks mis mee hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:40

Die eerste stoelen hadden mijn schoonouders ook en die zitten heerlijk hoor! Staan ook nog leuk. Die tweede hebben mijn ouders en ze zien er leuk uit, maar echt heel lekker zitten ze niet vind ik :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:42

Die eerste stoelen lijken mij niet lekker zitten en ik vind ze ook niet mooi. Die tweede soort stoel vind ik wel erg leuk! En dan vooral als je er een mooie kleur kussentje op doet (zit ook lekkerder).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum