Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

+21
SarahKey
Blair
Blond
Jeanette
bolus26
Gympie
Bliss
Lenthe
Elsje
duckie
Niekske
Jasmine
Raindrop
Lavendel
Snoes
Ooh La La!
Marin
rapa nui
Happinaz
Printje
PapillonRose
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  PapillonRose ma 16 jul 2012 - 8:22

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Wittestoel

En dan de witte! De kleurtjes zijn ook verleidelijk, maar wit past overal bij. Twijfel of ik er ze 4 zal kopen. Heb nu een klein tafeltje met 2 stoeltjes, en dat is best krap. Kwam deze stoeltjes tegen en vind ze erg leuk. Toch ook nog een beetje te vergelijken met de stijl van de stoeltjes die ik nu heb (formica en ook chromen poten). Wat vinden jullie van deze vlinderstoeltjes?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 8:30

Zitten die stoelen niet hard aan de bips? Persoonlijk vind ik ze ook NIET mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Printje ma 16 jul 2012 - 8:36

Anniej_S schreef:Zitten die stoelen niet hard aan de bips? Persoonlijk vind ik ze ook NIET mooi.

+1, sorry
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Happinaz ma 16 jul 2012 - 8:39

Ik vind ze super leuk en zou ook wit nemen!
Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  PapillonRose ma 16 jul 2012 - 8:40

Ja, die stoeltjes zitten hard :P Maar ik heb nu stoeltjes die waarschijnlijk even hard zitten, dus ik ben het gewend :cheering:
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  rapa nui ma 16 jul 2012 - 8:49

Ik vind de kleurtjes leuker! En dan ook nog in verschillende kleuren maar ja, dat moet maar net passen in je interieur. Ik vraag me inderdaad ook af of ze echt lekker zitten voor een hele avond bv.

Edit: heb je nu ook witte stoelen, zou er zelf beetje bang voor zijn dat je daar wat al te snel strepen of zo op krijgt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  PapillonRose ma 16 jul 2012 - 8:55

Rapa Nui: Ik heb nu zachtgele stoeltjes. Daar zitten wel wat plekjes op, maar eigenlijk valt het heel erg mee, zeker gezien de leeftijd van de stoeltjes (uit jaren 60 / 70). En voor een hele avond zit het niet lekker, maar ik zit er behalve met de maaltijden ook verder niet vaak op.

Ik vind zelf de kleurtjes eigenlijk ook iets leuker (vooral groen en oranje), maar ik probeer het juist wat rustiger te krijgen in de kamer laughcry Heb namelijk ook al 2 knaloranje banken, een groen dressoir en zachtgele salontafeltjes Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 8:56

Ja ik hou van die vlinder stoeltjes! Ik vind het altijd een simpel maar mooi ontwerp.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Ooh La La! ma 16 jul 2012 - 9:28

Ik heb ze ook gehad, maar vond ze vreselijk zitten en erg zwak. 1 x wippen op je stoel en de achterste poten zijn krom. En zĂł lomp ben ik niet en de stoeltjes waren ook niet heel goedkoop...

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Snoes ma 16 jul 2012 - 21:20

Ik vind zo'n harde stoelen niet fijn, dus ik vind het niets smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Lavendel ma 16 jul 2012 - 21:37

Ik vind ze wel leuk. Beter dan van die grote lompe stoffen/leren eetkamerstoelen. Je kan er altijd nog leuke kussentjes bijkopen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Raindrop ma 16 jul 2012 - 21:57

Ik vind ze leuk (zeker die felle kleurtjes!) maar ze lijken me echt niet fijn zitten.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Jasmine ma 16 jul 2012 - 22:03

Ik vind het op zich leuke stoeltjes, maar ze doen mij altijd zo denken aan de wachtkamer bij de tandarts :nopompom:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 22:56

Ik vind ze leukkkk! Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Niekske di 17 jul 2012 - 0:06

Mijn ouders hebben ze, al jaren (hout-kleur) en wij hebben daar vroeger aardig wat op 'gewipt' en ze zijn nog prima. Wel wat gebruikssporen, maar zeker geen kromme poten ofzo. Ik ben het harde zitten ook gewend, ik vind het erg leuke stoeltjes. Wat Marin ook al zei, simpel maar mooi.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  duckie di 17 jul 2012 - 0:08

ik vind ze ook erg leuk. de antraciet kleur vind ik ook erg mooi! en die kleurtjes ook mja je zou altijd nog met leuke gekleurde kussentjes kunnen doen als je toch weer wat kleur wilt...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 1:04

ze doen mij heel erg denken aan een consultatiebureau en dat is niet zo'n hele positieve associatie, haha. Ik zou ze dus niet snel uitkiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  PapillonRose di 17 jul 2012 - 7:18

Best grappig om te lezen dat sommigen van jullie bepaalde associaties hebben met de stoeltjes smile Hier gelukkig niet, zowel bij de huisarts, tandarts als het CB lijken de stoelen er niet op.

Ik twijfel nog, dus tot ik het zeker weet koop ik ze nog niet. Vind ze wel echt erg leuk, en wil op termijn dus meer stoelen en een grotere tafel. Maar mijn kleine tafel met 2 stoeltjes is wel lekker qua ruimte in de woonkamer.. Dilemma's laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Elsje di 17 jul 2012 - 10:12

Als het de zelfde zijn als ik ze ken vindt ik ze vervelend zitten omdat de rug leuning iets mee buigt naar achter. En daardoor een zere rug.

Weet niet of je ze "getest" hebt. Maar ik zou dat even in de gaten houden.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Lenthe di 17 jul 2012 - 10:16

Ik vind ze er leuk uitzien, maar ik denk dat het niet bepaald lekker zit. Maargoed, hoe vaak zit je een hele avond op zo'n keukenstoel?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Bliss di 17 jul 2012 - 10:27

Mijn moeder heeft ook witte vlinderstoelen en ik vind ze leuk! Zitten ook wel prima, en idd, je gaat er toch niet hele avonden zitten. Voor het eten zijn ze echt prima!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gympie di 17 jul 2012 - 11:51

Ik heb ook een deja vu. De aula van de middelbare school. Very Happy
Ik vind ze wel leuk, vooral de kleurtjes. Maar ze lijken me niet lekker zitten.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 16:57

Ik vind ze geweldig leuk, alleen de enige reden waarom wij ze zelf niet hebben gekocht is omdat ze wat hard zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  bolus26 di 17 jul 2012 - 22:28

wij hebben ze nu een jaar op t werk in de personeelskamer en ze beschadigen best snel van bijv. knoopjes van spijkerbroeken (op de kontzakken zeg maar) etc. zitten voor even wel ok maar zou er als visite niet graag een hele avond op zitten bij een verjaardag.



ik vind ze er wel superleuk uit zien! mn broer heeft er 1 op de slaapkamer om kleren etc. op te gooien
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 23:36

Ik vind ze heel leuk! We hadden ze op mijn werk ook en ik vond ze ook prima zitten. Alleen zaten wel krassen van de "spijkers" van broeken op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen? Empty Re: Wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum